LG G Flex 2'nin fiyatı düştü?

  • Konbuyu başlatan shiftdelete.net
  • Başlangıç tarihi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


S

shiftdelete.net

SDN Okuru
LG G Flex 2'nin fiyatı düştü?

LG'nin amiral gemisi mi yoksa değil mi karar veremediğimiz telefonu G Flex 2, global pazarda ciddi bir indirime gitti. Peki bu indirimden ülkemiz kullanıcılar yararlanacak mı?
 

Jiraiya06

Security Geldi Hanım !
Onursal Üye
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
11,561
Puanları
83
Konum
.
G4 daha iyi gencler boşverin g flex 2 yi
 

pinterest

Profesör
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
2,520
Puanları
63
LG, G flex 2 ısınmasın diye işlemci hızını düşürdü.

Zaten G4'te de bu işlem tepki gördüğünden S808 kullandı LG.

G4 varken G Flex 2'nin esamesi okunmaz.
Hele ki G4'ün Snapdragon 805 den bile düşük Adreno 418 kullanması performansa etki etmiyorsa S808 bu senenin işlemcisi.
 

TheFame

Profesör
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
1,124
Puanları
36
Kavisli Tvler bile henüz beklediği ilgiyi göremezken
Bunu akıllı telefonların küçük ekran ve kasalarında deneyipte muhteşem ilgi beklemenin pek bir mantığı yok
Üstüne üstlük bunu doğru düzgün güncelleme desteği vermeyen sabıkalı Lg yapınca kullanıcılar haliyle rağbet göstermiyor
 

Kestane

Profesör
Katılım
22 Kas 2014
Mesajlar
1,053
Puanları
38
Ama flex2 yi elimd alıp kullandım cok hos telefon olmus. Ele cok guzel oturuyor kullanmasi zevk veriyor insana. G4 de cok guzel. Abi hepsi cok guzel telefonlarin ya, hele bu sene çıkanlar
 

Elusive

Dekan
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
8,732
Puanları
63
Ama flex2 yi elimd alıp kullandım cok hos telefon olmus. Ele cok guzel oturuyor kullanmasi zevk veriyor insana. G4 de cok guzel. Abi hepsi cok guzel telefonlarin ya, hele bu sene çıkanlar
Aynen abi ya. Sevmediğim samsungun telefonlarını bile elime alınca hoşuma gidiyor. Parasından mı nedir artık :D
 

FataL Rhyme

Doçent
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
778
Puanları
0
LG, G flex 2 ısınmasın diye işlemci hızını düşürdü.

Zaten G4'te de bu işlem tepki gördüğünden S808 kullandı LG.

G4 varken G Flex 2'nin esamesi okunmaz.
Hele ki G4'ün Snapdragon 805 den bile düşük Adreno 418 kullanması performansa etki etmiyorsa S808 bu senenin işlemcisi.
Hocam az önce G4'e Most Wanted yükledim gayet akıcı çalışıyor S808'e başta güvenmemiştim ama gayet akıcı çalışıyor ısınmıyor
 

pinterest

Profesör
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
2,520
Puanları
63
Hocam az önce G4'e Most Wanted yükledim gayet akıcı çalışıyor S808'e başta güvenmemiştim ama gayet akıcı çalışıyor ısınmıyor
Zaten dediğim de o ya.

Hani G4'ü neden ekran bileşeni Snapdragon 805'den düşük de işlemcisi S805'den iyi diye eleştirenler oldu. Çünkü bazıları Adreno 418(S808,G4)de kullanılan ekran bileşeninin Adreno 420(S805,Note 4 Amerika,Nexus6)dan kötü olduğunu ve bunun performansa ciddi bir şekilde yansıyacağını savunuyor. Evet doğru,daha düşük özellikte çünkü güç tasarrufu yapmak ve S810'a en büyük rakibi olmaması için böyle bir hamle yapıldı. Ki şu haliyle bile S808, S810'lu cihazları tokatlar çünkü üreticiler S810'lu cihazlar çok ısınıyor diye işlemci hızını düşürüyor. Bu defa da kaş yapalım (S810) derken göz çıkarıyorlar.

Z3+ da buna gerek yok diye düşünüyorum soğutmalı boru sistemi zaten ısıyı cihazdan yeterince uzaklaştırıyordu diye biliyorum. Yani bir Z3+ da yoktur bu hızı düşürme olayı diye düşünüyorum. Ki ondan bile emin değilim.
 

FataL Rhyme

Doçent
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
778
Puanları
0
Zaten dediğim de o ya.

Hani G4'ü neden ekran bileşeni Snapdragon 805'den düşük de işlemcisi S805'den iyi diye eleştirenler oldu. Çünkü bazıları Adreno 418(S808,G4)de kullanılan ekran bileşeninin Adreno 420(S805,Note 4 Amerika,Nexus6)dan kötü olduğunu ve bunun performansa ciddi bir şekilde yansıyacağını savunuyor. Evet doğru,daha düşük özellikte çünkü güç tasarrufu yapmak ve S810'a en büyük rakibi olmaması için böyle bir hamle yapıldı. Ki şu haliyle bile S808, S810'lu cihazları tokatlar çünkü üreticiler S810'lu cihazlar çok ısınıyor diye işlemci hızını düşürüyor. Bu defa da kaş yapalım (S810) derken göz çıkarıyorlar.

Z3+ da buna gerek yok diye düşünüyorum soğutmalı boru sistemi zaten ısıyı cihazdan yeterince uzaklaştırıyordu diye biliyorum. Yani bir Z3+ da yoktur bu hızı düşürme olayı diye düşünüyorum. Ki ondan bile emin değilim.
Haklısınız ısınma olmadığından hız düşme de olmuyor stabil yani s810 olmadı bence hocam ya yani mimarisi yapısı olmadı exynos gibi 14 nm olsa belki ısınmazdı
 
Üst
stat counter