Labyrinth of Princess Remix - Türk Yapımı

Bu konuyu okuyanlar

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Merhaba arkadaşlar size piksel piksel bir macera hazırladım oyunumu beğeninize sunuyorum sakın bu ne böle çok yavan demeyin siz oynadıkca sizlerden fikir alarak ekliyeceğim üzerine ve sonunda kendinizi kaptırdığınız muazzam senaryolu bir oyun ortaya çıkacak geriye dönüp baktığınızda vay be airi ben oynarken emekliyordu şimdi beni duygudan duyguya koşturuyor hissi oluşacak yani sizle emekleyen bir karakter sizin elinizden tutup bam başka diyarlara koşturacak bu evrene yeni ev sahipleri lazım kim bilir erken davranırsanız belkide Aimi ve airi'ye komşu olursunuz : )

Oyunun Hikayesi
Oyun, Aimi Kamikaze'nin prenses olma döneminde geçmektedir. Olay Aimi ve Airi Kamikaze'nin ülkedeki insanların oylarıyla prenses olması istemesiyle başlamıştı ve ikisi de geleceğe dair planlar yapmıştı. İkisine de insanlar tarafından zaman tanınmıştır ve o süreç boyunca Matsumaru Holding College okul müdürü olan Ninjahama Matsuyama tarafından yönetmiştir. Bu dönemde, halk istediğini iki sene boyunca tamamen dilediğini yapsa da zamanla kral artık insanların sorunlarından usanıp tüm kötülüğünü yapmaya başlamıştır.

Bunun üzerine iki prenses kaleye hapis edilmiştir, Aimi Kamikaze, bunun üzerine sinirlenip kaleyi terk ederken kendini bulmacalarla dolu bir alanda bulmuştur.

Oyundan Resimler
labyrinth-of-princess-remix-level-001.png


labyrinth-of-princess-remix-level-002.png

labyrinth-of-princess-remix-level-003.png

Oyunu Edin
 

Master Yoda

Müdavim
Katılım
16 Şubat 2016
Mesajlar
1,171
Reaksiyon puanı
234
Puanları
63
Büyük harfle başla örneğin:
Canavara merhaba! gibi onun dışında iyi gibi duruyor fakat oynamadım
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Büyük harfle başla örneğin:
Canavara merhaba! gibi onun dışında iyi gibi duruyor fakat oynamadım

Fontta büyük harf olmadığı için böyle görünüyor maalesef. İnsanlar tercih etti bu fontu. Önerin için teşekkür ederiz.
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Bugünden itibaren oyunumuz her Cumartesi günü güncelleme alacaktır.

An itibaren oyunumuz v1.01 sürümüne yükseltilmiştir.

Sürüm v1.01;
Windows: MEGA
Linux: MEGA
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Sürüm 1.02;

EKLENDİ: 16. 17., 18. 19. ve 20. seviyeleri
EKLENDİ: Dil sistemi artık başlangıçta seçilebilme özelliği
EKLENDİ: Yükleniyor ekranı
EKLENDİ: Çıkış Yap kısmı internet sürümünde gizlendi.
EKLENDİ: Menüdeki animasyona Multiply efekti verildi.
EKLENDİ: Telefonlardan girdiğini anlayan sistem yazıldı, düğmelere basmak yerine karakteri kendiniz parmağınızla oynayabilme,
EKLENDİ: Şömine ve kış ağacı tasarlanıp tüm bölümlerde
EKLENDİ: Oyun bittiği zaman sizi otomatikmen menüye atacaktır ama kaydınızı şuan silmek için Num 1'i kullanınız.
ÇEVİRİLDİ: Bilgi metini İngilizce'ye
ÇIKARILDI: Menü'deki dil seçeneği
DÜZENLENDİ: Menü
DÜZELTİLDİ: Kayıt olmasına rağmen oyunun İngilizce sürümündeki yazı hataları,
DEĞİŞTİRİLDİ: Sürüm metni
DEĞİŞTİRİLDİ: Yazı tipimiz: Pixellarite Medium

Windows: MEGA
Linux: MEGA
Web: https://rijitsu.com/gamef/com.rijitsu.labyrij/ (F11 tuşuna basarak tam ekran yapabilirsiniz.)
 
Son düzenleme:

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Sürüm v1.03;
EKLENDİ: Tekli puzzle objesinin içinden geçme özelliği ve sayaç sistemi
EKLENDİ: Telefon üzerinden girdiğinde artık oyun oynanamıyor özelliği
EKLENDİ: Puzzle objelerindeki eksik objeler
EKLENDİ: Bölümü geçtin ve o bilgiyi çıkaran sistem
EKLENDİ: Bölümü yandın ve o bilgiyi çıkaran sistem
EKLENDİ: Artık her obje kendi adını taşıyan bir tabana sahiptir. Karakterimizin tabanı, 'Character' şeklinde
EKLENDİ: Seviye 05'e ve Seviye 09'a kar yağma özelliği
EKLENDİ: Oyunu 'ESC' tuşu ile de durdurabilme
EKLENDİ: Oyunun artık açılış ekranında oyun motoru ve yapımcısı gözükmesi
DÜZENLENDİ: Eski puzzle objeleri
DÜZENLENDİ: Menü odasındaki butonların üzerine geldiğiniz zaman çıkan yazının yeri biraz aşağıya kaydırılarak daha soft görüntü elde edilmesi amacıyla
DÜZELTİLDİ: Snow Mouse yâni Kar Fare'sinin arada durma sorunu
GİDERİLDİ: Çeviri sistemindeki bölüm içerisinde çalışmama sorunu
DEĞİŞTİRİLDİ: Ana Karakter ve animasyonları
DEĞİŞTİRİLDİ: Oyunun sürüm bilgisi
DEĞİŞTİRİLDİ: Yükleme ekranında oyun %100 olmadan direktman açılıyordu artık %100 olma zorunluluğu sağlanması amacıyla
DEĞİŞTİRİLDİ: Kar faresinin ve kar arısının hızları 230 saniye başına düşen pixel hızına
DEĞİŞTİRİLDİ: Oyun için yapılan tüm simgeler
KALDIRILDI:Kullanılmayan gereksiz objeler

Windows: MEGA
Linux: https://mega.nz/#!MVxCkTRa!s0GuueKwgw3x_6ZYZT2Q04BV467Z1672ieyCjGj2ZkI
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
v1.04;
EKLENDİ: Çoklu dil destekleyen title,
EKLENDİ: Dili Seç | Language Select yazısı,
EKLENDİ: Çapalama yâni Anchor sistemi,
EKLENDİ: Devam Edecek metini ve odası,
EKLENDİ: Seviye 10'a bilgi alanı,
EKLENDİ: Oyunu geçtiğimiz ve ya yandığımız zaman alanın olduğu yerin arkasını tamamen 50% görünmesini sağlanması amacıyla sisteme,
EKLENDİ: GUI odasına girince oyundan çıkma özelliği sisteme yazılıp,
DEĞİŞTİRİLDİ: NWjs_ext.UserFolder & '\game.txt' verisi NWjs_ext.UserFolder & '\labyrij01.txt' olarak,
DEĞİŞTİRİLDİ: Oyunun içindeki kayıt verisi olan 'save00' verisi 'labyrij.save' olarak,
DEĞİŞTİRİLDİ: Logo artık yazıyla gösterilmesi sağlanması amacıyla,
DEĞİŞTİRİLDİ: Seviye 01 ve Seviye 02'deki bilgi alanı seviye adının olduğu alana kaydırılmak şartıyla,
GİDERİLDİ: Seviye 20'deki duvardan geçme objesinin içerisinden geçiren sistemin bulunduğu taban 'header' olduğu için sistemi hataya sürüklemişti,
bu sorunun çözümü 'Layer 0' tabanına çekilerek hatası,
SİLİNDİ: Kullanılmayan kayıt slot dosyası (gamesaved),
SİLİNDİ: Seviye geçtiğin ve yandığın zaman çıkan resim,

Windows: https://mega.nz/#!AYQARDzZ!BQHvr3CxSG08NM_JzTCNHP39oGMB5-T3MmPcrMA1a-0
Linux: https://mega.nz/#!NUZgEAQZ!SB0q2P2wgnnYv7Xa2wEERX9kDHyuVQoqf2NR1aTkg08
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
v1.05 aktif oldu.


EKLENDİ: Ayarlar menüsü,
EKLENDİ: Tam Ekran ve Yarım Ekran Özelliği sisteme yazılıp,
EKLENDİ: Tam Ekran oyun için çizilip,
EKLENDİ: 3 adet gizli bölüm,
YENİLENDİ: Seviye adının olduğu yerin büyüklüğünü dengelemek için seviye yüksekliği,
YENİLENDİ: Kış tuzak objesi,
DEĞİŞTİRİLDİ: Seviye 000/100 yerine artık 000/021 olarak,
DEĞİŞTİRİLDİ: Kutu ve Kapı'nın dış cephesi #34495e rengini kazandırmak için boyama işlemi yaparak,
DÜZELTİLDİ: Logodaki yazım hatası,
DÜZELTİLDİ: Language Select kısmı Choose Language olarak,
DÜZELTİLDİ: Seviye 014, 016'daki alınacak kutu ekranın altına kaçması,
DÜZELTİLDİ: Seviye 009'daki seviye sayısının İngilizce sürümündeki yazım hatası,
DÜZELTİLDİ: Menü düğmeleri,
DÜZELTİLDİ: Menüde oyunu durdurma sorunu,
DÜZELTİLDİ: Logonun boyutu,
SİLİNDİ: Eski Seviye 008 odası ve kodları,

Windows: MEGA
Linux: MEGA
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Oyunumuzun grafiksel stili, karakterin giydiği kıyafetin ve oyunun tüm seviyeleri yenilendi.

v1.06 için yapılan yeniliklikler;

EKLENDİ: Meşâle, kuyu, hapishane ve büyük diken ogeleri,
EKLENDİ: Arkaplan,
EKLENDİ: Yılan,
EKLENDİ: İlkbahar ögeleri,
EKLENDİ: Oyun bittiği zaman oyunun sıfırlanma özelliği,
YENİLENDİ: Eski bölümler korunarak, oyun sıfırlandı. Bu sıfırlanmanın etkisiyle 13 adet bölüm,
YENİLENDİ: Oyunun ana menüsü tamamen,
YENİLENDİ: Varolan tüm ögelerin rengi 8-bit'e çevirilip hepsi eşit olarak boyutlanması amacıyla,
DÜZELTİLDİ: Pause hatası (Oyunun neresinde olursan ol, çalışıyordu ama artık),
DEĞİŞTİRİLDİ: Sürüm bilgisi,
DEĞİŞTİRİLDİ: Yazıların renkleri,
DEĞİŞTİRİLDİ: Aimi'nin adı İngilizce'de Angel olması amacıyla İngilizce metinleri,
DEĞİŞTİRİLDİ: Seviye 000/100 yerine artık 000/013 olarak,


Windows: MEGA

Linux: MEGA
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
v1.07: Öykü Güncellemesi

EKLENDİ: Yeni arkaplan yapılıp oyuna,
EKLENDİ: 10 adet yeni karakter tasarlanıp oyuna,
EKLENDİ: Halı çizilip oyuna,
EKLENDİ: Hikâye odaları,
EKLENDİ: Menüye hikâye düğmesi,
DEĞİŞTİRİLDİ: Oyunun açılış kısmının arkaplan değiştirilip görünüşü %20'ye indirilmesi amacıyla,

İndir
Windows: MEGA
Linux: MEGA
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
v1.08: İlkbahar Güncellemesi

Bağımsız
  • EKLENDİ: Her serviyeye özel açıklamalar,
  • EKLENDİ: Kaydı sil sistemi,
  • EKLENDİ: 13.'üncü seviyeden 20. seviyeye kadar tasarlanıp oyuna,
  • EKLENDİ: Ağaçlar ve çicekler,
  • EKLENDİ: İnek,
  • EKLENDİ: Seviye 3'ten, 20'ye kadar bilgi sistemi,
  • EKLENDİ: Teleport objesi ve sistemi,
  • GÜNCELLENDİ: İngilizce dil verisi,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: Sürüm bilgisi yazısı,
  • GİDERİLDİ: Hikaye odası duyarlı çalışmama sorunu,
  • GİDERİLDİ: Oyunu durdurma sisteminin oyundaki her odada çalışma sorunu,
Web
  • EKLENDİ: Bu sürümden oyuna girersen çıktı alınma tarihi ve saatini uyarısını alma özelliği,
  • EKLENDİ: Google analytics eklentisi oyuna,

Windows: MEGA
Linux: MEGA
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
v1.09 (Puan, resim, müzik sistemi ve küçük hata düzenlemesi)
  • EKLENDİ Puan sistemi
  • EKLENDİ Resim alma sistemi
  • EKLENDİ Müzik sistemi ve müzikler
  • DEĞİŞTİRİLDİ Seviye 019'daki ışınlanmanın biten noktasının yeri
  • DEĞİŞTİRİLDİ Seviye 0XX/020'den, Seviye 0XX/025 yapılması amacıyla
  • DEĞİŞTİRİLDİ Su ve sudan geçme objesi ufak düzenlemeler yapılma amacıyla
  • DEĞİŞTİRİLDİ Yandıktan sonra başlama metodu
  • DEĞİŞTİRİLDİ Oyunu durdurma rengi
  • DÜZENLENDİ 016. seviye, veri olarak seviye 014'ü kullanma sorunu
  • DÜZELTİLDİ Seviye için yazılan yazılar ve sayılardaki yazım hataları
  • DÜZELTİLDİ Sudan geçme özelliği aktifken seviye geçince gitmeme sorunu
  • DÜZELTİLDİ Seviye 008'deki bir adet yılan odadan çıkartılması amacıyla
  • DÜZELTİLDİ Seviye 008'deki bilgi alanı
  • DÜZELTİLDİ Pause sistemin sorunu çözülmesi amacıyla
  • DÜZELTİLDİ Seviye 008, 015, 018, 019 ve 020 ineklerin hareket edeceği yerler
  • DÜZELTİLDİ Seviye 014'deki inekler odadan çıkartılması amacıyla
  • DÜZELTİLDİ Seviye 014'teki yazıların düzgün çıkmama sorunu
  • DÜZELTİLDİ Oyunu geçtin, yandın ve durdurdun yazıları oyun içerisinde düzgünce gözükmeme sorunu
  • SİLİNDİ Klavyeden F12 ve TAB tuşları oyundan
  • SİLİNDİ Oyunun telif hakkı kısmındaki ikinci ''Telif Hakkı'' yazısının bir tanesi

Windows: MEGA
Linux: MEGA
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
V1.10
Windows ve Linux;
• EKLENDİ: Windows ve Linux sürümünde oyundan çıkarken bir anket sayfasına yönlendirme özelliği,

Bağımsız
• EKLENDİ: WASD tuşlarıylada Aimi'yi yönlendirme özelliği,
• EKLENDİ: Ekrana basma özelliği sağlanması amacıyla sisteme,
• EKLENDİ: Diken,
• EKLENDİ: Sürüm odası,
• EKLENDİ: Sürüm geçmişi odası,
• EKLENDİ: FPS'yi açma ve kapama,
• DÜZELTİLDİ: Seviye geçince müziklerin birbirine girmesi,
• DÜZELTİLDİ: Oyunun kodları kendi gruplarına bölünmesini sağlamak amacıyla,
• DÜZELTİLDİ: Seviye 14'teki görüntü hatası,
• DÜZELTİLDİ: Seviye 20 geçilmeme sorunu giderildi.
• DEĞİŞTİRİLDİ: Yer tuzak objesinin boyutu düşürülmesi amacıyla,
• DEĞİŞTİRİLDİ: Oyun içindeki menüye dön ve pause tuşların resim boyutu,
• DEĞİŞTİRİLDİ: Dili seçtikten sonra artık oyunun menüsüne aktarılmak amacıyla,
• ÇIKARTILDI: Güvenlik kontrolü,

Windows: https://mega.nz/#!xVYnSRAR!LmyjoWlFYQds ... OnnLNshn64
Linux: https://mega.nz/#!8dIUiSZA!QdY_U7bjjzPp ... _-OjgtYwgg
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Oyunu deneyen herkesi ankete yönlendirmeyi düşünüyoruz oyunu denemediyseniz mutlaka deneyiniz, eğer oyunu indirip oynadıysanız lütfen aşağıdaki docs.google adresinden geri bildirim atınız.

Labyrinth of Princess Remix
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
v1.11
  • EKLENDİ: Geri dön düğmesine, sürüm geçmişi odasına özel ayar,
  • EKLENDİ: Joystick desteği,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: İlkbahar mevsimindeki Layer'ın ayarları,
  • GİDERİLDİ: Sürüm Geçmişi odasının yazıları gözükmeme sorunu,
  • GİDERİLDİ: Oyunu yandın ve ya oyunu geçtinde ENTER'a basınca gitme sorunu,
  • GİDERİLDİ: Oyunu yanınca ve ya oyunu geçince Pause'ya basınca yazısının gözükme sorunu,

Windows: MEGA
Linux: MEGA
 

Fight4Life

Asistan
Katılım
22 Ekim 2017
Mesajlar
158
Reaksiyon puanı
60
Puanları
28
Yaş
23
Aimi'nin suratına bakınca gülesim geliyor. :D
Başarılar bu arada.
 

NESDelisi

Müdavim
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,686
Reaksiyon puanı
1,294
Puanları
113
Yaş
29
Oyundaki seviyeler yenilendi ve bir çok hata giderildi.

v1.12
  • EKLENDİ: Yenilenmiş logo,
  • EKLENDİ: Snaphover adında resim dosyası,
  • EKLENDİ: Hız tuzağı özelliği,
  • EKLENDİ: Odayı yeniden başlatma özelliği,
  • EKLENDİ: Kaç seviye olduğunu söyleyen bir global değer yazılarak tüm seviyelere,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: GUI için ufak düzenlemeler yapılması için yerleri kaydırılması maksatıyla,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: Eski logo halen duruyor ama sadece resim çekerken görebilme amacıyla,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: Karakterin hızı,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: Tüm seviye adları ve iç yazıları,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: Artık oyun yapımcının ve oyun motorunun logosu olan odadan başlayacak şekilde ayarlanması amacıyla,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: Yılanın çarpışma alanı,
  • DEĞİŞTİRİLDİ: Seviye 01'den,
    Seviye 24'e kadar oyun zorlaştırılması amacıyla,
  • DÜZELTİLDİ: Çitin çarpışma alanında karakterin sıkışma sorunu,
  • DÜZELTİLDİ: Seviye 020'deki gözükmeyen yazı hatası,
  • ÇIKARTILDI: Tuzak objesi,
  • ÇIKARTILDI: Seviye 025,
İndir;
Windows: MEGA
Linux: MEGA
 

Rudolf

Asistan
Katılım
10 Mayıs 2018
Mesajlar
129
Reaksiyon puanı
47
Puanları
28
Merhaba arkadaşlar size piksel piksel bir macera hazırladım oyunumu beğeninize sunuyorum sakın bu ne böle çok yavan demeyin siz oynadıkca sizlerden fikir alarak ekliyeceğim üzerine ve sonunda kendinizi kaptırdığınız muazzam senaryolu bir oyun ortaya çıkacak geriye dönüp baktığınızda vay be airi ben oynarken emekliyordu şimdi beni duygudan duyguya koşturuyor hissi oluşacak yani sizle emekleyen bir karakter sizin elinizden tutup bam başka diyarlara koşturacak bu evrene yeni ev sahipleri lazım kim bilir erken davranırsanız belkide Aimi ve airi'ye komşu olursunuz : )

Oyunun Hikayesi
Oyun, Aimi Kamikaze'nin prenses olma döneminde geçmektedir. Olay Aimi ve Airi Kamikaze'nin ülkedeki insanların oylarıyla prenses olması istemesiyle başlamıştı ve ikisi de geleceğe dair planlar yapmıştı. İkisine de insanlar tarafından zaman tanınmıştır ve o süreç boyunca Matsumaru Holding College okul müdürü olan Ninjahama Matsuyama tarafından yönetmiştir. Bu dönemde, halk istediğini iki sene boyunca tamamen dilediğini yapsa da zamanla kral artık insanların sorunlarından usanıp tüm kötülüğünü yapmaya başlamıştır.

Bunun üzerine iki prenses kaleye hapis edilmiştir, Aimi Kamikaze, bunun üzerine sinirlenip kaleyi terk ederken kendini bulmacalarla dolu bir alanda bulmuştur.

Oyundan Resimler
labyrinth-of-princess-remix-level-001.png


labyrinth-of-princess-remix-level-002.png

labyrinth-of-princess-remix-level-003.png

Oyunu Edin
Tebrik ederim gerçekten başarılı :)
 
Üst