LG G7 ThinQ 64 GB alınır mı?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


promonthe

Üyecik
Katılım
19 Eyl 2018
Mesajlar
28
Puanları
3
3000 TL bandında önerebileceğiniz telefon modelleri var mı? Oyun oynarım fakat pek fazla değil. Sosyal medyada da günde yarım saat veya 1 saat zaman geçiyorum. Şuan Samsung Glaxy E7 kullanıyorum ve telefonum eskidi. Telefonun akıcı bir performansı olması benim için önemli. Kamera çok önemli değil.
 

progamer7206

Profesör
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
1,149
Puanları
113
3000 TL bandında önerebileceğiniz telefon modelleri var mı? Oyun oynarım fakat pek fazla değil. Sosyal medyada da günde yarım saat veya 1 saat zaman geçiyorum. Şuan Samsung Glaxy E7 kullanıyorum ve telefonum eskidi. Telefonun akıcı bir performansı olması benim için önemli. Kamera çok önemli değil.
Lg g7 öneririm.
 

rtakak

Profesör
Katılım
24 Tem 2018
Mesajlar
1,780
Puanları
113
Sizin için ne önemli?
Batarya ise A70 öneririm, batarya olarak G7'yi tokatlar.
G7, A70'den daha performanslı.
 

capemre

Doçent
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
785
Puanları
63
Bir amiral gemisine göre fiyatı gayet uygun ve bu forumdaki herkes ya G7 ya da V30+ önerecektir çünkü günümüz koşullarındaki en uygun fiyatlı amiral gemileri bunlar
 

Leand

Profesör
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
4,208
Puanları
113
g7 alınır ama ön kamera önemli değilse v30+ öneririm v30+ ön kamerası biraz üzer ama gcam ile iş görür hale geliyor ve v30+ batarya olarak daha iyi işlemci biraz geri gidiyor ama aradaki farkı zaten para olarak cebinde kalır.
 

promonthe

Üyecik
Katılım
19 Eyl 2018
Mesajlar
28
Puanları
3
Mi 8'de düşündüm fakat Xiaomi Türkiye Garantili bulamadım. İthalatçı Garantili ürünlere pek güvenmiyorum.
 

Leand

Profesör
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
4,208
Puanları
113
Mi 8'de düşündüm fakat Xiaomi Türkiye Garantili bulamadım. İthalatçı Garantili ürünlere pek güvenmiyorum.
Bulursunda biraz pahallı olur ithalatçısı 3200/3600 aralığında distribütörde 4000 vardır herhalde birde distribütörün esprisi pek yok bence g7 al mi8'in tek avantajı az bir fark batarya ama g7'nin bayağı ona göre artıları var.
 

EmreGndmr

Üyecik
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
69
Puanları
18
Konum
İstanbul
LG G7 alınır(bende şu aralar alacağım gibi)fakat PUBG falan oynuyorsan 4GB RAM'den dolayı arayüzde az da olsa gidip gelmeler veya takılmalar oluyormuş sonra geçiyormuş.Fazla oyun oynamıyosan güzel gider...
 

Valiente

Asistan
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
364
Puanları
63
LG G7 alınır(bende şu aralar alacağım gibi)fakat PUBG falan oynuyorsan 4GB RAM'den dolayı arayüzde az da olsa gidip gelmeler veya takılmalar oluyormuş sonra geçiyormuş.Fazla oyun oynamıyosan güzel gider...
Ben v30+da takılma yaşamiyorum.Sd 845li telefon nasıl takılma yaşar.Hamamda pubg atıyorsa anca işlemci cayır cayır yandığından takılabilir.Yoksa takılması çok saçma bir olay.
 

ForeverPower41

Profesör
Katılım
7 Haz 2018
Mesajlar
2,351
Puanları
113
Konum
Andromeda/Arilos Krallıkları
Ben v30+da takılma yaşamiyorum.Sd 845li telefon nasıl takılma yaşar.Hamamda pubg atıyorsa anca işlemci cayır cayır yandığından takılabilir.Yoksa takılması çok saçma bir olay.
Katılıyorum,4GB ram telefonlar için ideal bir rakam bence,takılma olması yazılımsal olabilir.
 

EmreGndmr

Üyecik
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
69
Puanları
18
Konum
İstanbul
Ben v30+da takılma yaşamiyorum.Sd 845li telefon nasıl takılma yaşar.Hamamda pubg atıyorsa anca işlemci cayır cayır yandığından takılabilir.Yoksa takılması çok saçma bir olay.
YA bilmiyorum incelemelerde söylüyordu yanlış bir bilgi verdiysem üzgünüm
 

Leand

Profesör
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
4,208
Puanları
113
YA bilmiyorum incelemelerde söylüyordu yanlış bir bilgi verdiysem üzgünüm
Hocam pubg, fortnite filan zaten telefon için biraz ağır oyunlar ama birde şu var her güncelleme ile optimizasyon konusunda değişiklik oluyor cihazın gücü konusunda şüpheniz kesinlikle olmasın sd845 güçlü bir cihaz.
 

EmreGndmr

Üyecik
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
69
Puanları
18
Konum
İstanbul
Hocam pubg, fortnite filan zaten telefon için biraz ağır oyunlar ama birde şu var her güncelleme ile optimizasyon konusunda değişiklik oluyor cihazın gücü konusunda şüpheniz kesinlikle olmasın sd845 güçlü bir cihaz.
LG G7’ye Android 10 güncellemesi gelir mi peki?(Geç de olsa :D)
 
Üst
stat counter