kafakarışık İthalatçı Xiaomi Mi 8 Alınır mı?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
13 Tem 2018
Mesajlar
52
Beğeniler
8
Puanları
8
Konum
Hatay
#1
beyler akıl verin 1 yıldır xiaomi mi 8 istiyorum ama resmi fiyatı 5.399 almam çok zor ithakatcı garantili mi 8 almak mantıklı yoksa honor türkiye garantili honor play mı
 

baates

Üyecik
Katılım
25 Eyl 2018
Mesajlar
19
Beğeniler
3
Puanları
3
Konum
eskişehir
#2
bence honor play al bence garanti önemli. Aldığım ürünlerde garanti sıkıntısı yaşadım muhatap bulamıyorsun.
 
Katılım
4 Eki 2018
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
#8
Abi zaten mi 8 4.500 tl mi store de bu fiyat iyi zaten, ithalat ci alnak istiyor san 3.700 e al
 

Ems987

Üyecik
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
15
Beğeniler
5
Puanları
3
#9
Ben cepport'tan KVK garantili aldım hemde global versiyon satıyorlar. İ Distribütör garantili alsan Genpa destek verecek ne kadar fark var? 1300₺ fazla gerek yok sırf bu farklılık yüzünden. İos'tan geçmeme rağmen çok memnunum.
 
Katılım
24 Nis 2015
Mesajlar
7
Beğeniler
0
Puanları
1
#11
Alınır bence. Biz arkadaşa ithalatçı mi6 aldık sorun yok güzel cihaz. Kirin 970'li cihazlarda performans hilesi var. Bir nevi overlock benzeri bi yöntemle işlemci gücünü sentetik testlerde yukarı çekiyorlar. Honor play yine de o fiyatlara alınabilecek bir telefon ancak mi8 tartışmasız daha iyi. Karar yine senin ama ben şahsen ithalatçı falan alırdım.
 

csk

Üyecik
Katılım
7 Eyl 2018
Mesajlar
78
Beğeniler
30
Puanları
18
#12
İthalatçı garantili telefon almak işi gerçekten piyango. Telefonun sıkıntılı çıkma ihtimali daha yüksek ve problem çözme olasılığı daha düşük. Şahsen tercihim olmayacaktır. Türkiye garantili telefonlarda ise her daim kafa rahat.
 

Görkem Say

Delilik yer çekimi gibidir, hafifçe itmek gerekir.
Yönetici
Moderatör
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
9,670
Beğeniler
6,402
Puanları
113
Konum
Laurelindórinan
#13
Mi serisi sorun çıkaran bir seri değil ithalatçı alınabilir Hepsiburada gibi güvenli yerlerden alıyorsan. Zamanında ithalatçı telefon aldım 2.5 seneyi geçti hiçbir sorunla karşılaşmadım telefon aynı telefon ithalatçı veya resmi garantili olması telefonu değiştirmez. Abim de Migros aracılığıyla Mi 8 aldı 2 aydır kullanıyor problem yok.
 
Katılım
13 Tem 2018
Mesajlar
52
Beğeniler
8
Puanları
8
Konum
Hatay
#14
Mi serisi sorun çıkaran bir seri değil ithalatçı alınabilir Hepsiburada gibi güvenli yerlerden alıyorsan. Zamanında ithalatçı telefon aldım 2.5 seneyi geçti hiçbir sorunla karşılaşmadım telefon aynı telefon ithalatçı veya resmi garantili olması telefonu değiştirmez. Abim de Migros aracılığıyla Mi 8 aldı 2 aydır kullanıyor problem yok.
şansız bir insanım ben ithalatcı garantiliye o yüzden güvenip alamıyorum mesala dün hb den honor play sipariş verdim bügun siparişim iptal olmuş

---- Mesajlar birleştirildi ----

Ben cepport'tan KVK garantili aldım hemde global versiyon satıyorlar. İ Distribütör garantili alsan Genpa destek verecek ne kadar fark var? 1300₺ fazla gerek yok sırf bu farklılık yüzünden. İos'tan geçmeme rağmen çok memnunum.
güvenilir diyosun yani

---- Mesajlar birleştirildi ----

Mi serisi sorun çıkaran bir seri değil ithalatçı alınabilir Hepsiburada gibi güvenli yerlerden alıyorsan. Zamanında ithalatçı telefon aldım 2.5 seneyi geçti hiçbir sorunla karşılaşmadım telefon aynı telefon ithalatçı veya resmi garantili olması telefonu değiştirmez. Abim de Migros aracılığıyla Mi 8 aldı 2 aydır kullanıyor problem yok.
mi 8 de kamerada karalanma sorunu oluyomuş çogu yerde gördüm sizde oldu mu
 
Son düzenleme:

Ems987

Üyecik
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
15
Beğeniler
5
Puanları
3
#15
şansız bir insanım ben ithalatcı garantiliye o yüzden güvenip alamıyorum mesala dün hb den honor play sipariş verdim bügun siparişim iptal olmuş

---- Mesajlar birleştirildi ----


güvenilir diyosun yani

---- Mesajlar birleştirildi ----


mi 8 de kamerada karalanma sorunu oluyomuş çogu yerde gördüm sizde oldu mu
İşlemcisi en iyi işlemci, kameralardan biri sony biri samsung, ekran amoled ve samsung. Honor'un kamerası leica olsa al diyeceğim ama markası bile belli değil ve diyafram çok düşük. Karalanma bence onda daha fazla olur. Ekran lcd ekran, ram'i daha düşük. Puan farkını söylemeye bile gerek yok bknz.
 

Ekli dosyalar

Katılım
13 Tem 2018
Mesajlar
52
Beğeniler
8
Puanları
8
Konum
Hatay
#16
İşlemcisi en iyi işlemci, kameralardan biri sony biri samsung, ekran amoled ve samsung. Honor'un kamerası leica olsa al diyeceğim ama markası bile belli değil ve diyafram çok düşük. Karalanma bence onda daha fazla olur. Ekran lcd ekran, ram'i daha düşük. Puan farkını söylemeye bile gerek yok bknz.
3700 verecek kadar param yok diyelim verdim ya sorun çıkar diye korkuyorum mi8 de garanti de yok
 

Ems987

Üyecik
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
15
Beğeniler
5
Puanları
3
#17
3700 verecek kadar param yok diyelim verdim ya sorun çıkar diye korkuyorum mi8 de garanti de yok
Bende aynı korkuyu yaşıyordum. Çok kararsızdım. S9, P20 ve bu model arasında kalmıştım. Ama samsung'ta alsan kvk hizmet veriyor, xiaomi'de. Yani hizmeti aynı firmadan alıyorsun. Ekran süresi ve kamera önemliydi benim için. S9 ortalama 4 saat ekran süresi verirken mi8 ile ortalama 7-8 alıyorum.
 

Ekli dosyalar

Katılım
13 Tem 2018
Mesajlar
52
Beğeniler
8
Puanları
8
Konum
Hatay
#18
Bende aynı korkuyu yaşıyordum. Çok kararsızdım. S9, P20 ve bu model arasında kalmıştım. Ama samsung'ta alsan kvk hizmet veriyor, xiaomi'de. Yani hizmeti aynı firmadan alıyorsun. Ekran süresi ve kamera önemliydi benim için. S9 ortalama 4 saat ekran süresi verirken mi8 ile ortalama 7-8 alıyorum.
kamera karıncalanması sorunu olmaz umarım almayı düşünüyorum teşekkür ederim fikrin için
 
Üst
stat counter