M8, G4, Note 4 ve S6 arasından hangisi?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


0749

Üyecik
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
82
Puanları
8
Konum
SAMSUN
S6'nın pil konusunu biraz daha açabilir miyiz? Yani ben öyle dışardayken oyun oynamam etmem. Gps kapalı olur hep parlaklık otomatik olur ama en kısığa alırım otomatikkende. Gereksiz uygulamaları zaten aldığım gibi devredışı bırakacağım. Bu telefon kaç saat ekran süresi veriyor ki bu kadar vasat deniyor onu merak ettim. 5 saati görüyorsa normal diyebileceğim bir süre. Ekran kapalıyken bile çok şarj yiyorsa sıkıntı büyük benim açımdan.
 

...Görkem...

Profesör
Katılım
4 Eki 2015
Mesajlar
2,793
Puanları
113
Pc mark battery testinde lg g4'den daha dusuk bir skor aliyordu. Lg g4 4.5-5 saat gibi bir skor aldigini hatirliyorum. S6'yi siz dusunun artik. Zaten kapasite olarak da buyuk bir pil'e sahip degil. 25.. mah lik bir bataryaya sahip. Islemcisinin guc tuketimi fena degil ama sonucta 2k ekran var nede olsa. Bu nedenlerle iyi pil suresi sunamiyor. Oyun oynamasaniz bile sarj konusunda sorun yaratabilecek cihazlardan. Zaten tek eksi yonude bu zaten. Eger yapisal olarak da begendiyseniz pil konusundaki dezavantajini tolere edin guclu, basarili ve exynoa 7420 islemcili bir cihaz olmasina ragmen fiyatida uygun.
 

0749

Üyecik
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
82
Puanları
8
Konum
SAMSUN
Battery life showdown: See how popular flagships stack up against each other buradan baktım s6 lg g4'ten daha fazla gözüküyor. Note 4, s6'dan daha eski işlemci kullanıyor falan ama bildiğiniz bir sorunu var mı telefonun? S6'da yenilenmiş touchwiz konusu var ama ben zaten nova launcher kuracağım etkilemez herhalde beni. Kamera olarak note 4'ü yeterli buluyorum o fiyatta. En alınabilir telefon olarak note 4 gözüküyor aslında. Dediğiniz sahibindendeki esnaflardan almak güvenli mi? İstanbulda olmadığımdan bi gidip bakayım diyemiyorum oralara.
 

...Görkem...

Profesör
Katılım
4 Eki 2015
Mesajlar
2,793
Puanları
113
Battery life showdown: See how popular flagships stack up against each other buradan baktım s6 lg g4'ten daha fazla gözüküyor. Note 4, s6'dan daha eski işlemci kullanıyor falan ama bildiğiniz bir sorunu var mı telefonun? S6'da yenilenmiş touchwiz konusu var ama ben zaten nova launcher kuracağım etkilemez herhalde beni. Kamera olarak note 4'ü yeterli buluyorum o fiyatta. En alınabilir telefon olarak note 4 gözüküyor aslında. Dediğiniz sahibindendeki esnaflardan almak güvenli mi? İstanbulda olmadığımdan bi gidip bakayım diyemiyorum oralara.
Yok ya saptirma var orda. S6'nin pili g4'den daha kotu.

Samsung note 4 exynos 5433 kullaniyor. Samsung s6 exynos 7420. Performans olarak s6 daha guclu bir islemci ile geliyor. Fakat samsung note 4'de lg g4'den daha guclu, guc tuketimi daha iyi, ust seviye oyunlardaki performansi cok daha basarili note 4.

Yani;

Performans;
S6> note 4 > g4.
Pil;
Note 4 > g4 > s6.
Ekran;
S6=g4>note 4.
Kamera;
S6=g4> note 4.
Kasa malzeme kalitesi;
S6> note 4 > g4.


Pil sizin icin onemli ise o zaman note 4'e yonelin. Verdiginiz linkte pil konusunda note 4 ile s6 yakin skorlar veriyor ama oyle degil.
 

0749

Üyecik
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
82
Puanları
8
Konum
SAMSUN
S6 için powerbank önebilir misiniz? Küçük, cepte taşınabilecek bir şey olsun ama 3000 mah falan. Markaların kaliteleri hakkında bilgim olmadığından dolayı soruyorum.
 

orcnd

Dekan
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
6,386
Puanları
63
Konum
İstanbul
g4 de pil çok iyi değil ama arka kapak çıkıyor. kocaman powerbank taşımak yerine pil taşıyorsun oda telefondan ince.
s6 da sd kart girişi de yok. video çeken biriysen hafıza sıkıntı olabilir. s6 fotoğraflarda şık duruyor ama bana home tuşu itici geliyor.
ayrıca arkasının ve önünün cam olması biraz narin hale getiriyor cihazı. bazı drop testlerde iphone'dan bile daha kolay kırıldığı görülüyor.

bence s6 tasarım konunda atılım yapılmış bir ara telefondur. s7 ile olması gereken hale geldi.
benzer atılımı lg g5 ile yaptılar lg g6 ile düzgün hale gelir umarım.

telefon piyasası otomobil piyasasına benzemeye başladı. otomobil piyasasında da önce yeni kasa çıkar.
onun kronik sorunları çıkar birsürü. sonra hafif makyajlı yeni bir kasa çıkartırlar eski sorunları çözerler.
 

0749

Üyecik
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
82
Puanları
8
Konum
SAMSUN
Sd kart çok problem değil bana telefon 16 gb olmadıktan sonra. Şuan z3 compact kullanıyorum içinde 16 gb sd kart var ama sd ve telefondaki toplam kullandığım alan 12 gb ve bunu 4 gb'ı video. Evde bilgisayar olmadığı için duruyor onlar da zaten olsa ona atıyorum direkt. Yani 32 gb'lık telefon bana yeter fazlasıyla. Tek sorunum s6'nın şarjı. Bu yüzden note 4'e veya lg g4'e yöneleyim diyorum ama g4'ün de kamerası manuel modda uğraşırsan iyi çekiyor. Samsung'un fotoğraflardaki sıcak renklerini seviyorum zaten şuanki telefonumda da snapseed kullanıp fotoğrafı biraz daha sıcak renklere çeviriyorum. S6'nın yanında ince bir powerbank alırsam sorunu çözerim sanırım. Belki kullanımıma göre ihtiyaç bile duymayabilirim diye düşünüyorum telefon boştayken fazlasıyla pil tüketmiyorsa.
 

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,856
Puanları
113
Konum
Moon
S6 için powerbank önebilir misiniz? Küçük, cepte taşınabilecek bir şey olsun ama 3000 mah falan. Markaların kaliteleri hakkında bilgim olmadığından dolayı soruyorum.

mi ürünleri güzel 5000 mah bence ideal inceleyebilirsiniz.
 
Üst
stat counter