İphone X Sorunu ve Apple'nin çözümsüzlüğü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Nihayet herşey şuan olumlu gidiyor değişim talebi oluşturuldu iphone X stoklarında görünmüyormuş İphone XS talebinde bulunuldu. Değişimle ilgili sorun olmayacak içiniz rahat olsun ancak eğer depolarında kalmışsa kutusunda İphone X yollarlar eğer kalmamışsa İphone XS kutulu gelecektir dedi kıdemli departman'daki arkadaş :)
 

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Tekrar'dan merhabalar tüm sorunlar aşıldı. Bana 2 Yıl yenşden garantili İphone X 64GB kutusunda yeni olarak gönderilecek. Ancak ben kutuyu hiç açmadan üste para verip sıfır İphone X Max almak istiyorum böyle bir imkan sunan bir mağaza, şirket vb. var mı bildiğiniz?
 

okurbaba

Asistan
Katılım
8 Tem 2017
Mesajlar
419
Puanları
28
Konum
istanbul
Tekrar'dan merhabalar tüm sorunlar aşıldı. Bana 2 Yıl yenşden garantili İphone X 64GB kutusunda yeni olarak gönderilecek. Ancak ben kutuyu hiç açmadan üste para verip sıfır İphone X Max almak istiyorum böyle bir imkan sunan bir mağaza, şirket vb. var mı bildiğiniz?
Belki takas yoluyla telefoncular yapar ama öyle hizmet yok diye biliyorum
 

tolga6708

Üyecik
Katılım
18 Ara 2018
Mesajlar
38
Puanları
8
Apple Kıdemli departman Sunay bey sorunumu çözdü kendisine çok teşekkür ederim gerçekten her an konuyu takip etti ve ilgilendi diğer kıdemli departmanlar gibi baştan sağma iş yapmadı ürün elime geçene kadar irtibat kurdu benimle. Apple Stoklarında İphone X kalmadığı için İphone XS modelini kutusunda 2 yıl garantili olarak yolladılar. Bunca yaşadığım süreçden edindiğim tecrübe ile size şunu söyleyeyim sorununuz çözülene kadar uğraşın olmazsa kıdemli departmanınızı değiştirin inanın hepsinin konuya yaklaşımı çok farkediyor ve çoğuda belli ölçülerde insiyatif sahibi.
 
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
382
Puanları
43
Konum
Kadıköy
Kendi yaşadığım tecrübelere dayanarak söylüyorum(Hem müşteri hemde :D Neyse burası bana özel kalsın :D );
-Kıdemli danışmanların değişim kotası var. Genelde bu kotayı ay başında %25' ini kullanıyorlar. Kalan kotasını ay sonuna saklıyorlar. Gerçekten sorun yaşayan ve raporu olan müşterilere sizde de yapıldığı gibi kutulu değişim yapılıyor. Stokta yoksa muadil üst model geliyor.
-İstanbul' da olsaydınız muhtemelen bu süreç 1-2 ay daha hızlı bitecektir. Çünkü Akasya' ya ve Zorlu Center' daki yerlerine Apple daha fazla güveniyor ve oradan direk işlem yaptırabiliyor.

Çok geçmiş olsun. Tabiri caiz ise paranız ile rezil olmuş ve aylarca telefonunuzu kullanamamışsınız. Evet daha öncesinde Türkiye' de çok fazla Apple bu konuda çok zarar gördü. Sorunu olmamasına karşın ''Abi şunu yazdır bakmadan değiştiriyorlar. Ben iki kez değiştirdim'' gibi kafasında olan milletimiz sağolsun şimdi kimin cihazı gerçekten arızalı kimin sağlam inanamıyorlar. Malum bazı sorunlar testlerde görülmüyor. Servisin dediği gibi manuel testlerde görünmesini Apple onarım merkezi kabul etmiyor. Artık önlem anlamında daha kolay değişim yapmıyorlar.
 
Üst
stat counter