Cruesk
Öğrenci
- Katılım
- 20 Mart 2018
- Mesajlar
- 28
- Reaksiyon puanı
- 9
- Puanları
- 3
- Yaş
- 27
Merhaba arkadaşlar;
İlk çıktığı zamanlar almış olduğum iPhone X cihazımı yaz ayların da servise göndermiştim 1 hafta içinde telefon değişimi yapıldı ve bana gönderildi.
Telefon elime ulaştığın da hoparlöründe cızırtı olduğunu ve sonrasın da Face İd'in çalışmadığını gördüm ve telefonun elime geçtiği saatlerde direk Apple destek ile temasa geçtim ve sorunumu bildirdim ve bana servise gönderin dediler, ancak işim gereği telefonu servise gönderemedim defalarca olay kimliği bırakıp tam göndereceğim derken şehir değişikliği iş, okul derken bu günlere kadar telefonu üst ahize tamamen cızırtılı hale gelene kadar bu şekilde kullandım ve 2 Şubat'ta servise verebildim.
Bu gün servisten "ÖDEME BEKLENİYOR" açıklamasını görünce şok geçirdim, telefonum sıvı temasına maruz kalmış ve garanti dışı bırakılmış.
Az önce destek ekibi ile telefonda görüştüm ve telefonda ki hanım mühendislerine olay kimliği oluşturacağını söyledi, ben sıvı temasına maruz kalmadığını bundan adım gibi emin olduğumu zaten telefonun değiştirildiği gün sorunları bildirdiğimi söyledim.
Telefon aşırı ısınıyor ve terliyor, telefonu teslim ettiğim teknik servis cihazın sıvı teması sensörünü yanımda inceledi.
Ben telefona hiç bir şekilde dışarıdan sıvıya maruz bırakmadım ve bunun arkasındayım.
Hiç bir şekil de hatamı kabullenmeyecek biri de değilim, varsa benim hatam paşa paşa kabullenirim ancak dediğim gibi hiç bir şekilde sıvıya maruz kalmadığına eminim.
Böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar var mı?
Nasıl bir yol izlemeliyim?
İlk çıktığı zamanlar almış olduğum iPhone X cihazımı yaz ayların da servise göndermiştim 1 hafta içinde telefon değişimi yapıldı ve bana gönderildi.
Telefon elime ulaştığın da hoparlöründe cızırtı olduğunu ve sonrasın da Face İd'in çalışmadığını gördüm ve telefonun elime geçtiği saatlerde direk Apple destek ile temasa geçtim ve sorunumu bildirdim ve bana servise gönderin dediler, ancak işim gereği telefonu servise gönderemedim defalarca olay kimliği bırakıp tam göndereceğim derken şehir değişikliği iş, okul derken bu günlere kadar telefonu üst ahize tamamen cızırtılı hale gelene kadar bu şekilde kullandım ve 2 Şubat'ta servise verebildim.
Bu gün servisten "ÖDEME BEKLENİYOR" açıklamasını görünce şok geçirdim, telefonum sıvı temasına maruz kalmış ve garanti dışı bırakılmış.
Az önce destek ekibi ile telefonda görüştüm ve telefonda ki hanım mühendislerine olay kimliği oluşturacağını söyledi, ben sıvı temasına maruz kalmadığını bundan adım gibi emin olduğumu zaten telefonun değiştirildiği gün sorunları bildirdiğimi söyledim.
Telefon aşırı ısınıyor ve terliyor, telefonu teslim ettiğim teknik servis cihazın sıvı teması sensörünü yanımda inceledi.
Ben telefona hiç bir şekilde dışarıdan sıvıya maruz bırakmadım ve bunun arkasındayım.
Hiç bir şekil de hatamı kabullenmeyecek biri de değilim, varsa benim hatam paşa paşa kabullenirim ancak dediğim gibi hiç bir şekilde sıvıya maruz kalmadığına eminim.
Böyle bir sorun yaşayan arkadaşlar var mı?
Nasıl bir yol izlemeliyim?