Lenovo LegionY520 seri üretim hatası var

Teknosa teşhiri dahi delikli olan ürünü satmaya devam ederken hala alışveriş yapar mısınız ?

  • Evet, yaparım

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Bunu düşüneceğim

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    2

Bu konuyu okuyanlar

NaZzOZz

Öğrenci
Katılım
11 Kasım 2017
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
265A9565-93FE-4A9C-9E53-6FFAD49FC1B2.png
Cevahir Teknosa dan aldığımız üründe (Lenovo LegionY520 256SSD İ7 )delikler farkettik kapağında bi saat önce mağazaya gidip teşhir ürününde de tespit ettik müdür beyle fakat mahkeme heyeti istemedikçe resmi belge veremediklerinden ve mahkeme heyeti veya lenovo kendisi teknosa ya ürün hatalı diye bildirmedikçe ürün hatasız sayılıp satılmaya devam edermiş oradaki müdür ve çağrı merkezi yetkilisi bunları bildirdi alırken dikkat edin yoksa 3 yıl sonra da farkedebilirsiniz ve bizim 6ay 11 gün olduğu için 6ayı geçincr ayıplı ürün de olsa sadece onarım yapılıyormuş
Herkes iyice incelesin aldığını arkadaşlar o deliklerden kapağa güvenip azıcık ıslak bişeyle silseniz ekranınız gider ve kullanıcı hatasından 6000 tl çöp olur
--- Gönderi Güncellendi ---
Vatan ın Elmadağ şubesine gittik oradaki üründe de aynı sorun var logoda delikler var fakat oradaki Özge hanım farketmelerine sebep olduğumuz için teşekkür edip Lenovo ya hemen bildireceğini satan firma olarak böyle bir hatanın 6ay 1 sene gibi süre kısıtlaması olmadan iade alınması gerektiğini söyledi. Keşke Vatan dan alsaymışız :((
Teknosa Lenovo ya prosedür gereği bildirmiyor bile Müdür ve çağrı merkezi personelinin verdiği bilgi bu demek ki prosedürleri müşteri odaklı değil.. Ki biz eşim ve annem ailem herşeyimizi oradan almıştık alıyorduk eve de yakın seviyorduk orayı gerçekten böyle bi deneyim çok kötü oldu ..
 

NaZzOZz

Öğrenci
Katılım
11 Kasım 2017
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Teşhir ürünü almadık , evet elbette teknolojik ürünlerde özellikle teşhir alınmaz.Yeni sıfır kutulu ürün aldık ama teşhirinde dahi aynı hata varmış zaten yani teknosa ya göstermek adına kutulu ürün açtırmadan kendi teşhirlerinde de olduğunu gördüler ve teknosa dan sonra vatan ın teşhirinde de aynı modelde aynı hata çıkınca üretim hatası sorunu olduğu netleşti
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,871
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,118
Puanları
113
çamura yatan Lenovo mu? yoksa Lenovo Türkiye kısmı mı?
 

NaZzOZz

Öğrenci
Katılım
11 Kasım 2017
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Hem Teknosa hem Lenovo Türkiye :))
 

NaZzOZz

Öğrenci
Katılım
11 Kasım 2017
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Globale de bildirdik. Şikayetvar.com a da bildirdim.

Mediamarkt Özdilek Avm ve Teknosa Metrocity deki ürünlerde de aynen kapakta delikler mevcut yani ;
Vatan bilgisayar, Mediamarkt ve Teknosa 3 ünde de ayıplı ürünler var sanırım tüm Türkiyedeki ürünler bu şekilde teknosa yine aynı cevapları verdi şikayetvar.com üzerinden Lenovo ise dönüş yapacağını yazmış şikayetvar.com a bu sabah ama hala dönüş yapmadı arkadaşlar.
Lenovo tüm ürünleri geri çekmek durumunda kalacak.

Lenovo dan tüm ilgisizliğine rağmen son bir cevap bekliyoruz resmi işlemlere başlamadan önce gelişmeleri paylaşacağım.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,994
Puanları
113
Vatan, Teknosa ve Mediamarkt insanı aptal yerine koymaya çalışan fiyatları çok yüksek gereksiz yerlerdir.Uzun zamandır elden gidip alış-veriş yapmıyorum her şeyimi Hepsiburada dan alıyorum gayet memnunum.Bu gibi yerlerde almayın aldırmayın.Vatanda da çok gördük kullanıcı hatası denip alınmadığını.
 

NaZzOZz

Öğrenci
Katılım
11 Kasım 2017
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Hepsiburada böyle bir durumda ne yapardı onu da bilmiyorum ama Lenovo yine böyle yapardı o kesin.

Bugün de aranmadım Lenovo tarafından sessizliklerini koruyorlar

***TEKNOSA sitesinde satışı ürün tükenmiştir diye ÜRÜNÜN SATIŞINI KALDIRMIŞ!!***!

Mediamarkt ise 1000 tl civarı indirime sokmuş..

Sessiz sedasız Teknosa nın ürünü internet satışından kaldırması bile durumun ciddiyetinin ispatıdır.
 
Üst