LG G5 telefonum meğer başkasının adına faturalı imiş!

Bu konuyu okuyanlar

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Arkadaşlar iyi günler. Bir telefoncudan 01.08.2016 tarihli, kendi adıma faturalı LG G5 bir telefon aldım.

Cihazı açtığımda, sökülebilir batarya kısmında ufak bir ayrıklık gördüm. Bu durumu, mağazalarda ki teşhir ürünü diğer G5'ler ile kıyasladığımda benim telefon da ki bu ayrıklığın hayra alamet olmadığını anlayarak ilk hafta garantiye gönderdim.


Lakin sanırım korktuğum başıma geldi. Zira ben bu telefonu İstanbul Şirinevler'de bilindik bir telefoncudan alırken "Şu anda piyasada ortalama 2500-2600TL olan bir telefonu, ben nasıl 1900TL'ye alıyorum" diye düşünerek kıllanmıştım ama sıfır kutu olduğu ve LG'yi arayıp IMEI sorgusu yaptırdığımda "Bizim cihazımız" dendiğinden dolayı hiç düşünmeden almıştım.

Dün Vintek'in sitesinden telefonun durumunu sorguladığımda "MERKEZDEN DEĞİŞİM CİHAZI BEKLENİYOR" şeklinde yeni bir bildirim yapıldığı için direkt LG müşteri hizmetlerini arayıp sonunda bağlandım. Cihazın fatura tarihini sorduklarında, telefoncunun bana kestiği 01.08.2016 tarihini söyledim zira 1900TL'lik bu fatura elimde. Lakin müşteri temsilcisi bana "Yanlış hatırlıyorsunuz sanırım zira cihaz 06.05.2016 tarihli faturalı bir cihaz" dediğinde şok oldum. Durumu hiç bozuntuya vermeden"Evet yanlış hatırladım. Peki cihazı o tarihte nereden almışım bir bakar mısınız zira ben unuttum da" diye olayı anlamaya çalıştım. Ama yetkili arkadaş, bu bilgiyi göremediklerini söyledi.

Ve LG, böyle durumlarda birebir değişim için ilk 6 ayda ürünü komple değiştiriyor lakin bana "Tam değişim onayı çıktığında cihazı aldığınız bayiye gidip birebir değişimi oradan yapacaksınız yahut gerek görülürse direkt LG TR olarak biz değişimini yaparız" dendi. Bende "Neden direkt LG TR olarak siz Vintek servisi aracılığı ile değiştirmiyorsunuz da, zamanında alıp unuttuğum bir bayiden gidip değiştirmemi istiyorsunuz" dedim zira bunun hangi bayi olduğunu ve kimin aldığını bile bilmiyorum ve faturası da elimde yok. Cihazı aldığım telefoncuyu daha aramadım ama bu değişimi onun yapamayacağı aşikar. Sanırım ona da nakite sıkışan biri, Mayıs'da telefonu kendi adına faturalı bir şekilde bir mağazadan, operatörden faturasının üzerine vs alıp bu arkadaştan nakite çevirdi. Lakin en azından cihazı satın aldığı kişiden faturasını demin etse de bana yeter. Gene de bu durumu bana söylemeliydi zira bana Biz bu cihazları toptancıdan çok uyguna alıyoruz demişti. Sanki cihaz sıfır da, onlar bana fatura kestiği tarihte garantisi başlıyormuş gibi davranmamalıydı. Hoş, cihaz gerçekten sıfır ve ilk ben açtım ama garantisi çoktan başlamış işte.

O modüler kısımda ki boşluğun tamamen benim kısmetime olduğunu düşünüyorum zira telefonu sıfır olarak bizzat kendim kutusundan açıp ilk defa ben çalıştırdım.

Merakla LG'nin vereceği kararı bekliyorum. İnşallah kendileri değişim yaparlar. Zira eğer benden, telefonun satın alındığı mağazaya, ilk alınan fatura ile gidip onlardan değişim talep etmem istenirse işte o zaman yandım. Bende o vakit cihazı aldığım telefoncuya gidip "Cihazın zaten faturası varmış. O halde 01.08.2016 tarihli, benim adıma kestiğin fatura da neyin nesi? Dalga mı geçiyorsun? Çöz bakalım bu durumu" diyeceğim.


Sizce en son çare olarak "Telefon bana hediye geldi ve faturası da elimde yok. Nereden alındığını da bilmiyorum" desem yırtar mıyım acaba? Zira bu durumda olan binlerce insan var bu memlekette. Onlar bu durumlarda ne yapıyor yani.

Umarım ilk faturayı isteyip beni, cihazın alındığı bayiye yönlendirmeden kendileri değişim yaparlar. Yoksa hevesim kursağımda kalacak.

Adsız.jpg


Adıma kesilen fatura da bu

20160802_171342.jpg
 
Son düzenleme:

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Cihaz niye değişime gidiyor onu anlamadım.

Belirtmeyi unutmuşum hocam kusura bakmayın.

Cihazı kutusundan çıkartıp kullanmaya başladığımda, sökülebilir batarya kısmında ufak bir ayrıklık gördüm. Telefonun bu kısmı sökülebilir, modüler bir yapıya sahip olduğu için başta bu durumu önemsemedim. Lakin ardından bu durumu, mağazalarda ki teşhir ürünü diğer G5'ler ile kıyasladığımda benim telefon da ki bu ayrıklığın haddinden fazla olduğunu anlayıp bunun hayra alamet olmadığını düşünerek sıcağı sıcağına ilk hafta garantiye gönderdim. Zira bataryasını daha bir kere bile çıkartmadım.
 

Honor_Khomore

Doçent
Katılım
23 Eylül 2015
Mesajlar
595
Reaksiyon puanı
125
Puanları
43
Lg, G5' i modüler yapıda yaparak hata yaptı. Neyse almışsınız bir kere. Geçmiş olsun. Ben değişirler diye düşünüyorum arkadaş aldı dersen :D. Bir gelişme olursa buraya yazmayı ihmal etme. Başına böyle bir şey gelenler buradan faydalanabilirler.
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Lg, G5' i modüler yapıda yaparak hata yaptı. Neyse almışsınız bir kere. Geçmiş olsun. Ben değişirler diye düşünüyorum arkadaş aldı dersen :D. Bir gelişme olursa buraya yazmayı ihmal etme. Başına böyle bir şey gelenler buradan faydalanabilirler.

Telefonu kullandığım ilk 1 haftada inanılmaz memnun kaldım. Yani hızının yanında, diğer insanların aksine tasarımını da çok beğendim. Demek ki bu işler zevk meselesi imiş :) Sadece, modüler batarya bölümünde ki bu ayrıklığı, hazır yeni almışken sıcağı sıcağına çözmek istedim. Yoksa oda sorun değildi ama bir kere görüp rahatsız oldum ve o ayrıklığı her gördüğümde de olmaya devam edeceğim için gönderdim. Umarım sorun çıkartmadan yenisini gönderirler yada en kötü ihtimal ile gene kendi telefonumu gönderirler ve kullanmaya kaldığım yerden devam ederim. Lakin değişirse tadından yenmez tabi.

Modüler yapıya gelince, ben zaten bu modüler bataryayı hiç sök-tak yapmayacak birisiyim. O yüzden benim açımdan kötü olsa da LG, bu tasarım farkının olması yönünde ki fikirlerini kendilerine ileten belki yüz binlerce insanı dinlemiş sanırım. Ama LG bu arada, bu radikal kararı hiç hoş karşılamayan bizim gibi insanları da yaktı. Modüler yapı yanlısı olanların sesi çok çıktı sanırım. Zira eğer bizim de sesimiz biraz çıksaydı LG, en azından Modüler ve Normal olarak 2 seçenek ile G5 üretirdi. Satış oranına göre de birine ağırlık verilip dengeli bir şekilde yola devam edilirdi. Neyse, LG bu hatasını anlayıp ders çıkartarak diğer serilerde üretime mantıklı bir şekilde devam edecektir. Sağlık olsun :)
 
Son düzenleme:

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,858
Reaksiyon puanı
798
Puanları
113
Öncelikle çok geçmiş olsun Benim kafamı karıştıran 2 nokta var cihazın sorunundan öte fatura olayına takıldım. Cihazı götürdüğünüz serviste kayıt işlemleri sırasında fatura üzerinde yazılan bilgi baz alınarak sisteme kayıt ediliyor diye biliyorum. Yani fatura istemelerinin de en büyük sebebi 2015 çıkışlı cihazı 2016 da almış olanlar için fatura tarihi baz alınır.

aklıma takılan sorularda

1. lg bu tarihi nasıl görüyor ?
2. daha önce o cihazın bir tamir geçmişi olmuş mu sordunuz mu ? çünkü o imei için sisteme daha önce giriş olmuş ki sana bir tarih söylüyorlar lg servisini arayıp imei ile işlem geçmişini sorgulatmanı öneririm

bende bir ara fatura kaybettim tekrar çıkartmak için tarihi öğrenmem gerekiyordu lg müşteri hizmetlerini 3 defa farklı kişiler ile görüşmek amacıyla arayıp cihazımın imei numarasını verdim sistemde hiç işlem kayıdı olmadığı için fatura tarihine ulaşamadıklarını belirttiler.

önyargılı davranmak istemiyorum ama büyük ihtimal sizin cihaz önceden bir servis görmüş işlem yapılmış ki sistemde tarih çıkıyor yoksa lg kesinlikle cihazın satıldığı tarihi bilemez.

@radyoaktif dediğim gibi yarın arayıp geçmiş tarihlerde işlem yapılmış mı öğrenirseniz size daha rahat yardımcı olabilirim. kesin bir dönüş sağlarsanız işinize yarayacak bir fikir verebilirim
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Öncelikle çok geçmiş olsun Benim kafamı karıştıran 2 nokta var cihazın sorunundan öte fatura olayına takıldım. Cihazı götürdüğünüz serviste kayıt işlemleri sırasında fatura üzerinde yazılan bilgi baz alınarak sisteme kayıt ediliyor diye biliyorum. Yani fatura istemelerinin de en büyük sebebi 2015 çıkışlı cihazı 2016 da almış olanlar için fatura tarihi baz alınır.

aklıma takılan sorularda

1. lg bu tarihi nasıl görüyor ?
2. daha önce o cihazın bir tamir geçmişi olmuş mu sordunuz mu ? çünkü o imei için sisteme daha önce giriş olmuş ki sana bir tarih söylüyorlar lg servisini arayıp imei ile işlem geçmişini sorgulatmanı öneririm

bende bir ara fatura kaybettim tekrar çıkartmak için tarihi öğrenmem gerekiyordu lg müşteri hizmetlerini 3 defa farklı kişiler ile görüşmek amacıyla arayıp cihazımın imei numarasını verdim sistemde hiç işlem kayıdı olmadığı için fatura tarihine ulaşamadıklarını belirttiler.

önyargılı davranmak istemiyorum ama büyük ihtimal sizin cihaz önceden bir servis görmüş işlem yapılmış ki sistemde tarih çıkıyor yoksa lg kesinlikle cihazın satıldığı tarihi bilemez.

@radyoaktif dediğim gibi yarın arayıp geçmiş tarihlerde işlem yapılmış mı öğrenirseniz size daha rahat yardımcı olabilirim. kesin bir dönüş sağlarsanız işinize yarayacak bir fikir verebilirim

Cevap için teşekkür ediyorum hocam.

Zaten cihazi Vintek'e götürdüğümde görevli bayan, G5'i satın aldığım telefoncunun 01.08.2016 tarihli, benim adıma, kendi dükkanının ismi ile kestiği fatura ile işlem yapmış olmalı. Lakin hatırladığım kadarı ile telefonun IMEI'ine bakarak kayıt girdi ve sıra vererek teknik ekip sırasına yönlendirdi. Durumu o arkadaşlara izah ettiğimde ise "Kesin birebir değişim olur. Tabi son kararı LG verecek" dendi. Yani ilk kaydı alan bayan, faturaya dikkatli baksaydı zaten bir gariplik olduğunu ve aynı telefona 2 kere fatura kesildiğini anlardı.

Dediğim gibi cihazı sıfır kutusunda ilk açan kişi benim. Tabi eğer aynı telefon daha önce garantiye gidip sıfırı geldi ise orasını bilemem. Telefoncu da bana bu değişimden gelen sıfır G5'i satmış olabilir. Lakin şu anda, teknik servisi kıllandırmamak için birebir değişime verecekleri tepkiye kadar ses çıkarmamayı düşünüyorum. Eğer değişim için ilk fatura ile telefonun alındığı bayiye yönlendirirlerse o vakit bu dediklerinizi öğrenmeye çalışıp size bildireceğim.

Gene de o zamana kadar benden, bu durumun selahiyeti adına yapmamı, öğrenmemi istediğiniz başka bir şey varsa elimden geleni yaparım. Lakin ilk etapta LG'nin vereceği değişim kararına kadar G5'i satın aldığım telefoncuyu aramak istemiyorum. Eğer sorun çıkar ise kendisinin yanına bizzat gidip "Şu işin aslını anlat ve bu durumu çöz bakalım" diyeceğim.
 

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,858
Reaksiyon puanı
798
Puanları
113
Cevap için teşekkür ediyorum hocam.

Zaten cihazi Vintek'e götürdüğümde görevli bayan, G5'i satın aldığım telefoncunun 01.08.2016 tarihli, benim adıma, kendi dükkanının ismi ile kestiği fatura ile işlem yapmış olmalı. Lakin hatırladığım kadarı ile telefonun IMEI'ine bakarak kayıt girdi ve sıra vererek teknik ekip sırasına yönlendirdi. Durumu o arkadaşlara izah ettiğimde ise "Kesin birebir değişim olur. Tabi son kararı LG verecek" dendi. Yani ilk kaydı alan bayan, faturaya dikkatli baksaydı zaten bir gariplik olduğunu ve aynı telefona 2 kere fatura kesildiğini anlardı.

Dediğim gibi cihazı sıfır kutusunda ilk açan kişi benim. Tabi eğer aynı telefon daha önce garantiye gidip sıfırı geldi ise orasını bilemem. Telefoncu da bana bu değişimden gelen sıfır G5'i satmış olabilir. Lakin şu anda, teknik servisi kıllandırmamak için birebir değişime verecekleri tepkiye kadar ses çıkarmamayı düşünüyorum. Eğer değişim için ilk fatura ile telefonun alındığı bayiye yönlendirirlerse o vakit bu dediklerinizi öğrenmeye çalışıp size bildireceğim.

Gene de o zamana kadar benden, bu durumun selahiyeti adına yapmamı, öğrenmemi istediğiniz başka bir şey varsa elimden geleni yaparım. Lakin ilk etapta LG'nin vereceği değişim kararına kadar G5'i satın aldığım telefoncuyu aramak istemiyorum. Eğer sorun çıkar ise kendisinin yanına bizzat gidip "Şu işin aslını anlat ve bu durumu çöz bakalım" diyeceğim.


şimdi size gelen cihaz dediğiniz gibi değişimden gelen cihaz mı onu öğrenme şansınız olsaydı iyi olurdu telefoncuya birşey demeyin ama lg destekten sormanızda bir sakınca olmaz diye düşnüyorum hani direk değişimden mi gelmiş yerine ...... imeli cihazımın geçmişte yapılan servis kayıtlarını ve işlemlerini öğrenebilirmiyim diyin zaten herşey orada belli olur dediğim gibi ve lg çağrı merkezinin de bana dediği gibi cihaz serviste işlem görmedikçe fatura tarihini görmeleri imkansız en basitinden bir arkadaşınız veya siz lg desteği arayın imei numarası ile fatura tarihi görünür mü diyin orada ki yetkili servis geçmişinden bakarak evet şu yada malesef görünmüyor der şuan benim cihazım hiçbir işlem görmedi onun imei numarasını verip sorsam göremezler çünkü satan yerler büyük magaza da olsa ufacık dükkanda olsa lg ye sizin şu cihazınız bu tarihte satılmış demez.


ha telefonlarda ilk kurulum anında internet şart deselerdi ve internet ile bu bilgiler toplansaydı ilk kurulum tarihini fatura tarihi sayabilirlerdi
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
şimdi size gelen cihaz dediğiniz gibi değişimden gelen cihaz mı onu öğrenme şansınız olsaydı iyi olurdu telefoncuya birşey demeyin ama lg destekten sormanızda bir sakınca olmaz diye düşnüyorum hani direk değişimden mi gelmiş yerine ...... imeli cihazımın geçmişte yapılan servis kayıtlarını ve işlemlerini öğrenebilirmiyim diyin zaten herşey orada belli olur dediğim gibi ve lg çağrı merkezinin de bana dediği gibi cihaz serviste işlem görmedikçe fatura tarihini görmeleri imkansız en basitinden bir arkadaşınız veya siz lg desteği arayın imei numarası ile fatura tarihi görünür mü diyin orada ki yetkili servis geçmişinden bakarak evet şu yada malesef görünmüyor der şuan benim cihazım hiçbir işlem görmedi onun imei numarasını verip sorsam göremezler çünkü satan yerler büyük magaza da olsa ufacık dükkanda olsa lg ye sizin şu cihazınız bu tarihte satılmış demez.


ha telefonlarda ilk kurulum anında internet şart deselerdi ve internet ile bu bilgiler toplansaydı ilk kurulum tarihini fatura tarihi sayabilirlerdi

Eğer satın alındığı yani faturanın kesildiği tarih bilinmezse o halde benim telefonumun garantisinin bitmesine ne kadar kaldığı da meçhul. Lakin telefonun servisteki durumunu merak edip Vintek'e ulaşamadığım için LG'yi aradığımda, müşteri temsilcisi bayan bana "LG olarak telefonda ilk 6 ayda oluşan üretim hatalarını birebir değişim ile telafi ediyoruz lakin bunu cihazın alındığı bayi, fatura ile beraber yapar" dedi. Bende çaktırmadan "Yani ben cihazı Mayıs'da aldığıma göre 3 ay olmuş ve bu yüzden telefonu komple değiştireceksiniz öyle mi?" dediğimde "Evet" cevabını aldım. Zira ilk mesajımda da belirttiğim gibi bu bayan bana "Faturanız 06.05.2016 tarihli" demişti.

Sizce de burada bir mantık hatası yok mu? Zira bir cihazın garanti başlangıcı, fatura kesildiği anda başlıyor diye biliyorum. Hal böyle iken, cihazın daha önce LG teknik servise gitmesine gerek var mı ki? Zira zaten bu telefonu satan mağaza, sattığı gün fatura keserek zaten LG'ye bir nevi resmi bir şekilde "Ben cihazınızı sattım, haberiniz olsun" demiş olmuyor mu? Kaldı ki tüm LG TR garantili ürünler zaten önce LG TR merkezine gelip oradan mağazalara, piyasaya dağılmıyor mu? LG TR, yurt dışından gelen tüm bu cihazların IMEI'ini zaten önceden veritabanına kaydetmiyor mu? Sizin burada aklınızı karıştıran tam olarak neresi?

Ben gene de merakınıza binaen yarın LG'yi arayıp (tabi düşürebilirsem zira sürekli meşgul) telefonun IMEI numarasını vererek servis geçmişi olup olmadığını soracağım.
 
Son düzenleme:

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,858
Reaksiyon puanı
798
Puanları
113
Zira zaten bu cihazı satan mağaza, sattığı gün fatura keserek zaten LG'ye bir nevi "Ben cihazınızı sattım, haberiniz olsun" demiyor mu?

diyor ama nasıl diyor o cihaz servise faturası ile birlikde gittiğinde barkod okutuluyor faturada ki bilgiler işleniyor yani lg o cihazın garantisinin ne zaman başladığına o faturadan bakıyor.

Tahminime göre aldığınız cihaz değişim cihazı ve garanti ilk fatura tarihinde başlamış görünüyor sistemde ve malesef evet o tarihten itibaren kullanmış sayabilirler yarın geçmiş işlem bilgisini verirseniz belki bir mail ile fatura tarihi yanlış işlenmiş diyebilirsiniz ama geçmiş işlemleri bilmeden sıkıntı olabilir
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Zira zaten bu cihazı satan mağaza, sattığı gün fatura keserek zaten LG'ye bir nevi "Ben cihazınızı sattım, haberiniz olsun" demiyor mu?

diyor ama nasıl diyor o cihaz servise faturası ile birlikde gittiğinde barkod okutuluyor faturada ki bilgiler işleniyor yani lg o cihazın garantisinin ne zaman başladığına o faturadan bakıyor.

Tahminime göre aldığınız cihaz değişim cihazı ve garanti ilk fatura tarihinde başlamış görünüyor sistemde ve malesef evet o tarihten itibaren kullanmış sayabilirler yarın geçmiş işlem bilgisini verirseniz belki bir mail ile fatura tarihi yanlış işlenmiş diyebilirsiniz ama geçmiş işlemleri bilmeden sıkıntı olabilir


Dediğiniz gibi demek ki daha önceden IMEI kaydı olduğu ve Vintek'de ki kaydı alan bayan da elimde ki faturadan önce direkt IMEI i okuttuğu için faturaya gerek kalmadı. Hatta şimdi hatırladım hocam. Bayan IMEI e baktıktan sonra "Faturaya gerek yok" şeklinde bir şeyler fısıldamıştı. Anımsıyorum. Belki de IMEI'den önce elimde ki faturaya baksa o anda işler sarpa saracaktı. Bu hayır mı şer mi olmuş anlamadım.

Ayrıca cihazı satın aldığım telefoncu, bana bu faturayı ne cesaretle kesiyor o halde hala anlamadım hocam :) O, bu durumu bilmiyor mu yoksa bildiği halde bana Sana ilk elden sıfır cihaz satıyorum ayağına bir şey çaktırmamaya mı çalışmış? Yani bu durumda aynı ürüne 2. kez fatura keserek resmiyette kendi başını da sıkıntıya sokmuyor mu bu arkadaş? Kaldı ki bu fatura kesme işlemini gayet resmi ve öz güven dolu bir şekilde gözümün önünde yaptı. Adamın dükkanının yeri belli yurdu belli yani. Özetle bu fatura kanunen yok hükmünde o halde.

20160802_171342-jpg.8474


Özetle benim telefonumun garantisi, LG müşteri temsilcisinin de söylediği üzere 06.05.2016 tarihinde başlamış. Yani ilk satın alındığı tarihte. O halde yarın LG'yi arayıp IMEI'den geçmiş servis işlemlerini sorgulatacağım. Lakin cihazın nereden ve kimin adına alındığını bulamayan LG, eminim buna da cevap veremeyecektir ve eğer böyle olursa işler daha da sarpa saracak :) Eğer bu bilgiyi edinirsem, bu noktadan sonra bana yardımcı olmak adına siz ne gibi bir akıl vereceksiniz orasını da merakla bekliyorum.

Ah keşke LG beni hiç uğraştırmadan yeni cihazı Vintek e gönderse de onlarda bana direkt "Gelin ve yeni cihazınızı alın" dese. Öyle rahatlayacağım ki. 1900TL'ye sıfır G5 buldum diye sevindim ama en azından şimdiden hevesim kursağımda kaldı. Umarım durum lehime gelişir.
 
Son düzenleme:

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,858
Reaksiyon puanı
798
Puanları
113
Dediğiniz gibi demek ki daha önceden IMEI kaydı olduğu ve Vintek'de ki kaydı alan bayan da elimde ki faturadan önce direkt IMEI i okuttuğu için faturaya gerek kalmadı. Hatta şimdi hatırladım hocam. Bayan IMEI e baktıktan sonra "Faturaya gerek yok" şeklinde bir şeyler fısıldamıştı. Anımsıyorum. Belki de IMEI'den önce elimde ki faturaya baksa o anda işler sarpa saracaktı. Bu hayır mı şer mi olmuş anlamadım.

Ayrıca cihazı satın aldığım telefoncu, bana bu faturayı ne cesaretle kesiyor o halde hala anlamadım hocam :) O, bu durumu bilmiyor mu yoksa bildiği halde bana Sana ilk elden sıfır cihaz satıyorum ayağına bir şey çaktırmamaya mı çalışmış? Yani bu durumda aynı ürüne 2. kez fatura keserek resmiyette kendi başını da sıkıntıya sokmuyor mu bu arkadaş? Kaldı ki bu fatura kesme işlemini gayet resmi ve öz güven dolu bir şekilde gözümün önünde yaptı. Adamın dükkanının yeri belli yurdu belli yani. Özetle bu fatura kanunen yok hükmünde o halde.

20160802_171342-jpg.8474


Özetle benim telefonumun garantisi, LG müşteri temsilcisinin de söylediği üzere 06.05.2016 tarihinde başlamış. Yani ilk satın alındığı tarihte. O halde yarın LG'yi arayıp IMEI'den geçmiş servis işlemlerini sorgulatacağım. Lakin cihazın nereden ve kimin adına alındığını bulamayan LG, eminim buna da cevap veremeyecektir ve eğer böyle olursa işler daha da sarpa saracak :)

Ah keşke LG beni hiç uğraştırmadan yeni cihazı Vintek e gönderse de onlarda bana direkt "Gelin ve yeni cihazınızı alın" dese. Öyle rahatlayacağım ki. 1900TL'ye sıfır G5 buldum diye sevindim ama en azından şimdiden hevesim kursağımda kaldı. Umarım durum lehime gelişir.


Vallahi sizin durum baya karışık hani söyle yada böyle diyemiyorum umarım hiç işlem yapılmamıştır sadece bir karışıklıktır
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Vallahi sizin durum baya karışık hani söyle yada böyle diyemiyorum umarım hiç işlem yapılmamıştır sadece bir karışıklıktır

O halde hayırlısı olsun diyelim hocam :) Her ne kadar mal canın yongası olsa da ve ben de, üç kuruşluk birikimim ile zar zor bu telefonu alsam da, 3 günlük dünyada, bu kadar gereksiz mala tamah kalbi köreltebilir. Kaldı ki en kötü ihtimal ile cihazı geri alıp modüler yapıda ki o ayrıklığı da görmezden gelip kullanmaya devam ederim. Tek sorun bundan sonra ki 18 ayda cihazın daha ciddi arıza vermesi durumunda LG'nin nasıl reaksiyon göstereceğini kestiremiyor olmam. Yani cihazı hediye gelen ve elinde faturası olmayan LG sahipleri bu durumlarda ne yapıyor anlamadım. Telefonları arızalandığında ellerinde mi patlıyor?

En kötü ihtimal ile, madem LG, ilk 6 ayda fatura ile sadece cihazın alındığı bayiden değişim yaptırıyor, o halde bende 6 ayın dolmasını bekledikten sonra tekrar Vintek servise gönderip "Modüler alt kısımda ki bu ayrıklığı onarın yada telefonu komple değiştirin" derim. Bakalım o zaman ne diyecekler :)

Yarın ilk iş, LG'yi arayarak cihazın teknik servis geçmişini öğrenip tekrar yazacağım. Duruma göre, o noktadan sonra nasıl bir yol izlemem gerektiği yönünde ki fikrinizi söyleyeceksiniz sanırım. Yarın ola hayrola.
 
Son düzenleme:

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,858
Reaksiyon puanı
798
Puanları
113
hakkınızdan hayırlısı elbette takip de bulunacağım açıkcası bende 1 aya kadar imei numarasından sistemde işlem yaparlar diyordum tamam yeni cihazlarda bazı yerler işlem yapıyor tamir olayında vs hani 2015 çıkışlı cihaz lg garantisi var ise tutup fatura illah demezler ama değişim kısmında sıkıntı çıkar ama temennim sorun yaşamadan halletmeniz olacaktır keşke g5 alacağım diye konunuzu görseydim bu açıklık işinde uyarırdım sizi ben de lg v10 kullanıyorum çivi çaksan banamısın demez g5 i birkaç kere deyimleme şansım oldu ve almayı düşünen herkese lg arayünü vs sevsem de önceki cihazım da lgg2 di 3 sene kullandım hani ne kadar kullanmaya devam ediyor da olsam açıklık olayını söylüyorum aslında herkes kılıf kullanıyor kılıf ile göze batmaz kesinlikle ama yumuşak silikon ile dar cepde sorun yaşatabilir cinsten neyse yarın görüşmek üzere iyi geceler size
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
hakkınızdan hayırlısı elbette takip de bulunacağım açıkcası bende 1 aya kadar imei numarasından sistemde işlem yaparlar diyordum tamam yeni cihazlarda bazı yerler işlem yapıyor tamir olayında vs hani 2015 çıkışlı cihaz lg garantisi var ise tutup fatura illah demezler ama değişim kısmında sıkıntı çıkar ama temennim sorun yaşamadan halletmeniz olacaktır keşke g5 alacağım diye konunuzu görseydim bu açıklık işinde uyarırdım sizi ben de lg v10 kullanıyorum çivi çaksan banamısın demez g5 i birkaç kere deyimleme şansım oldu ve almayı düşünen herkese lg arayünü vs sevsem de önceki cihazım da lgg2 di 3 sene kullandım hani ne kadar kullanmaya devam ediyor da olsam açıklık olayını söylüyorum aslında herkes kılıf kullanıyor kılıf ile göze batmaz kesinlikle ama yumuşak silikon ile dar cepde sorun yaşatabilir cinsten neyse yarın görüşmek üzere iyi geceler size

Hayırlı geceler hocam.
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Ne taptınız sordunuz mu

Hocam inanır mısın öğleden sonra 444 6 543 numarasını tam 20 defa aradım lakin her defasında meşgul çalıyor. Koskoca LG'nin bu sorumsuzluğu beni çileden çıkarttı. Aynı sorundan muzdarip olan tonla insan varmış meğer. Ulaştığım vakit geri dönüş yapacağım.
 

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,858
Reaksiyon puanı
798
Puanları
113
Hocam inanır mısın öğleden sonra 444 6 543 numarasını tam 20 defa aradım lakin her defasında meşgul çalıyor. Koskoca LG'nin bu sorumsuzluğu beni çileden çıkarttı. Aynı sorundan muzdarip olan tonla insan varmış meğer. Ulaştığım vakit geri dönüş yapacağım.

Merakla bekliyorum
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Dostum sana kesiştiği faturaları imei başkasının adına daha önceden faturalama yapılmışsa direk tüketici hakem heyetine git durumu anlat. Daha önce başkasına faturası kesilerek sıfır olarak satılan cihazı telefoncu bana sıfır diye satıp fatura kesti gibisinden şikayetini yap. Muhtemelen saticidan ücret iadesi alırsın.
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
Dostum sana kesiştiği faturaları imei başkasının adına daha önceden faturalama yapılmışsa direk tüketici hakem heyetine git durumu anlat. Daha önce başkasına faturası kesilerek sıfır olarak satılan cihazı telefoncu bana sıfır diye satıp fatura kesti gibisinden şikayetini yap. Muhtemelen saticidan ücret iadesi alırsın.

LG'nin değişim için vereceği kesin cevaptan sonra, telefoncu ile önce insan gibi gidip konuşarak bu durumu çözmesini, aksi taktirde para iadesi yapmasını isterim hocam. Olumsuz cevap aldığımda ise THH'ye başvurmaktan başka çarem kalmıyor zaten.

Hoş, eğer LG, cihazı faturasız birebir değiştirmese de, garantisi bitene kadar diğer tüm sorunları, faturasız çözmeyi taahhüt ederse, telefonu kullanmaya devam ederim zaten. Lakin faturasız, hiç bir şekilde teknik servislik bir iş yapılmayacağı yönünde görüş beyan ederlerse o vakit telefonu iade etmekten başka çarem kalmayacak. Zira o zaman ha ithal G5 almışım ha TR garantili G5 almışım. Bir şey fark etmeyecek.

Son bir kaç gündür Vintek'in sitesinden telefonun durumunu sorguladığımda, LG'den değişim cihazı beklendiği yönünde not düşülmüş

Adsız.jpg


Halbuki telefonu Vintek'e bıraktığım ilk hafta, aşağıda ki şekilde not düşülmüştü

jj.jpg


Özetle, merakla LG'nin vereceği kararı beklemekteyim ve hala LG müşteri hizmetlerine ulaşamadım.
 

Ekli dosyalar

  • Adsız.jpg
    Adsız.jpg
    155.9 KB · Görüntüleme: 751
Son düzenleme:

Uber

Profesör
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,858
Reaksiyon puanı
798
Puanları
113
LG'nin değişim için vereceği kesin cevaptan sonra, telefoncu ile önce insan gibi gidip konuşarak bu durumu çözmesini, aksi taktirde para iadesi yapmasını isterim hocam. Olumsuz cevap aldığımda ise THH'ye başvurmaktan başka çarem kalmıyor zaten.

Hoş, eğer LG, cihazı faturasız birebir değiştirmese de, garantisi bitene kadar diğer tüm sorunları, faturasız çözmeyi taahhüt ederse, telefonu kullanmaya devam ederim zaten. Lakin faturasız, hiç bir şekilde teknik servislik bir iş yapılmayacağı yönünde görüş beyan ederlerse o vakit telefonu iade etmekten başka çarem kalmayacak. Zira o zaman ha ithal G5 almışım ha TR garantili G5 almışım. Bir şey fark etmeyecek.

Son bir kaç gündür Vintek'in sitesinden telefonun durumunu sorguladığımda, LG'den değişim cihazı beklendiği yönünde not düşülmüş

Ekli dosyayı görüntüle 8535

Halbuki telefonu Vintek'e bıraktığım ilk hafta, aşağıda ki şekilde not düşülmüştü

Ekli dosyayı görüntüle 8536

Özetle, merakla LG'nin vereceği kararı beklemekteyim ve hala LG müşteri hizmetlerine ulaşamadım.


ulaşabildiniz mi geçmiş işlem durumu neymiş
 

radyoaktif

Asistan
Katılım
16 Eylül 2009
Mesajlar
412
Reaksiyon puanı
31
Puanları
28
ulaşabildiniz mi geçmiş işlem durumu neymiş

Hocam sonunda bugün LG müşteri hizmetlerine ulaştım.

Yetkili arkadaş cihazımın "Kontrol, Onay Süreci, Onaylandı" süreçlerinden daha ilkinde yani Kontrol aşamasında olduğunu söyledi. Bunun üzerine Peki cihazım şu anda nerede diye sorduğumda "Cihazınız artık Vintek'de değil. Mecidiyeköy Perpa'daki LG Merkez servis birimimizde" dedi.

Öğrendiğim bu bilgiler üzerine, telefon geçmişini vs sorup konuşmayı daha fazla uzatmak istemediğim için haftaya, hafta içi fırsat bulduğum herhangi bir gün de direkt Perpa'ya gidip yerinden bilgi alacağım. Değişim için faturadan sorun çıkartırlarsa, en azından telefon yerine, yüz yüze derdimi anlatacağım merkezi öğrenmiş oldum.
 

fatihist34

Öğrenci
Katılım
3 Nisan 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
33
arkadaşım sonuc ne oldu.fatura ıstedılermı ,ıslemı tamamlayabıldın mı
 
Üst