3 Kasım 2017'de Apple Akasya'dan saat 21.00'da aldığımız 2 adet iPhone 6s'den bir tanesi kutusundan yamuk çıktı. Ertesi gün saat 11.00 civarı Akasya'ya cihazı değiştirmek için döndüğümüzde, cihaza hasarı bizim verdiğimizi söyleyerek değişim yapmadılar. Yanımızda SIM kart olmadığı için Apple'a güvenip kutuları evde açtık ama açmaz olsaydık. Evde açtığımız için o an kanıt sunamadık. Ancak cihazın üzerinde düşmeden oluşacak hiç bir çizik yok. Kutuda da hiçbir hasar yoktu. Üretim hatası mı yoksa paketleme hatası mı bilmiyoruz ama bu şekilde mağdur olduk. Ayrıca telefonun jelatinini bile çıkarmamıştık ancak iade için gittiğimizde inceleme için çalışanlar anında çıkardılar. Telefona hat da takılmamıştı, açılmamıştı da. Hemen tüketici hakem heyetine başvurduk ve sonuç bekliyoruz. Yardımcı olabilecek her türlü tavsiyeye açığız. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Ekli dosyalar
-
23314052_10155864654573057_474363899_o.jpg65.2 KB · Görüntüleme: 493
-
23314545_10155864654373057_321609223_o.jpg42.6 KB · Görüntüleme: 592
-
23335921_10155864654523057_1110570849_o.jpg120.1 KB · Görüntüleme: 480
-
23336361_10155864654333057_48946120_o.jpg64 KB · Görüntüleme: 435
-
23376939_10155864654458057_70464210_o.jpg37.2 KB · Görüntüleme: 703