Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,584
Beğeniler
5,799
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Bir de sürekli bir 4K 60 FPS video kaydı lafı geçiyor. Apple çoğu firmada 4K 30 FPS varken iPhone 6 ve 6 Plus'da 1080P 60 ile yetinen 6S ile 4K'yı getirip biz yaptık wooow diyebilecek bir şirket. 4K 60 FPS gelmez.
Hayatta yamulduğum nadir noktalardan. Tebrikler Apple :D :D

---- Mesajlar birleştirildi ----

Ülkemizde herhangi bir telefonun 5 bin limitini geçeceğini sanmıyorum.
Fiyatlara bir daha bak :D Note 8 bile 5500'den satılıyor. X 6100:D
Bu cihaz 5500'ün üzerinde olacak hatta 6000 bile görebilir. Hiç öyle 5100-5200 hayal bunlar bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2015
Mesajlar
29
Beğeniler
1
Puanları
3
Arkadaşlar merhaba en son güncellemeden sonra kamera deklanşör sesi çıkmıyo bende bütün sesler açık olmasına rağmen ama portre modunda ses çıkıyo. Aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
671
Beğeniler
275
Puanları
63
Telefona kağıt giriyor ise sıvı koruması nasıl sağlanacak ? Bence gönderin cihazlarınızı bir şey olmadan.
O zaman herkesin vermesi lazım . Anlamadınız galiba diğerlerinde de var

---- Mesajlar birleştirildi ----

Arkadaşlar merhaba en son güncellemeden sonra kamera deklanşör sesi çıkmıyo bende bütün sesler açık olmasına rağmen ama portre modunda ses çıkıyo. Aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?
Aynı durum bende Yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
82
Beğeniler
12
Puanları
8
evet arkadaşlar bugün itibari uzun süren karmaşık düşüncelerimden sonra ( 6s e ek olarak not 8 almak gibi ) rose gold 6s i satip gümüş renk iphone x ile aranıza katıldım. ilk izlenimlerim telefon kullanışlı face id güzel çalışıyor gece bile memnun etti çevreden aldığım tepkilerde güzel ancak üzüldüğüm tek nokta bu kadar ücret ödeyip aldığımız cihazın kutusundan hızlı şarj adaptörünün çıkmaması :( bide air pods arıyor insanın gözü tabi :D
 

EA14

Doçent
Katılım
22 Ara 2017
Mesajlar
515
Beğeniler
187
Puanları
43
Konum
Ankara
evet arkadaşlar bugün itibari uzun süren karmaşık düşüncelerimden sonra ( 6s e ek olarak not 8 almak gibi ) rose gold 6s i satip gümüş renk iphone x ile aranıza katıldım. ilk izlenimlerim telefon kullanışlı face id güzel çalışıyor gece bile memnun etti çevreden aldığım tepkilerde güzel ancak üzüldüğüm tek nokta bu kadar ücret ödeyip aldığımız cihazın kutusundan hızlı şarj adaptörünün çıkmaması :( bide air pods arıyor insanın gözü tabi :D
hayırlı olsun. o belirttiğin aksesuarlarıda kutuya dahil etseler fiyatı 8000-9000 civarına gelir galiba:)
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
82
Beğeniler
12
Puanları
8
çok teşekkür ederim :) air pods biraz uçuk oldu belki ama keşke hızlı şarj olsaydı
bu sanal home butonunu aktif ettim ama 6s deki gibi sabit durmuyor habire ordan oraya gidip duruyor neden ki :D
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
19,584
Beğeniler
5,799
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
çok teşekkür ederim :) air pods biraz uçuk oldu belki ama keşke hızlı şarj olsaydı
bu sanal home butonunu aktif ettim ama 6s deki gibi sabit durmuyor habire ordan oraya gidip duruyor neden ki :D
Cihazın asli kontrolcüsü olan sanal çizgiye yer açmak için veya o sanal çizginin yana çevrilişlerde uzun kısma geçtiği için sanal buton da hareket edebiliyor olabilir.
 
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
Arkadaşlar merhaba en son güncellemeden sonra kamera deklanşör sesi çıkmıyo bende bütün sesler açık olmasına rağmen ama portre modunda ses çıkıyo. Aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?
Bende de aynı problem var 11.2.5 sürümünde.Çözebildiniz mi acaba?

---- Mesajlar birleştirildi ----

Face ID daha çok ekmek yemesi lazım galiba arkadaşlar. abim benim telefonu yüzüne götürdüğü anda açılıyor. abimle benziyoruz ama ikizde değiliz yani.telefonuna neden şifre koymadın diyince farkettim bende.
Gerek böyle söylentiler gerekse kadın ve oğlunun FACE ID deneyiminden ben de biraz şüphelenmiştim cihazı almadan önce.Aldıktan sonra yabancı biri tarafından kardeş misiniz sorularını aldığımız arkadaşım,yüzü benimkine aşırı benzeyen babam hiçbir şekilde FACE ID’yi kandıramadı gerek ışıksız ortamda gerek ışıklı ortamda.Almayı düşünen arkadaşlar varsa hiç düşünmesin fiyatı da pahalı fakat Note 8 bile 5500 iken bu telefona 6099 verilir yani.Üretiminin durdurulacak olması hakkında düşüncesi olan varsa yazsın lütfen.Bence üretim durabilir fakat bu Samsung’tan alınan pahalı cam yüzündendir.Yani Apple eski kâr oranını elde edemedi iPhone X’da şuan.

---- Mesajlar birleştirildi ----



---- Mesajlar birleştirildi ----

çok teşekkür ederim :) air pods biraz uçuk oldu belki ama keşke hızlı şarj olsaydı
bu sanal home butonunu aktif ettim ama 6s deki gibi sabit durmuyor habire ordan oraya gidip duruyor neden ki :D
Hayırlı olsun hocam,iyi günlerde kullanın.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Hayırlı olsun hocam,iyi günlerde kullanın
2018 iPhone x Farklı işlemci ile mi gelecekmiş. Boşuna mı para verdik acaba
Böyle düşünseydik telefon alamazdım tabii ki de her yıl yeni bir işlemci kullanması normaldir.Benim tek endişem bizim telefonları öbür lansmanda bizim cihazları gerek Notch gerek ekran kasa oranı ve kamera olarak gömecek olmaları.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Arkadaşlar merhaba en son güncellemeden sonra kamera deklanşör sesi çıkmıyo bende bütün sesler açık olmasına rağmen ama portre modunda ses çıkıyo. Aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?
Sorunu çözdüm hocam.Apple Destek ile konuştum Live Photo’nun açık olmasından dolayıymış geçen IOS sürümlerinde de aynı olay varmış ben fark etmemiştim şahsen neyse konu kilit
 
Son düzenleme:

EA14

Doçent
Katılım
22 Ara 2017
Mesajlar
515
Beğeniler
187
Puanları
43
Konum
Ankara
ben anlamadım apple fan boyu falan değilim ama bu kadar yerden yere vurulmasına çok şaşırıyorum
iphone x kullanıcısı olarak; ben memnunum cihazdan. uzun zamandır apple ürünleri özellikle macbook ve iphone kullanıyorum. cihazların birbiriyle uyumlarını gördükten sonra bir daha başka ekosisteme geçmedim. windows bilgisayarı sadece mesleğimden zorunlu çizim yapmak için kullanıyorum. aynı şekilde hızlı ve istikrarlı çalışmasından iphone ‘dan memnunum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
İstanbul
Ben de aynı şekilde çok memnunum gerek pil ömrü gerek hızı gerek görünüşü gerek Samsung tarafından üretilen efsane ekranı ile beğenilerimi kazanan bir cihaz oldu kim ne derse desin kullanmayan anlamaz.
 

Benzer Konular

Üst
stat counter