Logitech X540

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Antediluvian

Asistan
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
470
Puanları
16
Konum
İSTANBUL



Logitech X540

Özellikler:

* Toplam güç (RMS): 70 watts RMS
o Uydular: 45 watts RMS (2 x 7.4W ön, 15.4W merkez, 2 x 7.4W arka)
o Subwoofer: 25 watts RMS
* Toplam güç (Peak): 140 watts
* Frekans aralığı: 40 Hz - 20 kHz
* Sürücüler:
o Uydular: (2) 5.08 cm 'lik sürücüler (Her bir uydu için)
o Subwoofer: 13,35 cm'lik portlu sürücü
* Hoparlör boyutları (Y x G x D)
o Uydular: 21.35 cm x 8,15 cm x 12.7 cm
o Merkez: 19.81 cm x 12.06 cm x 9.52 cm
o Subwoofer: 28.57 cm x 16.51 cm x 24.76 cm


Kutu içeriği:

* Hoparlörler: 4 Uydu, 1 merkez, 1 subwoofer
* Kontrol ünitesi
* Renkli hoparlör kabloları
* Oyun konsolları için çevirici adaptör
* Kullanıcı Kılavuzu
* 2-yıl garanti

http://www.logitech.com/index.cfm/pr...ONTENTID=12254

Beyler böyle bişey almayı düşünüyorum
Sizinde fikirlerinizi almam lazım..
Kullanan coğu kişi memnun olduğu söylüyor ama..


merak ettim.. aranızda kullanan varmı?
 

sinan_253

Asistan
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
123
Puanları
0
Logitech hiç kullanmadım kimi logitech desede creativeden şaşma derim ben....Creative M5300 modelini kullanıyorm beni tatmin edici sesler çıkarabiliyoorr..Fiyatına göre ben M5300 al derim.Sadece watt değerlerine bakıp da ses sistemi almaa önemli olan anfi ' nin kalitesidir..
 

speedfreak

Asistan
Katılım
5 Şub 2007
Mesajlar
417
Puanları
0
Bunu değilde x-530 u biliyorum gördüğüm en iyi ses sistemi diğebilirim. İyi bir ses kartıyla süper olur.

 

El Padrino

Dekan
Onursal Üye
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
6,050
Puanları
48


Bendede X-530 var.Çok memnunum.Çok ince bir equalizer ayarıyla son seste bile hiç cızırdamadan rahatca kulaklarınızın pasını siliyor.Kendi sınıfının en güçlü sesine ve kalitesine sahip.Ondan sonra Creative'in 310 watt'lık sistemleri geliyor.

X-540 ile X-530 arasındaki tek fark masaüstü kablolu kumandası olması.Sırf bu yüzden 20 ytl daha pahalı.Barındırdıgı ses gücü ve teknolojileri bakımından hiçbir farklılık yok.Eger ben rahatıma düşkünüm klavyemin yanından ses açıp kaparım diyosan fazladan 20 ytl verebilirsin tabi...
 

sinan_253

Asistan
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
123
Puanları
0
oBsCuR HoMmE dedi ki:
Kendi sınıfının en güçlü sesine ve kalitesine sahip.Ondan sonra Creative'in 310 watt'lık sistemleri geliyor.
yapma abi ya logitech in ' 70 wattlık sistemin creative in 310 wattlık sistemi ile eşitledin.Helal olsun..Ben yine ve her zaman creative diyorum..Salonda kurulu olan sistemim mutfaktaki bardak ve tepsileri zıngırtadabiliyoo creative kalitesii.Boyundan büyük işler yaparr ;)
 

El Padrino

Dekan
Onursal Üye
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
6,050
Puanları
48
sinan_253 dedi ki:
oBsCuR HoMmE dedi ki:
Kendi sınıfının en güçlü sesine ve kalitesine sahip.Ondan sonra Creative'in 310 watt'lık sistemleri geliyor.
yapma abi ya logitech in ' 70 wattlık sistemin creative in 310 wattlık sistemi ile eşitledin.Helal olsun..Ben yine ve her zaman creative diyorum..Salonda kurulu olan sistemim mutfaktaki bardak ve tepsileri zıngırtadabiliyoo creative kalitesii.Boyundan büyük işler yaparr ;)
:D :D :D

ne eşitlemesi dostum.Benim söylediğim X-530 bulundugu sınıfın en iyisi.Ondan sonraki üst sınıfta Logitech'in 200 watt'lık ve Creative'in 310 wattlık ve üstü sistemleri gelir.
Ben burda Creative'i Logitech'e veya baska bi markaya estlemıyorum.Creative'in ses teknolojileri konusundaki başarısını ve üstünlüğünü bütün dünya kabul etmiş.Creative'in üzerine elbette ses sistemi yok.

Ama X-530'un bulundugu sınıftada X-530'un üzerine yok.Bunu diyorum ben !

Senin mutfagı dolabı kapıyı çerceveyı sallayan sistemin neymiş bakem ???
 

sinan_253

Asistan
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
123
Puanları
0
arkadaşım öyle bi demişsin ki" bu ses sisteminden sonra en iyi creative 'in 310 wattlık modelleri geliyo o başa çıkabilir" anlamı veriyoor...
 

Wolker

Profesör
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
1,545
Puanları
38
Arkadaşıma Aldıgımız ve benim 'vay anasına hakikaten Logitech' dediğim bir ürün şiddetle tavsiye ediyorum herkese ...
 

mavil

Üyecik
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
90
Puanları
0
Ben x-540 kullaniyorum cok memnunum gayet guzel bazi ses sistemleri gibi sesi cok acinca cizirti yapmiyor bass falan gayet iyi bence al:)
 

El Padrino

Dekan
Onursal Üye
Katılım
15 Şub 2007
Mesajlar
6,050
Puanları
48
mavil dedi ki:
Ben x-540 kullaniyorum cok memnunum gayet guzel bazi ses sistemleri gibi sesi cok acinca cizirti yapmiyor bass falan gayet iyi bence al:)
Aslında açıkça söylemek gerekirse sistemin Woofer'ı biraz etkisiz kalıyo.Ama çok ince bir ekoloyzır ayarıyla bunu daha verimli hale getirmek mümkün.(Bass'ın gücü biraz daha fazla olsaydı gerçekten kusursuz bir sistem diyebilirdim)
 
Üst
stat counter