Mediamarkt’ın Satış sonrası kalpazanlıgı

Bu konuyu okuyanlar

sabanozeren

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2019
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
27
Kız arkadaşım mediamarkt tan Lenovo oyuncu bilgisayarı satın aldı fakat autocad açtığında mavi ekran hatası veriyor 3 kere garantiye gitti yapamadılar ve cihazın iadesi yada başka bir cihazla değişimi istendi kabul etmemişler ve onları mağazadan bağırıp çağırıp göndermişler tüketici haklarına başvurdular şuan size bunu anlatmamın sebebi bunlardan birşey alırken 2 defa düşünün ayıplı mal satıp sonra iade değişim onarım yapılmayan bir firma #çözümüretmediamarkt
 

utkuversus

Hondaşk
Emektar
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
17,633
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
13,179
Puanları
113
Yaş
20
Bağıra çağıra göndermeleri mağazanın suçu. Şikayet edin müşteri hizmetlerine.
 

PropHeTe

Müdavim
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
4,155
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,398
Puanları
113
Eğer açtığı dosyada autacad içinde renderlı bir 3d uygulamada varsa oyuncu dizüstü değil quadro ekran kartlı bir sistem alması daha mantıklı olurdu ,
yani adamlar standardt oyunlar için üretmiş 10-12 gblık autocad dosyaları için değil o pc donanımsal bir sorun yoksa da kurduğu programın windows uyumu ile alakalı olur yada ekran kartının yetmemesi ile !
 

sabanozeren

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2019
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
27
Eğer açtığı dosyada autacad içinde renderlı bir 3d uygulamada varsa oyuncu dizüstü değil quadro ekran kartlı bir sistem alması daha mantıklı olurdu ,
yani adamlar standardt oyunlar için üretmiş 10-12 gblık autocad dosyaları için değil o pc donanımsal bir sorun yoksa da kurduğu programın windows uyumu ile alakalı olur yada ekran kartının yetmemesi ile !
Aynı PC ile sorunsuz autocad kullananlar var bu ürün için geçerli bir sorun sadece kronik bir sorun olsaydı tüm seride olurdu ve gaming laptopun açamadıgı program olmaması gerek hadi diyelim gaming laptop almakla hata yaptı ayıplı ürün satan 3 kez garantiye gidip iade yada değişim yapmayan mediamarkt hatasız mı ?

---- Mesajlar birleştirildi ----

Bağıra çağıra göndermeleri mağazanın suçu. Şikayet edin müşteri hizmetlerine.
Şikayet edildi dönen olmadı tüketici haklarına şikayet edildi şuan onu bekliyoruz
 
Son düzenleme:

technomind

Müdavim
Emektar
Katılım
19 Nisan 2011
Mesajlar
4,978
Reaksiyon puanı
74
Puanları
48
Eğer açtığı dosyada autacad içinde renderlı bir 3d uygulamada varsa oyuncu dizüstü değil quadro ekran kartlı bir sistem alması daha mantıklı olurdu ,
yani adamlar standardt oyunlar için üretmiş 10-12 gblık autocad dosyaları için değil o pc donanımsal bir sorun yoksa da kurduğu programın windows uyumu ile alakalı olur yada ekran kartının yetmemesi ile !


Açıkçası konu ile alakasız olacak ama, bende quadro ekran kartlı bir pc toplamaya çalışıyorum.. Render işinden gerçekten anlayan arkadaşım quadro p2000 ile gtx 1060 arasında neredeyse fark yok diye daha uygun olmasından dolayıda 1060 ı almamı tavsiye ediyor.

-- Soruna gelince,

Sizi apart topar bağıra çağıra çıkarttılar ise zaten büyük bir hata yaptılar bu birincisi.

ikincisi ise, oyun bilgisayarı alıp içerisinde autocad açacağız dediniz mi? Çünkü satış psikolojisi ile hareket ettikleri için yanlış ürün vermiş olabilirler.

üçüncüsü ise sizin autocad dosyalarınız sorunsuz mu? Çünkü oyuncu bilgisayarı var bende , asusun gayette performanslı bir şekilde çalışmaktadır mavi ekran falan hiç almadım.
 

PropHeTe

Müdavim
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
4,155
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,398
Puanları
113
Aynı PC ile sorunsuz autocad kullananlar var bu ürün için geçerli bir sorun sadece kronik bir sorun olsaydı tüm seride olurdu ve gaming laptopun açamadıgı program olmaması gerek hadi diyelim gaming laptop almakla hata yaptı ayıplı ürün satan 3 kez garantiye gidip iade yada değişim yapmayan mediamarkt hatasız mı ?

---- Mesajlar birleştirildi ----


Şikayet edildi dönen olmadı tüketici haklarına şikayet edildi şuan onu bekliyoruz
mediamarkt yada başka bir satıcı market ayıplı yada hatalı ürünü almaz sizi distirbütör firmaya yani esas firmaya yönlendirmesi gerekir tabi bu arada market içinde ne gibi bir şey yaşandı bilemem ama yanlış bir uygulama yapıldığı kesin yani onlar sadece satıcı,esas ürün firması ile iletişime geçilmesi gerekiyor.Ürün değişimi yada başka bir şey için bozulduğu zaman satıcı firmaya gidip derdinizi anlatmanız gerekirdi.

Render yada modelleme ve çizim için kullanılan pc yada ekran kartları renderlama süresi ve poligon değeri ile anlaşılabilir,normal oyunlarda poligon sayısı çok önemli değildir ama modelleme ve renderda bariz fark olur ,büyük boyutlu dosyalarla çalışıyorsanız ram ve işlemcinizinde iyi olması gerekir.
birde şöyle eski bir konu buldum ,
https://forum.shiftdelete.net/threads/oyun-bilgisayari-vs-render-bilgisayari-donanim-farki.383453/
 
Son düzenleme:

sabanozeren

Öğrenci
Katılım
18 Ocak 2019
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
27
Açıkçası konu ile alakasız olacak ama, bende quadro ekran kartlı bir pc toplamaya çalışıyorum.. Render işinden gerçekten anlayan arkadaşım quadro p2000 ile gtx 1060 arasında neredeyse fark yok diye daha uygun olmasından dolayıda 1060 ı almamı tavsiye ediyor.

-- Soruna gelince,

Sizi apart topar bağıra çağıra çıkarttılar ise zaten büyük bir hata yaptılar bu birincisi.

ikincisi ise, oyun bilgisayarı alıp içerisinde autocad açacağız dediniz mi? Çünkü satış psikolojisi ile hareket ettikleri için yanlış ürün vermiş olabilirler.

üçüncüsü ise sizin autocad dosyalarınız sorunsuz mu? Çünkü oyuncu bilgisayarı var bende , asusun gayette performanslı bir şekilde çalışmaktadır mavi ekran falan hiç almadım.
Ben böyle bir umursamamazlık görmedim kimi kime şikayet ediyoruz müşteri Hizmetleri birşey demiyor o kadar garantiye gitti sonuç alamadık sanki mavi ekran hatasını duvar kağıdı taptık biz yalan söylüyoruz mediamarkttan içeri adım atmam en kötü müşteri benim gibi olan müşteridir birdaha oraya gitmem gidene de engel olurum
 

Logithx

Müdavim
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
113
Bu tür sorumlar her marka kendisi olsun satıcı mağaza olsun yaşanıyor bu durumlarda bazı kişiler hiç bir sorun yaşamazken bazıları bu sorunları yaşıyor üç kere aynı sorundan dolayı teknik servise gitmiş bir cihaz ya değişim olur yada para iadesi yapılır teknik servis değişim raporu verdiyse o bilgisayarı mecbur değişecekler yada para iadesi yapacaklar ister güzellikle yaparlar yada tüketici hakem heyeti sayesinde sonuç olarak durum sizin lehinize sonuçlanacaktır..
 

invisibled

Asistan
Katılım
5 Ağustos 2008
Mesajlar
147
Reaksiyon puanı
39
Puanları
28
mavi ekran da aldığınız kod nedir peki ? donanımsal bir hata olduğuna nasıl karar verdiniz?
mağazada bağırıp çağırıp kovaladılar kısmı bana çok mantıklı gelmiyor,


windows işletim sisteminiz nedir ? windows 10 demeyin lütfen, home, pro, ent. v.s. ne ise
autocad lisanslı mı kulanıyorsunuz ve versiyonu nedir, sp yüklümü?? verilen hata mesajının kurulan autocad versiyonu ile bir ilişkisi olabilir mi ? sp veya patch çıkarmış olabilir mi autodesk bunun için gibi bir çok soru sorabilirim.
 

Elbruz46

Müdavim
Katılım
22 Şubat 2008
Mesajlar
11,931
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
113
Mağazada peki siz nasıl konuştunuz?
Bazen insanımız hakkını aramayı tehdit etmek, bağırmak çağırmak olarak görüyor.
Karşınızdaki kişiler de robot olmadığı işin duygusal tepkiler verebiliyorlar.

Eğer sizi bağırıp çağırarak kovdularsa tepeden tırnağa haksızlar.

Ama siz de onları bağırıp çağıracak noktaya getirdiyseniz sizde de iletişim sorunu olabilir.
 

Benzer konular

Cevaplar
49
Görüntüleme
45K
SDN Okuru
S
Üst