Aliexpressden spariş ettiğim bir ürün için belirtilen süre dolmuştu, son katgo bilgisi taşıma şirketinin paketi kabul ettiğininde kalmıştı. Satıcıyla iletişime geçerek durumu söyledim, 2 hafta daha bekletti. Bu zaman da geçtikden sonra tekrardan durumun aynı olduğunu bildirdim.
Son mesajında tam olarak ne demek istediğini anlayamadım. Ürün 1300 satış ve 500 kişilik 4.5yıldız oranında geri bildirim yapılmış. takip numarası ise UC477453785CN
Ne yapabilirim?
18/06/09 00:15 me:
why is it still not sent?
18/06/09 01:08 seller:
Hello Dear Sir/Mis:
Don't worry, your money is safe. the order shipment status is abnormal, but we need to check with China Post why you didn't receive it up to now.
Please give us 2 weeks more, it will be the last 2 weeks, if still not receive, we will return the money to you.
Many thanks for your support!
18/06/23 10:29 me:
two weeks passed, the package is still in the same place
18/06/24 17:43 seller:
My dear, I feel sorry for you. Is it possible that the parcel is lost in the logistics or will we have to re-issue it for you?
Son mesajında tam olarak ne demek istediğini anlayamadım. Ürün 1300 satış ve 500 kişilik 4.5yıldız oranında geri bildirim yapılmış. takip numarası ise UC477453785CN
Ne yapabilirim?