Lg G4 Ghost Screen sorunu ve Lg Firmasının Yaptığı Saçmalıklar

Bu konuyu okuyanlar

sait oduncu

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2017
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
36
Merhaba Arkadaşlar ;

Yaklaşık olarak 1.5 sene önce aldığım Lg G4 telefonum 5. ayında Ghost Screen(Hayalet Ekran) sebebiyle servise verdim ve 1 ay bekledikten sonra firma bu sorunu kabul ettiği için telefonun değişimine karar verildi. Yeni gelen telefonumda da 1 ay önce yine aynı sorun ortaya çıktı ve pazartesi gün Gaziantep de bulunan Lg servisine telefonumu verdim. Servis bugün telefonda sorun olmadığını ve telefonumu alabileceğime dair mesaj attı ve bende telefonumu almaya gittim. Servise gittiğimde Lg firmasının artık telefon soğuduktan sonra Ghost Screen gidiyorsa bunu arıza olarak görmediğini söylediler. Ghost Screen zaten soğuduktan sonra geçen bir durum ve telefon soğuduysa zaten o zaman diliminde kullanmıyorum demektir.Ben telefonu kullanırken son uygulamaların izi kalıyorsa ekranın kenarları pembe pembe oluyorsa ben bu telefonu hiç birşey yokmuş gibi nasıl kullanayım.Ücretiyle değiştirmek istedim 400 TL ekran paneline ücret istiyorlar. Peki aynı sorun olursa ne olacak diyorum yine birşey yapamayız diyorlar. Bu problemi yaşayan binlerce insan var ve ben hep Lg ürününün arkasında durduğunu çevreme söylerken ve bence Lg alın derken sağolsun Lg firması beni yanılttı.Lg nasıl oluyorda Ghost Screen i hata olarak kabul edip şimdi rededebiliyor. Shiftdelete ekibinden tek bir ricam var.Firmaların bu kronik sorunlarını sayfanızda dillendirin ki firmalar bu vurdumduymazlıklarından belki vazgeçerler.
 
M

Murat Burç

SDN Okuru
Hocam durma tüketici mahkemesine başvur hakkını ara
 

F1kan

Müdavim
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
3,771
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
28
Merhaba Arkadaşlar ;

Yaklaşık olarak 1.5 sene önce aldığım Lg G4 telefonum 5. ayında Ghost Screen(Hayalet Ekran) sebebiyle servise verdim ve 1 ay bekledikten sonra firma bu sorunu kabul ettiği için telefonun değişimine karar verildi. Yeni gelen telefonumda da 1 ay önce yine aynı sorun ortaya çıktı ve pazartesi gün Gaziantep de bulunan Lg servisine telefonumu verdim. Servis bugün telefonda sorun olmadığını ve telefonumu alabileceğime dair mesaj attı ve bende telefonumu almaya gittim. Servise gittiğimde Lg firmasının artık telefon soğuduktan sonra Ghost Screen gidiyorsa bunu arıza olarak görmediğini söylediler. Ghost Screen zaten soğuduktan sonra geçen bir durum ve telefon soğuduysa zaten o zaman diliminde kullanmıyorum demektir.Ben telefonu kullanırken son uygulamaların izi kalıyorsa ekranın kenarları pembe pembe oluyorsa ben bu telefonu hiç birşey yokmuş gibi nasıl kullanayım.Ücretiyle değiştirmek istedim 400 TL ekran paneline ücret istiyorlar. Peki aynı sorun olursa ne olacak diyorum yine birşey yapamayız diyorlar. Bu problemi yaşayan binlerce insan var ve ben hep Lg ürününün arkasında durduğunu çevreme söylerken ve bence Lg alın derken sağolsun Lg firması beni yanılttı.Lg nasıl oluyorda Ghost Screen i hata olarak kabul edip şimdi rededebiliyor. Shiftdelete ekibinden tek bir ricam var.Firmaların bu kronik sorunlarını sayfanızda dillendirin ki firmalar bu vurdumduymazlıklarından belki vazgeçerler.
Kardeşim sonuna kadar haklısın. Thk ya git ve durumu belirt ve bu işin peşini bırakma. Zaten Lg kendi kendini bitirdi artık V20 olsun g6 olsun g4 olsun g5 olsun şu saatten sonra sırf kafam rahat etsin diye Huawei alırım kendi telefonumu bıraktıktan sonra
 
Üst