Lİ-PO Pil Mi Lİ-İON Pil Mi?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


__ali__

Üyecik
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
27
Puanları
3
Yeni telefon alacağım fakat batarya konusunda kararsızlığım var. İki cihaz (Galaxy A50 - GM 9 Pro). A50 Li-ion batarya kullanırken GM 9 Pro Li-Po batarya kullanıyor. Li-Po bataryaya sahipsek şarjda oyun oynamamamız, telefonun ısınmaması falan gerekiyormuş. Şu anki kullandığım Samsung cihazda sarjdayken oyun da oynuyorum, internette de geziniyorum ısınıyor ama bişey olmuyor. GM 9 Pro modelini seçersem risk mi almış oluyorum yani? Isınınca patlıyor diyorlar Li-Po için.
 

Leand

Profesör
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
4,580
Puanları
113
Lipo daha dayanıklı ama o farkıda daha fazla ısınarak harcıyor patladımı Allah muhafaza... li ion sakalını keser lipo kol bacak götürür. ;)
Mesaj otomatik birleştirildi:

A50 gm 9pro'dan çok daha kaliteli bir cihaz gözüken donanımdan fazlası var cihazda.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yeni telefon alacağım fakat batarya konusunda kararsızlığım var. İki cihaz (Galaxy A50 - GM 9 Pro). A50 Li-ion batarya kullanırken GM 9 Pro Li-Po batarya kullanıyor. Li-Po bataryaya sahipsek şarjda oyun oynamamamız, telefonun ısınmaması falan gerekiyormuş. Şu anki kullandığım Samsung cihazda sarjdayken oyun da oynuyorum, internette de geziniyorum ısınıyor ama bişey olmuyor. GM 9 Pro modelini seçersem risk mi almış oluyorum yani? Isınınca patlıyor diyorlar Li-Po için.
Bu arada a50 zaten çok iyi ekran süresi veriyor olmadı hızlı şarj kullan ama(!)... zaten çok iyi süreler veren cihazlar varken şarjda kurcalama bu hem batarya hemde telefonun en büyük düşmanı.
 

__ali__

Üyecik
Katılım
18 Kas 2018
Mesajlar
27
Puanları
3
Lipo daha dayanıklı ama o farkıda daha fazla ısınarak harcıyor patladımı Allah muhafaza... li ion sakalını keser lipo kol bacak götürür. ;)
Mesaj otomatik birleştirildi:

A50 gm 9pro'dan çok daha kaliteli bir cihaz gözüken donanımdan fazlası var cihazda.
Mesaj otomatik birleştirildi:



Bu arada a50 zaten çok iyi ekran süresi veriyor olmadı hızlı şarj kullan ama(!)... zaten çok iyi süreler veren cihazlar varken şarjda kurcalama bu hem batarya hemde telefonun en büyük düşmanı.
İki cihazın hız testini izledim ve GM 9 Pro 6 GB'lı A50'ye göre biraz daha hızlı. GM 9 Pro ilgimi çekti aslında (çift stereo hoparlör, 4K video, Dolby kulaklık vs) Sadece bataryada kararsız kaldım. Yani GM 9 Pro alarak risk mi almış olurum?
 

Leand

Profesör
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
4,580
Puanları
113
İki cihazın hız testini izledim ve GM 9 Pro 6 GB'lı A50'ye göre biraz daha hızlı. GM 9 Pro ilgimi çekti aslında (çift stereo hoparlör, 4K video, Dolby kulaklık vs) Sadece bataryada kararsız kaldım. Yani GM 9 Pro alarak risk mi almış olurum?
Ekran kalitesi, samsung one ux, daha iyi batarya ve görüşmedeki ses kalitesi için a50 alınır. Stereo hoparlör güzel ama 4k'da büyük ihtimal eis kalitesi düşüktür gm'nin dolby tarzı bir şey samsungta vardı zannedersem.
 

Emre:)

Asistan
Katılım
30 Ocak 2015
Mesajlar
238
Puanları
43
İki cihazın hız testini izledim ve GM 9 Pro 6 GB'lı A50'ye göre biraz daha hızlı. GM 9 Pro ilgimi çekti aslında (çift stereo hoparlör, 4K video, Dolby kulaklık vs) Sadece bataryada kararsız kaldım. Yani GM 9 Pro alarak risk mi almış olurum?
a50 al pişman olmassın
 

cihaneken

Üyecik
Katılım
15 Haz 2019
Mesajlar
32
Puanları
8
Konum
France
Telefonu 70-80 dereceye kadar ısıtmadıkça kafana takma zaten o ısıda telefonu elinde tutamazsın. Ayrıca li-po bbataryalar li-ion bataryaların gelişmiş versiyonudur ve günümzdeki akıllı telefonların hemen hemen hepsi li-po kullanır.
 

Obenfuhrer

Asistan
Katılım
12 Ara 2017
Mesajlar
204
Puanları
28
Konum
Kehlsteinhaus
İki cihazın hız testini izledim ve GM 9 Pro 6 GB'lı A50'ye göre biraz daha hızlı. GM 9 Pro ilgimi çekti aslında (çift stereo hoparlör, 4K video, Dolby kulaklık vs) Sadece bataryada kararsız kaldım. Yani GM 9 Pro alarak risk mi almış olurum?
GM 9 Pro alıp yanına hep yeni paketini almanı öneririm.
GM 9'un fiyatının daha düşeceğini sanmam. Ama A50 illaki düşecektir.
Ve GM'nin Hep yeni paketi ile seni daha çok memnun ve mutlu edecektir.
 

Windows 8.1

Profesör
Katılım
31 Ara 2017
Mesajlar
1,009
Puanları
63
Konum
41°01'53.4"N 28°38'45.9"E
li-on'un avantajı: yüksek ısılara uzun süre dayanması
li-on'un dezavantajı: kapasitesinin li-po'ya göre düşük olması
li-po'nun avantajı: daha büyük kapasiteleri desteklemesi
li-po'nun dezavantajı: yüksek ısıya uzun süre dayanamaz, allah muhafaza elinizde patlayıverir.
 
Üst
stat counter