"Kadıköy'e tek bir G.Saraylı giremez"

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


beyzabetül

Profesör
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
3,154
Puanları
83



Abdullah Kiğılı derbi sonrası Galatasaray taraftarına rövanşta Kadıköy'ün kapılarının açık olduğunu söylemişti. Fakat Aziz Yıldırım'dan aksi yönde bir açıklama geldi.

Fenerbahçe Başkanvekili Abdullah Kiğılı derbi sonrası Galatasaray taraftarına rövanşta Kadıköy'ün kapılarının açık olduğunu söylemişti. Fakat Aziz Yıldırım'dan aksi yönde bir açıklama geldi.

Fenerbahçe Başkanvekili Abdullah Kiğılı, Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin ardından sezonun ikinci yarısında oynanacak derbide sarı-kırmızılı taraftarların Kadıköy'e gelebileceğinin sinyallerini vermişti.

Ancak Akşam Gazetesi'ne konuşan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'dan Abdullah Kiğılı'nın aksine farklı bir açıklama geldi. Başkan Yıldırım, ''33. hafta, Galatasaray ile Kadıköy'de oynayacağımız maçta bir tek Galatasaray taraftarı Şükrü Saracoğlu'na giremez'' ifadelerini kullandı.

Haberde Yıldırım'ın ''Biz deplasman yasağının kalkması için elimizden geleni yaptık, her türlü garantiyi verdik. Hatta ben bu yasak kaldırılsaydı, maça gidecek olan Fenerbahçe taraftarının nüfus kağıdı fotokopilerini alacaktım. Ayrıca olay çıkarmamaları için taraftardan 'olay çıkarsa sorumluğu kabul eden' bir belge de alacaktım. Ben Fenerbahçe taraftarına kefil oldum ama Gençlik Ve Spor Bakanlığı, Türkiye Futbol Federasyonu ile Kulüpler Birliği kabul etmesine rağmen Galatasaray Kulübü bunu kabul etmedi. Rövanşa biz de kabul etmiyoruz. Galatasaraylılar, koreografi yapmışlar. Esas koreografi nasıl yapılır, 33. haftada Kadıköy'de herkese göstereceğiz'' ifadelerine yer verildi.


Kod:
http://www.ntvspor.net/haber/futbol/78693/kadikoye-tek-bir-g-sarayli-giremez
 

|SeYYaH|

Rektör
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
13,707
Puanları
113
Konum
HeNdeK
başkan haklı bence, böylesi daha iyi. geçmişte yaşanmış acı tecrübeler onu haklı kılıyor.
 

epzq

Doçent
Katılım
21 Kas 2011
Mesajlar
580
Puanları
28
'Esas koreografi nasıl yapılır, 33. haftada Kadıköy'de herkese göstereceğiz'
33. haftada yapacağınız koreografiyi biz yaptık demeyin başkandan yardım alacağınız kesin.bizim koreografiler ultraslanın cebinden çıkmıştır.klüpten tek kuruş katkı olmamıştır.şimdiden söyleyelimde sonradan biz kendi cebimizden ödedik demeyin.ama dikkat edin maçı izlemeye gelenlere toplu katliam yapmayın.sonuçta hayati risk söz konusu
 

storm61

Profesör
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,755
Puanları
0
mesaj alınmıştır,
avenesi gereğini yapar...
gsstore falan kalmaz artık oralarda...
 

|SeYYaH|

Rektör
Katılım
12 Mar 2011
Mesajlar
13,707
Puanları
113
Konum
HeNdeK
trabzonlu arkadaşlar, ortalıkta dinamit gibi geziniyorsunuz.
bırakın bu ayakları!
 

ByEGT

Profesör
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
3,027
Puanları
38
Mayısta oradayız panpa. Kendimizi hatırlatırız :D
 

ALPARS

Profesör
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
3,891
Puanları
38
Böylesi zaten iyi.

Bu konuyu Fenerbahçe yönetimi başlattı ve yine onlar bitirdi.
 

Mr.Elm

Doçent
Katılım
10 Kas 2011
Mesajlar
875
Puanları
18
Ya kareografinin kralını aslan yaptı. Ondan sonra daha iyisini yapcaz etcezle olmaz bu iş. Geçti Borun pazarı.
 

IThelp

Profesör
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,318
Puanları
0
'Esas koreografi nasıl yapılır, 33. haftada Kadıköy'de herkese göstereceğiz'


biz bunları cok duyduk senden ama sadece gördüğümz ters bir pankartı :)
 

VincentVega

Profesör
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
2,666
Puanları
38
Koreografinin ne olduğunu geçen sene öğrenenler burada kimin ne koreografi yapacağı hakkında konuşuyor gülüyorum :)
Deplasman yasağı bu sene zor kalkar. İlk yarı haftaya bitiyor tüm derbiler oynandı. İkinci yarı yasak kalkarsa ki kalkacağını sanmıyorum, bütün takımlara haksızlık olur.
Aziz bey taraftarın kimlik fotokopisini alıcam diyor sonra kefil olucam diyor. He Aziz he hep kefildin zaten bize.
 

the-godfather

Doçent
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
776
Puanları
18
[video=youtube;m5jAEP5a8qE]http://www.youtube.com/watch?v=m5jAEP5a8qE[/video]
 

XAFER37

Profesör
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
1,332
Puanları
38
türkiye 3D koreografiyi galatasaraydan öğrenmiştir. yaptılar ipleri koptu olsun öğreneceksiniz yavaş yavaş olur böyle şeyler :D
 

IThelp

Profesör
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,318
Puanları
0
Koreografinin ne olduğunu geçen sene öğrenenler burada kimin ne koreografi yapacağı hakkında konuşuyor gülüyorum :)
Deplasman yasağı bu sene zor kalkar. İlk yarı haftaya bitiyor tüm derbiler oynandı. İkinci yarı yasak kalkarsa ki kalkacağını sanmıyorum, bütün takımlara haksızlık olur.
Aziz bey taraftarın kimlik fotokopisini alıcam diyor sonra kefil olucam diyor. He Aziz he hep kefildin zaten bize.
bizim söylemek istediğimiz bu bjk gs oynadı taraftar gitmedi TS fb oynadı tarftar gitmedi BJK TS oynadı gitmedi

GS FB macına taraftar gelseydi haksızlık olurdu TS ve BJK ondan sonra gel sadri nin ve BJk lilerin cenesinden kurtul galatasaraylı yöneticilerimiz kabul etmemesi bence haklı sezon başlarken alınan bir karar var herkes bu karara saygı duyması lazım zaten ali dürüst bunu söyledi oyanan maclar var gitmeyen taraftarlar haksızlık olur dedi ama ne yazık ki aziz yıldırımın kafası ancak bu kadar calışıyor işi gücü hep ortamı germek bu türşeyler uğraşacağına takımı nasıl şampiyon yaparım diye uğraşsın bunlara kafanı yorsun
 

VincentVega

Profesör
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
2,666
Puanları
38
bizim söylemek istediğimiz bu bjk gs oynadı taraftar gitmedi TS fb oynadı tarftar gitmedi BJK TS oynadı gitmedi

GS FB macına taraftar gelseydi haksızlık olurdu TS ve BJK ondan sonra gel sadri nin ve BJk lilerin cenesinden kurtul galatasaraylı yöneticilerimiz kabul etmemesi bence haklı sezon başlarken alınan bir karar var herkes bu karara saygı duyması lazım zaten ali dürüst bunu söyledi oyanan maclar var gitmeyen taraftarlar haksızlık olur dedi ama ne yazık ki aziz yıldırımın kafası ancak bu kadar calışıyor işi gücü hep ortamı germek bu türşeyler uğraşacağına takımı nasıl şampiyon yaparım diye uğraşsın bunlara kafanı yorsun
ben kendi adıma konuşuyorum. diğer Fenerbahçelilerin söyledikleri benim lafım değil, benim söylediklerim de onların lafı değildir.
Forumdaki bütün Fenerbahçelileri genelleme huyunuzdan vazgeçmediğiniz için çoğu şeyi yanlış anlıyorsunuz ya da saçma sapan tartışmalar çıkıyor.
Ben senin ya da (sizin) ne dediğinizi biliyorum zaten bana açıklamana gerek yok.
 
Üst
stat counter