Merhabalar. Lütfen rica ediyorum okuyun ve bana bir öneride bulunun yoksa Apple beni kanser edecek
İphone X kullanıcısıyım yada mağduruyum desem daha mı doğru olur acaba bilemedim, telefonumda nisan 2019'dan beri 3,5 yada 7-8 günde bir kapanma sorunu var. Telefon kapanıyor, kapanınca 8-10 dakika boyunca açamıyorum açılmıyor bu sorunu müşteri hizmetlerine bildirdim bana servise yollamamı söyledi bulunduğum coğrafyaya yakın Esc servisine (Sakarya) yolladım ESC servisi "Ekran tertibatı" değişimi yapıp yollamış. Aynı sorunum bir hafta sonra tekrar nüksetti tekrar müşteri hizmetlerini aradım bana bu sefer telefonumu İstanbula yollamamı orasının metropol bir şehir olduğunu baştan sağma iş yapamayacaklarını söylemesi üzerine Efortek servisine yolladım tabi bu arada sorunu bir kağıdın içine yazıyorum ve diyorum ki: Telefonumda kapanma sorunu oluyor 3 günde 5 günde yada 1 hafta da bir bu sorunu yapıyor bu sorundan daha önce sakaryadaki ESC servisine gönderdim "Ekran tertibatı değişimi" yaptılar" ancak sorunuma çözüm olmadı diye not düşüyorum. Ne işse ve nasıl bir mantıksa Efortek serviside "Ekran tertibatı değişimi" yapıp yolluyor. Şaka gibi değil mi? Tabi bu süreçte bir müşteri hizmetleri üst departmanı atıyorlar bana irlanda bağlantılı bir departman, bir hanımefendi sorunumu baştan sona biliyor ona diyorum ki neden ekran değişimi oluyor telefonumda bana ekranda belki ölü pixel vardır ondan değiştirmiş olabilirler diyor. e peki o zaman neden 2.sefer tekrar ekran değişimi yapılıyor ve sorunum çözülemiyor diye soruyorum sağlıklı bir cevap veremiyor. Bu sefer bana diyor ki siz telefonun tam kapandığı zaman açınca 3 düğmesine telefon titreyene kadar basılı tutun o sırada rapor almış olacak. haydaaaa diye sinirlenerek peki onada peki diyorum ve telefonun kapanmasını bekliyorum. Aradan 3-5 gün geçiyor ve telefon kapanıyor telefonu açıp dediklerini yapıp hemen arıyorum departmanı bana diyor ki pc başındamısın evet diyorum telefonu pc ye bağlayıp itunesle eşleştiriyorum o sırada bir bağlantı linki verip bana uzaktan teamwiever gibi bir programla uzaktan kontrol ediyorlar ve bana telefondan bir dosyayı verdikleri linke yüklememi ve beklememi söylüyorlar (şu işe bakın değil mi şu uğraşa) neyse denileni yapıp zip dosyası halinde verdikleri linke yolluyorum rapor dosyasını mühendisler inceleyecekmiş ve mühendisler incelemişler telefonumda hiçbir sorun yokmuş işte artık kanser olma aşamasına geldik. Diyorum ki lütfen rica ediyorum telefonumu size servisinize göndereyim bir teknik eleman bu telefonu 10 gün kullansın kesinlinle sorunumu görecektir tek talebim sorunumun giderilmesi ben banka hesapları ile yatırım işleri ile kur ile uğraşıyorum bu telefon öyle bir anda kapanma yapar ki beni mahfededer sizden tek talebim sorunumun giderilmesi diyorum. Böyle bir manuel olarak telefonu kullanıp test etme politikamız yok diye kafayı yedirici bir cevap alıyorum. Tabi artık sinirden suratlarına kapıyorum ve bana atanan departmandaki hanımın benimle artık iletişime geçmemesini söylüyorum (çok kötü hakaretler edebilirim) telefon 1 hafta geçmeden yine aynı sorunu yapıyor yani kapanıyor. Arıyorum müşteri hizmetlerini bana bu sefer başka departman atıyorlar ve atanan departmandaki beyefendi diyor ki. "Yani kimsenin günahını almak istemem ama size yanlış bilgi verilmiş sanırım sizin telefonda sorun var yani şöyle sorun var yazılımsal, bu konuda şikayet aldık bir kaç yerden ama emin olun Apple bu sorunu çözecektir şuan sadece bu sorun üzerine çalışılıyor yeni güncelleme ile bu sorun ortadan kalkacak" teşekkür ederek kapatıyorum. Kısa süre sonra yeni güncelleme olan İOS 12.3.1 geliyor güncelliyorum ve sorunum 1 hafta sonra yine devam ediyor yani güncelleme de sorunumu çözmüyor bu arada İphone X kulllanan komşularımın hiçbirinde böyle bir sorun yok. Yani şu Apple'nın yaptığına uğraştırmasına çözümsüzlüğüne bakar mısınız? Şimdi ben ne yapayım? Bir insan bu derece uğraştırıl bu derece psikolojisiyle oynanır mı? Tavsiyeniz nedir ne yapayım Apple beni çok kötü bir şekilde mağdur etti telefonumun sorununu düzeltmemek (muhtemelen donanımsal sorun var ve değişim olması gerekiyor, değişim yapmamak için 500 takla atıyorlar) için yaptıkları şeye bakın her ne dedilerse yaptım ama bu kadar da müşteri uğraştırılır mı bu nasıl bir iştir inanın küfür etmemek dümdüz gitmemek için kendimi zor tutuyorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
İphone X kullanıcısıyım yada mağduruyum desem daha mı doğru olur acaba bilemedim, telefonumda nisan 2019'dan beri 3,5 yada 7-8 günde bir kapanma sorunu var. Telefon kapanıyor, kapanınca 8-10 dakika boyunca açamıyorum açılmıyor bu sorunu müşteri hizmetlerine bildirdim bana servise yollamamı söyledi bulunduğum coğrafyaya yakın Esc servisine (Sakarya) yolladım ESC servisi "Ekran tertibatı" değişimi yapıp yollamış. Aynı sorunum bir hafta sonra tekrar nüksetti tekrar müşteri hizmetlerini aradım bana bu sefer telefonumu İstanbula yollamamı orasının metropol bir şehir olduğunu baştan sağma iş yapamayacaklarını söylemesi üzerine Efortek servisine yolladım tabi bu arada sorunu bir kağıdın içine yazıyorum ve diyorum ki: Telefonumda kapanma sorunu oluyor 3 günde 5 günde yada 1 hafta da bir bu sorunu yapıyor bu sorundan daha önce sakaryadaki ESC servisine gönderdim "Ekran tertibatı değişimi" yaptılar" ancak sorunuma çözüm olmadı diye not düşüyorum. Ne işse ve nasıl bir mantıksa Efortek serviside "Ekran tertibatı değişimi" yapıp yolluyor. Şaka gibi değil mi? Tabi bu süreçte bir müşteri hizmetleri üst departmanı atıyorlar bana irlanda bağlantılı bir departman, bir hanımefendi sorunumu baştan sona biliyor ona diyorum ki neden ekran değişimi oluyor telefonumda bana ekranda belki ölü pixel vardır ondan değiştirmiş olabilirler diyor. e peki o zaman neden 2.sefer tekrar ekran değişimi yapılıyor ve sorunum çözülemiyor diye soruyorum sağlıklı bir cevap veremiyor. Bu sefer bana diyor ki siz telefonun tam kapandığı zaman açınca 3 düğmesine telefon titreyene kadar basılı tutun o sırada rapor almış olacak. haydaaaa diye sinirlenerek peki onada peki diyorum ve telefonun kapanmasını bekliyorum. Aradan 3-5 gün geçiyor ve telefon kapanıyor telefonu açıp dediklerini yapıp hemen arıyorum departmanı bana diyor ki pc başındamısın evet diyorum telefonu pc ye bağlayıp itunesle eşleştiriyorum o sırada bir bağlantı linki verip bana uzaktan teamwiever gibi bir programla uzaktan kontrol ediyorlar ve bana telefondan bir dosyayı verdikleri linke yüklememi ve beklememi söylüyorlar (şu işe bakın değil mi şu uğraşa) neyse denileni yapıp zip dosyası halinde verdikleri linke yolluyorum rapor dosyasını mühendisler inceleyecekmiş ve mühendisler incelemişler telefonumda hiçbir sorun yokmuş işte artık kanser olma aşamasına geldik. Diyorum ki lütfen rica ediyorum telefonumu size servisinize göndereyim bir teknik eleman bu telefonu 10 gün kullansın kesinlinle sorunumu görecektir tek talebim sorunumun giderilmesi ben banka hesapları ile yatırım işleri ile kur ile uğraşıyorum bu telefon öyle bir anda kapanma yapar ki beni mahfededer sizden tek talebim sorunumun giderilmesi diyorum. Böyle bir manuel olarak telefonu kullanıp test etme politikamız yok diye kafayı yedirici bir cevap alıyorum. Tabi artık sinirden suratlarına kapıyorum ve bana atanan departmandaki hanımın benimle artık iletişime geçmemesini söylüyorum (çok kötü hakaretler edebilirim) telefon 1 hafta geçmeden yine aynı sorunu yapıyor yani kapanıyor. Arıyorum müşteri hizmetlerini bana bu sefer başka departman atıyorlar ve atanan departmandaki beyefendi diyor ki. "Yani kimsenin günahını almak istemem ama size yanlış bilgi verilmiş sanırım sizin telefonda sorun var yani şöyle sorun var yazılımsal, bu konuda şikayet aldık bir kaç yerden ama emin olun Apple bu sorunu çözecektir şuan sadece bu sorun üzerine çalışılıyor yeni güncelleme ile bu sorun ortadan kalkacak" teşekkür ederek kapatıyorum. Kısa süre sonra yeni güncelleme olan İOS 12.3.1 geliyor güncelliyorum ve sorunum 1 hafta sonra yine devam ediyor yani güncelleme de sorunumu çözmüyor bu arada İphone X kulllanan komşularımın hiçbirinde böyle bir sorun yok. Yani şu Apple'nın yaptığına uğraştırmasına çözümsüzlüğüne bakar mısınız? Şimdi ben ne yapayım? Bir insan bu derece uğraştırıl bu derece psikolojisiyle oynanır mı? Tavsiyeniz nedir ne yapayım Apple beni çok kötü bir şekilde mağdur etti telefonumun sorununu düzeltmemek (muhtemelen donanımsal sorun var ve değişim olması gerekiyor, değişim yapmamak için 500 takla atıyorlar) için yaptıkları şeye bakın her ne dedilerse yaptım ama bu kadar da müşteri uğraştırılır mı bu nasıl bir iştir inanın küfür etmemek dümdüz gitmemek için kendimi zor tutuyorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum.