Kargo şirketleri ve Hasar kontrolü

Bu konuyu okuyanlar

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Arkadaşlar şimdi bize gelen bir kargo ürünü aldığımıza dair imza atmadan paketin içini actirmiyorlar ama kanunen teslim aldım kağıdını imzalamadan paketi açma hakkımız var ama bunu actirmiyorlar illa imzalayip bakacaksin iz diyorlar imzaladiktan sonra zaten kırık çıksa da sorumluluk sizde oluyor bu kanuni hakkımı yurt içi kargo ya belirttim cevap şaşırttı ürünü teslim aldığınıza dair imza atmadan acamazsiniz dediler bu durumda hangi resmi kurum ile iletişime geçmek gerekiyor deneyimlerinizi ve görüşlerini bekliyorum.
 

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
11,559
Reaksiyon puanı
344
Puanları
83
Tc Gümrük ve Ticaret Bakanlığı olabilir sanırım bir dilekçe ile iletişime geçilebilir
 

SmH51

Müdavim
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
1,259
Reaksiyon puanı
61
Puanları
48
Yurtiçi kargonun Bölge Müdürlüğü ve Genel Müdürlüğü ile görüşün, durumunuzu anlatın. Olmazsa Tüketici Hakem Heyetine gerekli başvuruyu yaparsınız. Ancak başvuru yapmak içinse gerekli bir kanıtın olması gerekir.
 

Rüstembey

Doçent
Katılım
21 Şubat 2011
Mesajlar
536
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
kargo şirketi diyorki;ürün önce senin olsun sonra işlem yap...
satıcı diyorki;ürünü bakmadan almayın..(görünür hasar durumunda almayabilirsiniz-bizim hakkımız)
buraya kadarı hemen herkes biliyor..değişik yerlere müraacaatla vede araştırmayla henüz net cevap maalesef yok...
düşüncem:heriki tarafta çok ince açıkları biliyorlar bizi bilgilendirmiyorlar..
x kargo firması değil olay tüm kargo şirketlerinde aynı..(benim çalıştığım şirketlerde)..
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Hocam daha almadım n11 den ürün alacağım kontrol etmeden de teslim almak istemiyorum açıkçası daha önce aldım, ptt ile gödnerdiler adam yok açamam v.s. diyince ilk önce kargoyu sonra satıcıyı arayınca adam tamam buyur aç dedi sonra kontrol edip teslim aldımı imzaladım ama şimdi ürüün geldiğinde canlı olarak hangi numaradan karşıma yetkili bulabilirim

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Buyun buna bir örnek , ilgili şikayet sitesi LİNK kargonun verdiği cevaba bakın e-ticaret sitesinin verdiği cevaba bakın çok aykırı.
 

SmH51

Müdavim
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
1,259
Reaksiyon puanı
61
Puanları
48
Çoğunluk kargo şirketleri aynı durumu izliyorlar demek ki. Ayrıca n11.com dan ürün aldığınızda riskli bir durum olacağını sanmıyorum. Ürünü aldıktan sonra eğer üründe hasar çıkarsa kargocuyla beraber hasar tespit tutanağı tutarsınız. Ürünü aldıktan itibaren 14 gün cayma hakkınızda bulunuyor (kargo dahi satıcıya ait).
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Çoğunluk kargo şirketleri aynı durumu izliyorlar demek ki. Ayrıca n11.com dan ürün aldığınızda riskli bir durum olacağını sanmıyorum. Ürünü aldıktan sonra eğer üründe hasar çıkarsa kargocuyla beraber hasar tespit tutanağı tutarsınız. Ürünü aldıktan itibaren 14 gün cayma hakkınızda bulunuyor (kargo dahi satıcıya ait).

Hocam sözleşmede teslim aldığınız ı imzaladığınız zaman sorumluluk sizde istediğin kadar tutanak tuttur diyor adamlar teslim aldımı onaylamadan hasar tutanağı tutturmak gerekiyor ama şirketimiz böyle çalışıyor diyip kestirip atıyorlar bende satıcı ile anlaştım n11 den sipariş verip elden alacağım ürünü :D Maksat vade farksız taksit yapmak.

Ama bu durum kötü bir durum yani olan alıcıya yani vatandaşa oluyor her sene sigaraya alkole benzine, şu kadar zam yaspak ne olur diye düşüneceklerine az vatandaşı düşünmeleri lazım.
 

Subzero0*

Doçent
Katılım
7 Ağustos 2014
Mesajlar
783
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Ben şöyle yapıyorum imzayı atıyorum ve kargocuya beklemesini söylüyorum bekliyor. Açıyorum bakıyorum sağlamsa eyvallah diyorum değilse zaten adam kendisi diyor kargocu tutanak tutarız diye ben hep böyle yapıyorum :)
 
Üst