Lol Pcmi Kaldırırmı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


yigitmete

Üyecik
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
23
Puanları
3
Konum
istabbul
Ram: 3 GB
İşlemci: Pentium 4 661
Ekran Kartı: Q 35 Express 256 mb(Aslında ekran kartı deyil anakartın yedek ekrankart ayrıca daha önceden gt 210 2 gb 32bit ekran kartı ile 40 fps alıyodum bozulunca çıkartmak zorunda kaldık)
grafikleri Ulturalowda oynuycam
Oynanırmı hızlı cevaplarsanız sevinirim .
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,299
Puanları
113
LoL oynamayın zaten ya. Elmas hesabım kalıcı uzaklaştırma yedi, o kadar karaktersiz insan var ki cevap vermeden durmak çok zor. Keşke sohbet penceresini kullanmasaydım, oyun çok güzel fakat kitlesi rezil. Bilgisayar LoL'ü kaldırmıyorsa üzülmeye gerek yok.
 

yigitmete

Üyecik
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
23
Puanları
3
Konum
istabbul
LoL oynamayın zaten ya. Elmas hesabım kalıcı uzaklaştırma yedi, o kadar karaktersiz insan var ki cevap vermeden durmak çok zor. Keşke sohbet penceresini kullanmasaydım, oyun çok güzel fakat kitlesi rezil. Bilgisayar LoL'ü kaldırmıyorsa üzülmeye gerek yok.
Bana önerebileceğin bu sisteme uyumlu bi oyun varmı ?
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,299
Puanları
113
Hocam ben bilgisayar işinden pek anlamam ama Pentium eski bir işlemci diye biliyorum. Ne önersem bilemedim. CS 1.6 online falan mı oynasanız?
 

xPhoenix06

Profesör
Katılım
5 May 2018
Mesajlar
1,621
Puanları
113
Konum
Ankara
LoL oynamayın zaten ya. Elmas hesabım kalıcı uzaklaştırma yedi, o kadar karaktersiz insan var ki cevap vermeden durmak çok zor. Keşke sohbet penceresini kullanmasaydım, oyun çok güzel fakat kitlesi rezil. Bilgisayar LoL'ü kaldırmıyorsa üzülmeye gerek yok.
bu kitlesi rezil cümleniz yalnızca Türkiye sunucusu için geçerli 20 dakika boyunca hiç chat'te mesaj yazmadan oyun bile kazanabiliyorsunuz Avrupa batı sunucusunda. Arkadaşım için TR ye geçiyim dedim Adam öldükten sonra kill aldığım için küfür etti :D ( arkadaşım değil başka biri küfür etti yanlış anlayabilirsiniz)
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,299
Puanları
113
LoL oynamayın zaten ya. Elmas hesabım kalıcı uzaklaştırma yedi, o kadar karaktersiz insan var ki cevap vermeden durmak çok zor. Keşke sohbet penceresini kullanmasaydım, oyun çok güzel fakat kitlesi rezil. Bilgisayar LoL'ü kaldırmıyorsa üzülmeye gerek yok.
bu kitlesi rezil cümleniz yalnızca Türkiye sunucusu için geçerli 20 dakika boyunca hiç chat'te mesaj yazmadan oyun bile kazanabiliyorsunuz Avrupa batı sunucusunda. Arkadaşım için TR ye geçiyim dedim Adam öldükten sonra kill aldığım için küfür etti :D ( arkadaşım değil başka biri küfür etti yanlış anlayabilirsiniz)
Aynen hocam, haklısınız. Keşke sohbet penceresini kullanmasaydım, çok pişman oldum.
 
Üst
stat counter