Kaliteli müzik indirme

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Katılım
12 Eyl 2017
Mesajlar
44
Beğeniler
11
Puanları
8
Konum
Türkiye
#1
Merhabalar konuyu açacak yer bulamadım o yüzden buraya açayım dedim. Kaliteli müzik indirmek için hangi programları kullanıyorsunuz mesela youtubeden müzik indirmek istiyorum şuanki kullandığım program 192 kbsn şeklinde malesef ki şarkı bilgileri de yazmıyor müzik kime ait albüm ne falan diye hem kaliteli müzik indirebileceğim hemde albüm bilgilerini de bulan program önerir misiniz bilgisayar için.
 
Katılım
26 Nis 2017
Mesajlar
490
Beğeniler
230
Puanları
43
Konum
Palu
#2
Merhabalar konuyu açacak yer bulamadım o yüzden buraya açayım dedim. Kaliteli müzik indirmek için hangi programları kullanıyorsunuz mesela youtubeden müzik indirmek istiyorum şuanki kullandığım program 192 kbsn şeklinde malesef ki şarkı bilgileri de yazmıyor müzik kime ait albüm ne falan diye hem kaliteli müzik indirebileceğim hemde albüm bilgilerini de bulan program önerir misiniz bilgisayar için.
Uygulama olarak internet download menager vardı yanlış hatırlamıyorsam ücretli olabilir ama. Onun dışında telegram gibi mesajlaşma uygulamaları için youtube robotları da var.
 
Katılım
10 Ara 2017
Mesajlar
1,131
Beğeniler
1,163
Puanları
113
#3
Youtube'dan müzik için mp3 dönüşüm olan ytmp3.net'i veya hızlı ve güvenilir olan tubidy'i önerebilirim.
 
Katılım
12 Eyl 2017
Mesajlar
44
Beğeniler
11
Puanları
8
Konum
Türkiye
#4
Uygulama olarak internet download menager vardı yanlış hatırlamıyorsam ücretli olabilir ama. Onun dışında telegram gibi mesajlaşma uygulamaları için youtube robotları da var.
idm biliyorum ama kullanmak nasip olmadı indirme kalitesi nasıl şarkı bilgilerini de ekliyor mu acaba

---- Mesajlar birleştirildi ----

Youtube'dan müzik için mp3 dönüşüm olan ytmp3.net'i veya hızlı ve güvenilir olan tubidy'i önerebilirim.
tubidy apple store mağazasından kaldırılmadı mı ya dediğiniz sitede müziğin bilgilerini de ekliyor mu
 
Son düzenleme:

Princeps

Güvenlik&Linux
Yönetici
Moderatör
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
1,182
Beğeniler
886
Puanları
113
Konum
İstanbul / Beyoğlu
#5
Youtubeda ki müzikler için, ''youtube mp3 converter'' şeklinde aratırsanız tarayıcınız üzerinde size fazlaca site seçenekleri sunacaktır.
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,582
Beğeniler
5,795
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#6
Hocam uğraşmayın Spotify alın kurturulun öğrenciler için 7 normal kişiler için 14 TL ülkemizde de avrupaya göre anormal derecede ucuz spotify kullanıyoruz.
Normalde Almanya'da normal kişiler için 10 euro yani 45 TL olan hizmet Spotify Türkiye'nin ülke şartlarını göz önüne alarak uyguladığı fiyat politikası ile aylık 14 TL alın geçin boşuna korsan ile uğraşmayın
 

Mrtaltg

[email protected]
Yönetici
Super Moderator
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
5,049
Beğeniler
2,661
Puanları
113
#7
şışt beyler ne oluyor burda bakayım ? Lütfen telif hakkı ile ilgili dosya , link falan filan neyse paylaşmayalım
 
Katılım
12 Eyl 2017
Mesajlar
44
Beğeniler
11
Puanları
8
Konum
Türkiye
#8
Hocam uğraşmayın Spotify alın kurturulun öğrenciler için 7 normal kişiler için 14 TL ülkemizde de avrupaya göre anormal derecede ucuz spotify kullanıyoruz.
Normalde Almanya'da normal kişiler için 10 euro yani 45 TL olan hizmet Spotify Türkiye'nin ülke şartlarını göz önüne alarak uyguladığı fiyat politikası ile aylık 14 TL alın geçin boşuna korsan ile uğraşmayın
Öğrenciler için 7 tl mi gerçekten mi çok iyi fiyatı ya daha önce kullandım premium spotify şuan apple music kullanıyorum nasıl öğrenciler için olanı kullanacağım spotfiy facebook sayfasının yorumlarında sorun yaşayan çok olmuş sanırım sizde böyle bir sorun oldu mu
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,582
Beğeniler
5,795
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#9
Öğrenciler için 7 tl mi gerçekten mi çok iyi fiyatı ya daha önce kullandım premium spotify şuan apple music kullanıyorum nasıl öğrenciler için olanı kullanacağım spotfiy facebook sayfasının yorumlarında sorun yaşayan çok olmuş sanırım sizde böyle bir sorun oldu mu
Ben öğrenci üyeliği değil de aile üyeliği kullanıyorum herhangi bir sıkıntım yok.
 
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
736
Beğeniler
154
Puanları
43
Konum
istanbul
#11
Hocam uğraşmayın Spotify alın kurturulun öğrenciler için 7 normal kişiler için 14 TL ülkemizde de avrupaya göre anormal derecede ucuz spotify kullanıyoruz.
Normalde Almanya'da normal kişiler için 10 euro yani 45 TL olan hizmet Spotify Türkiye'nin ülke şartlarını göz önüne alarak uyguladığı fiyat politikası ile aylık 14 TL alın geçin boşuna korsan ile uğraşmayın
Abi şey diyeceğim fiyat farkı baya var kalite farkıda olabilir mi?
 

neet

Moderatör
Yönetici
Moderatör
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
20,855
Beğeniler
401
Puanları
83
Konum
Tekirdağ
#16
Hocam uğraşmayın Spotify alın kurturulun öğrenciler için 7 normal kişiler için 14 TL ülkemizde de avrupaya göre anormal derecede ucuz spotify kullanıyoruz.
Normalde Almanya'da normal kişiler için 10 euro yani 45 TL olan hizmet Spotify Türkiye'nin ülke şartlarını göz önüne alarak uyguladığı fiyat politikası ile aylık 14 TL alın geçin boşuna korsan ile uğraşmayın
ucuz kullanmıyoruz, gelire göre kullanıyoruz diye düzeltirsek doğrudur. :)
 
Katılım
26 Tem 2018
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
#17
spotify yada müzik indirmek yerine sound cloud kullanabilirsin telefonda müziği yedekliyerek sana internetsiz kullanmanı sağlıyor bilgisayar da sekme açık olduğu sürece kaliteli müzik dinleyebilirsin ama pc de yedeklemez veya indirmez idm kullanarak indirebilirsin kaliteli müziği elde edebilirsin!
 

Benzer Konular

Üst
stat counter