Kas yapmak için program verebilecek var mi ?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


MR.™

Üyecik
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
44
Puanları
0
Merhaba sevgili SDN ailesi. Ben bu aralar karın kası (nam-ı diğer BAKLAVA) , göğüs kası ve kol kası yapmak istiyorum. Fit bir vücut istiyorum. Hemen bilgilerime geçeyim. :)

YAŞ = 14
KİLO = 60
BOY = 1.77
GÖBEK = YOK :D

Bu sene sınava gireceğim için spor salonlarına ayıracak vaktim maalesef yok. Çoğu arkadaşımın belirgin karın kasları var. Bende neden olmasın :)

Şimdi sizden rica ettiklerim ;

* Sizce spor yapmalı mıyım ? Yaşım mı erken ?
* Yapmalıysam nasıl bir program yapmalıyım ? Ne kadar zaman ayırmalıyım?
* Program verdiyseniz ne zamana kaslarım gelişir...

AKLIMDA DELİ SORULAR :)
 

OnurFK

Profesör
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
1,858
Puanları
38
Kardeş spor salonuna gitmene gerek yok tamam bunu kendi kafanda zaten halletmişsin. Yapman gereken çok basit omuz ve göğüs için 10 ar kere 3 part lık şınav çek. Karın kası için *yarım mekik* çekmen gerek tam mekikte bu iş olmaz. Ayrıca el kendine bir çift el yayı alarak ta o bilek ile dirsek arasındaki kısmı sertleştirebilirsin. (el yayı maks. 20 tl) . Eğer sorun olmicaksa ders çalışman için bi 10 dk felanda koşarsan çok şekil bir vücudun olabilir. He son olarak bol bol barfiks çek :D Hadi kolay gelsin.
 

MR.™

Üyecik
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
44
Puanları
0
Yanıtın için çok teşekkürler :) Yarım mekiği kaç part , kaçar kere çekmeliyim ? Son olarak yapı olarak cılız bir şey değilim fakat bileğim sınıftaki kızlardan ince :lol: Bileğimi kalınlaştırmak için el yayının faydası olur mu ? Onu ne kadar süre yapmalıyım .

NOT: Evde barfiks nasıl çekeyim :)
 

DangeRWoLL

Asistan
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
149
Puanları
16
Merhaba kardeşim yaşın daha erken spor salonuna gitmene gerek yok.Yaşın kemik gelişiminin yoğun olduğu zaman, ağırlığın altına yatman gelişimi engelleyebilir.Şuan için kendi ağırlığınla yapılabilecek hareketleri yap bunlar; barfiks,mekik,şınav,dips yapabilirsin.Zamanla hareketler kolay gelmeye başladıkca zorlaştır mesela şınavı tek elle çek mekikde bacaklarını yukarı doğru bi kanepeye felan yasla öle çek set sayılarını artır.Evde barfiks içinde kapı barları var bunlardan alabilirsin.İyi sporlar
 

MR.™

Üyecik
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
44
Puanları
0
Merhaba kardeşim yaşın daha erken spor salonuna gitmene gerek yok.Yaşın kemik gelişiminin yoğun olduğu zaman, ağırlığın altına yatman gelişimi engelleyebilir.Şuan için kendi ağırlığınla yapılabilecek hareketleri yap bunlar; barfiks,mekik,şınav,dips yapabilirsin.Zamanla hareketler kolay gelmeye başladıkca zorlaştır mesela şınavı tek elle çek mekikde bacaklarını yukarı doğru bi kanepeye felan yasla öle çek set sayılarını artır.Evde barfiks içinde kapı barları var bunlardan alabilirsin.İyi sporlar
Yanıtın için teşekkürler . Günde 15x3 Şınav , 30x3 Mekikle sence ne zamana belirgin karın-kol kasına sahip olurum?
 

windows8

Profesör
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
1,093
Puanları
36
karın kası yapmak istiyosan onun ayrı bi diyeti var çok zor ama yaparsan diyetle birlikte spor 3 ayda cıkıyo
 

DangeRWoLL

Asistan
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
149
Puanları
16
Yanıtın için teşekkürler . Günde 15x3 Şınav , 30x3 Mekikle sence ne zamana belirgin karın-kol kasına sahip olurum?
Yediklerine dikkat etmelisin.Abur cubur,kola,şekerli yiyecekler yememelisin.Ekmeği öğünde 1 dilim felan yemelisin.Düzenli çalışırsan 2-3 ayda gelişimi görürsün.Sabırlı olmalısın
 

Lee Tai

Profesör
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
1,540
Puanları
36
Bu yasta kasa gerek yok. Süt iç , balık ye , et ye , tavuk ye , ceviz badem fındık ye kestane balı al onu ye simdilik doğal beslen. Egzersiz hareketleri yap esneme hareketleri yap, yuzmeye git , yaşını aldıgın zamanda bodye gıdersın.
 

MR.™

Üyecik
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
44
Puanları
0
Yediklerine dikkat etmelisin.Abur cubur,kola,şekerli yiyecekler yememelisin.Ekmeği öğünde 1 dilim felan yemelisin.
Ben cok yemek yiyen biriyim fakat metabolizmam(dogru mu yazdim :)) hizli calisiyor. Baska ne gibi seyler yememi - yemememi tavsiye edersin?
 

aquess1999

Dekan
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
6,007
Puanları
0
Ben geçen sene evde düzenli olarak çalışıp karın kası yapmıştım o kadar zor değil ama düzenli çalışman lazım.
8 min abs diye bir video var youtube'da. O videodaki hareketleri yapabilirsin. : )
 

ariakas

Üyecik
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
98
Puanları
0
youtube dan home work out diye arat cok yararlı vidyolar mevcut
 
Üst
stat counter