mr_rain
Guru
- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,957
- Reaksiyon puanı
- 441
- Puanları
- 83
Yıllık olarak dünyanın en büyük markalarını belirleyen bir çalışmaya göre BMW Toyotayı geçerek dünyanın en değerli otomotiv markası unvanını ele geçirdi.
Pazar araştırmaları şirketi Millward Brownın yayınladığı BrandZ En Büyük 100 En Değerli Küresel Marka çalışmasına göre, Mercedes-Benz, Volkswagen ve Audi marka değerlerini arttırdılar.
Millward Brownın küresel marka müdürü Peter Walshe, BMWnin onu diğer otomobil yapımcılarından ayıran özelliklerini etkili bir şekilde iletmeyi başardığını ve bu mesajını çok iyi bir ürünle desteklediğini söyledi.Walshe, BMW dünyanın en büyük markalarından biri olarak son derece rekabetçi pazar ortamlarında markasının anlamlı derecede farklı olduğu fikrini kesinlikle tutarlı bir şekilde vermeyi başardı diye konuştu.
BMW 2010da da en değerli otomotiv markası olmuş, Toyota ise 2006dan 2009a kadar ve geçen sene bu unvanı elde etmişti.Walshe geçen yıl bütün Japon otomobil yapımcılarını etkileyen deprem, tsunami ve nükleer felaketlerden sonra Toyotanın dünyanın en iyi markalarından biri olmayı sürdürdüğünü, ama en üstteki konumunu yitirdiğini söyledi.
Walshe, Toyota kesinlikle oldukça değerli, çok güvenli ve çok güvenilir olarak görülüyor; bunların hepsi harika nitelikler, özellikle orta seviyeli alıcılar için. Toyotanın sorunu markanın kendisiyle değil, mali durumuyla ilgili, bu da kontrolü dışında gerçekleşen felaketlerden kaynaklanıyor dedi.Geçen yıl Japonyada meydana gelen felaketler Honda, Nissan ve Lexusun marka değeri sıralarını da olumsuz etkiledi, ama üç şirket de ilk 10da kaldı.
kaynak
Millward Brownın küresel marka müdürü Peter Walshe, BMWnin onu diğer otomobil yapımcılarından ayıran özelliklerini etkili bir şekilde iletmeyi başardığını ve bu mesajını çok iyi bir ürünle desteklediğini söyledi.Walshe, BMW dünyanın en büyük markalarından biri olarak son derece rekabetçi pazar ortamlarında markasının anlamlı derecede farklı olduğu fikrini kesinlikle tutarlı bir şekilde vermeyi başardı diye konuştu.
BMW 2010da da en değerli otomotiv markası olmuş, Toyota ise 2006dan 2009a kadar ve geçen sene bu unvanı elde etmişti.Walshe geçen yıl bütün Japon otomobil yapımcılarını etkileyen deprem, tsunami ve nükleer felaketlerden sonra Toyotanın dünyanın en iyi markalarından biri olmayı sürdürdüğünü, ama en üstteki konumunu yitirdiğini söyledi.
Walshe, Toyota kesinlikle oldukça değerli, çok güvenli ve çok güvenilir olarak görülüyor; bunların hepsi harika nitelikler, özellikle orta seviyeli alıcılar için. Toyotanın sorunu markanın kendisiyle değil, mali durumuyla ilgili, bu da kontrolü dışında gerçekleşen felaketlerden kaynaklanıyor dedi.Geçen yıl Japonyada meydana gelen felaketler Honda, Nissan ve Lexusun marka değeri sıralarını da olumsuz etkiledi, ama üç şirket de ilk 10da kaldı.
kaynak