İphone 6 değişim hakkında

Bu konuyu okuyanlar

Beyazıt07

Asistan
Cezalı
Katılım
27 Aralık 2015
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Yaş
34
Evet Arkadaşlar İphone 6 İçin değişim Hakkında bilgi istiyorum Değişime girmesi için ne yapmamız gerek ? yada Kasada Yamukluk var ne kadara mal olur bu bana ?
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Evet Arkadaşlar İphone 6 İçin değişim Hakkında bilgi istiyorum Değişime girmesi için ne yapmamız gerek ? yada Kasada Yamukluk var ne kadara mal olur bu bana ?
Değişim sadece telefonun içinde anakartında filan sorun olursa olur.Telefonun içini açtırırsanda apple anlıyor açılıp açılmadığını.Telefonun ekranı kırıldığı zamanlarda istersen ücretsiz ekran değişimi istersen 900-1000tl arası olması lazım bir para veriyosun swap ürün alıyorsun.Eğer kasayı değiştirmek istiyosan illegal yollardan yani bir telefoncudan sıfır kasa alıp montajını yaptırırsın ama garanti dışına çıkar.Yani üzgünüm senin iş çok zor.
 

yucelbaran

Öğrenci
Katılım
9 Ekim 2015
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Kardeş benim iphone 6 da ekrana basınca ses geliyodu direk değiştirdiler. Ayrıca telefonun yanında darbe vardı arkasında da çizik. Hiç sıkıntı yapmadılar bende çok şaşırdım.
 

Beyazıt07

Asistan
Cezalı
Katılım
27 Aralık 2015
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Yaş
34
Kardeş benim iphone 6 da ekrana basınca ses geliyodu direk değiştirdiler. Ayrıca telefonun yanında darbe vardı arkasında da çizik. Hiç sıkıntı yapmadılar bende çok şaşırdım.
Herkes farklı birşey söylüyor ben anlamadım. kimi Olmaz diyor kimi olur diyor :D
 

Batu97han

Doçent
Katılım
22 Ağustos 2015
Mesajlar
908
Reaksiyon puanı
145
Puanları
43
Herkes farklı birşey söylüyor ben anlamadım. kimi Olmaz diyor kimi olur diyor :D
Kardeş arkadaşın telefonu ekran kasa uyumuyla ilgili bir sorun olduğu için değiştirmiş olabilirler çünkü apple kasa değişimi yapmıyor.Senin telefonunda sadece yamukluk
varsa değişim filan olmaz.Ama istersen dene şansını şimdiden randevu almaya çalış.
 

mcanerol

Asistan
Katılım
29 Temmuz 2015
Mesajlar
121
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Cok fazla değişken var en iyisi gidip direk görüşmek randevu alıp. Artık ne yaparlar orda karar verirler.
 

Beyazıt07

Asistan
Cezalı
Katılım
27 Aralık 2015
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Yaş
34
Kardeş arkadaşın telefonu ekran kasa uyumuyla ilgili bir sorun olduğu için değiştirmiş olabilirler çünkü apple kasa değişimi yapmıyor.Senin telefonunda sadece yamukluk
varsa değişim filan olmaz.Ama istersen dene şansını şimdiden randevu almaya çalış.

banada öyle geliyor
 

trm

Asistan
Katılım
20 Ekim 2015
Mesajlar
473
Reaksiyon puanı
52
Puanları
28
Aynı şekilde bendede ekrana basınca çıt çıt ses geliyordu. Götürdüm 2 gün sonra sıfır cihazı aldım. Applestore bile değil, ankara cepadaki lydia yetkili serviste değişimi yaptılar... Götürün yenisini alın hiç kafanıza takmayın apple böyle kücük konulara takılmayıp müşteriyi memnun ediyor.
 

benjamin14

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2013
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar merhaba. ben de şu sıralar iphone6 telefonum için değişim talebinde bulundum ve yaklaşık 10 gündür uğraşmaktayım. telefonumun klavye kısmında boydan boya bir çatlak var, hoparlörü bozuk cızırtılı ve olması gerekenden az ses geliyor. parmak izi okuyucu cok nadir doğru şekilde çalışıyor defalarca parmaklarımı tekrar tekrar okutup tanıtmama rağmen. ve ses açma kapama tuşu na hiç dokunmadan telefon sureklı titriyor kendını sessize alıyor ve yine sesli oluyor devamlı. ayrıca yine ses açma kapama tuşunun orada ekrana bastırıldığında ses çıkıyor ve sanki içeri çöküyormuşçasına bir his veriyor. telefonumu 13 aydır kullanıyorum ve su ana kadar kılıf dahi kullanmamama ve çizik dahi olmamasına rağmen telefonumun şarj sonrası ekranının çatladığını farkettım. bütün bu problemler neticesinde zorlu center a götürdüm telefonu ve oradaki elemanlardan bir tanesi telefonun çatlağı ve diğer sorunları dahil her seyın garanti kapsamına girdiğini söyledi ve zaten telefonun ilk günkü gibi olduğunu kendı gözleriyle gördü fakat mağdur oldugumdan telefon için değişim talebınde bulunduğumu ve kesınlıkle telefonun açılıp kurcalanmamasını yani tamirat istemediğimi ifade ettim. öyle bir şey söz konusu değil dedi alaycı bir tavırla fakat isterseniz kvk ya yönlendirelim sizi dedi. kvk ya da gittim onlar da gördü telefonu. biz sizi arayacağız dediler bir iki güne, bugun mesaj atmışlar. telefonun bu kadar sorununa rağmen 1231 tl masraf cıkarmıslar ve onlar da gördü kesınlıkle bir kullanıcı hatası bulundurmadığını telefonun. bu durumda ne yapmalıyım sizce, randevu almak da kolay olmuyor açıkçası. müşteri memnuniyetine önem veriyoruz dedikleri bu mu yani. bu problem çözülmez ise tüketici haklarına başvuracağım fakat öncesinde önerebileceğiniz bir şey var mı acaba? bu kadar uğraştıracaklarını tahmin etmezdim doğrusu içim rahattı şikayetimi onlara bildirirken.
 

mcanerol

Asistan
Katılım
29 Temmuz 2015
Mesajlar
121
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
arkadaşlar merhaba. ben de şu sıralar iphone6 telefonum için değişim talebinde bulundum ve yaklaşık 10 gündür uğraşmaktayım. telefonumun klavye kısmında boydan boya bir çatlak var, hoparlörü bozuk cızırtılı ve olması gerekenden az ses geliyor. parmak izi okuyucu cok nadir doğru şekilde çalışıyor defalarca parmaklarımı tekrar tekrar okutup tanıtmama rağmen. ve ses açma kapama tuşu na hiç dokunmadan telefon sureklı titriyor kendını sessize alıyor ve yine sesli oluyor devamlı. ayrıca yine ses açma kapama tuşunun orada ekrana bastırıldığında ses çıkıyor ve sanki içeri çöküyormuşçasına bir his veriyor. telefonumu 13 aydır kullanıyorum ve su ana kadar kılıf dahi kullanmamama ve çizik dahi olmamasına rağmen telefonumun şarj sonrası ekranının çatladığını farkettım. bütün bu problemler neticesinde zorlu center a götürdüm telefonu ve oradaki elemanlardan bir tanesi telefonun çatlağı ve diğer sorunları dahil her seyın garanti kapsamına girdiğini söyledi ve zaten telefonun ilk günkü gibi olduğunu kendı gözleriyle gördü fakat mağdur oldugumdan telefon için değişim talebınde bulunduğumu ve kesınlıkle telefonun açılıp kurcalanmamasını yani tamirat istemediğimi ifade ettim. öyle bir şey söz konusu değil dedi alaycı bir tavırla fakat isterseniz kvk ya yönlendirelim sizi dedi. kvk ya da gittim onlar da gördü telefonu. biz sizi arayacağız dediler bir iki güne, bugun mesaj atmışlar. telefonun bu kadar sorununa rağmen 1231 tl masraf cıkarmıslar ve onlar da gördü kesınlıkle bir kullanıcı hatası bulundurmadığını telefonun. bu durumda ne yapmalıyım sizce, randevu almak da kolay olmuyor açıkçası. müşteri memnuniyetine önem veriyoruz dedikleri bu mu yani. bu problem çözülmez ise tüketici haklarına başvuracağım fakat öncesinde önerebileceğiniz bir şey var mı acaba? bu kadar uğraştıracaklarını tahmin etmezdim doğrusu içim rahattı şikayetimi onlara bildirirken.

Hocam bu hatalar icin direk değişim yapmaları gerekirdi zorlu centerda. Bence bir kez daha oraya başvurun. Apple destek hattından görüsün durumu anlatın belki size direk onlar randevu açarlar.
 

benjamin14

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2013
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Hocam bu hatalar icin direk değişim yapmaları gerekirdi zorlu centerda. Bence bir kez daha oraya başvurun. Apple destek hattından görüsün durumu anlatın belki size direk onlar randevu açarlar.
zorlu center daki elemen da zaten her seyın garantı kapsamında olduğunu hatta bu cam çatlağının da cok karşılaştıkları bir sorun olduğunu söyledi. fakat sonra bir şekilde önüme baya bi masraf çıkardılar, "yerseniz" mi diyorlar ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim
 

MR.Anonymous

Müdavim
Katılım
7 Aralık 2014
Mesajlar
5,140
Reaksiyon puanı
498
Puanları
83
zorlu center daki elemen da zaten her seyın garantı kapsamında olduğunu hatta bu cam çatlağının da cok karşılaştıkları bir sorun olduğunu söyledi. fakat sonra bir şekilde önüme baya bi masraf çıkardılar, "yerseniz" mi diyorlar ne yapmaya çalışıyorlar anlamış değilim

Zorlu Center'da gittiğinize eminsiniz değil mi? Apple Store kvk'ya yönlendirmez. Genius Bar ile mi görüştünüz?
 

mcanerol

Asistan
Katılım
29 Temmuz 2015
Mesajlar
121
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Zorlu Center'da gittiğinize eminsiniz değil mi? Apple Store kvk'ya yönlendirmez. Genius Bar ile mi görüştünüz?

Evet burda bende anlamadım bu durumu. KVK niye devreye girdi onu anlamadım. Şayet bir sorun varsa kendi bünyesi icinde hallediyorlar. Ayrıca Apple Store daki eleman size karşılıyoruz dedikten sonra cihazı sizden alıp sıfır bir cihazla değiştirmesi gerekirdi kanımca.
 

MR.Anonymous

Müdavim
Katılım
7 Aralık 2014
Mesajlar
5,140
Reaksiyon puanı
498
Puanları
83
Apple Store'da randevu almadan herhangi bir çalışana mı sordunuz yoksa Genius Bar ile mi konuştunuz?
 

trm

Asistan
Katılım
20 Ekim 2015
Mesajlar
473
Reaksiyon puanı
52
Puanları
28
Apple storeden randevu alamıyorsanız apple sitesine girip yetkili apple bayiyi öğrenin orayla görüşün. Ben ankarada olduğum için öyle yaptım ve değişim yaptılar 2 günde yeni cihaz verdiler.

Ayrıca eklemek isterim ki, apple, bakın kırık demiyorum, tek çatlak durumlarında %100 değişim sağlıyor.
 

benjamin14

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2013
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Zorlu Center'da gittiğinize eminsiniz değil mi? Apple Store kvk'ya yönlendirmez. Genius Bar ile mi görüştünüz?
evet zorlu center tabiki. oradaki 2 elemanla konuştum bana önce garantı kapsamında dediler, kesınlıkle değişim istiyorum deyince de beşiktaş kvk ya yonlendırdıler akıllarınca

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Evet burda bende anlamadım bu durumu. KVK niye devreye girdi onu anlamadım. Şayet bir sorun varsa kendi bünyesi icinde hallediyorlar. Ayrıca Apple Store daki eleman size karşılıyoruz dedikten sonra cihazı sizden alıp sıfır bir cihazla değiştirmesi gerekirdi kanımca.
garantı kapsamında dedi ve telefonun açılmasını tamiratını istemiyorum cunku cok problemı var ve mağdurum dediğimde kendı kendılerıne kvk ya git dediler 2 eleman

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Apple Store'da randevu almadan herhangi bir çalışana mı sordunuz yoksa Genius Bar ile mi konuştunuz?
evet randevu almadan herhangi bir çalışana sordum
 

benjamin14

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2013
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0

yenıden merhabalar. bugun randevuya gittim. yine bana dediler ki telefonun bu sorunlarından dolayı değişimi gerçekleştirilmeli fakat ses açma kapama yerinde nokta kadar bir iz var o yüzden 700 liraya ancak değişim yaparız dediler, yenı telefonu verip eskisini tamir edeceklerınde o ufak nokta kadar iz onların telefonu duzeltmelerını zorlastıracak ve kalıbrasyon hatası olmasına neden olacakmış, yok efendım kasa açıklığı yaratacakmış gibi akıllarına ne gelirse söylediler. yahu butun bu sorunlar telefonun kendısınden kaynaklanmasına rağmen o görmezden gelinecek izi bahane etmelerini anlayamıyorum. telefon arızalarının o izle uzaktan yakından ilgisi yok. çok şaşırttılar benı bugun keyıflerıne göre telefon değişimi yaptılar, ben ve benım gibi değişim isteyip de işini zorlaştırdıkları insanlara da biz burada herkesın telefonunu değiştireceksek batarız tarzı laflar edildi. sahip olduğum hakları biliyorum hepsini araştırıp da geldim dediğimdeyse de "iyi etmişsiniz" dediler. resmen dalga geçtiler ya. bu durumda ne yapabilirim. yarın 5.30 a bir randevu daha aldım ve bu sefer başka bırı ilgilenecekmıs fakat o da bugünkü duruma dair bilgilendirildi yani o da saçmalayacak galiba. kaldı ki telefonun ekranının paramparça oldugu ve kasaya aldığı darbeden dolayı muhtemelen kasa acıklıgı olan telefonu 270 tl ye değiştirmişlerdi hatta o telefon sdn ekibinindi ve video hala duruyor. tüketici haklarına başvurmam için yeterli sebebim yok mu sabrım taştı vallahi
 

MR.Anonymous

Müdavim
Katılım
7 Aralık 2014
Mesajlar
5,140
Reaksiyon puanı
498
Puanları
83
yenıden merhabalar. bugun randevuya gittim. yine bana dediler ki telefonun bu sorunlarından dolayı değişimi gerçekleştirilmeli fakat ses açma kapama yerinde nokta kadar bir iz var o yüzden 700 liraya ancak değişim yaparız dediler, yenı telefonu verip eskisini tamir edeceklerınde o ufak nokta kadar iz onların telefonu duzeltmelerını zorlastıracak ve kalıbrasyon hatası olmasına neden olacakmış, yok efendım kasa açıklığı yaratacakmış gibi akıllarına ne gelirse söylediler. yahu butun bu sorunlar telefonun kendısınden kaynaklanmasına rağmen o görmezden gelinecek izi bahane etmelerini anlayamıyorum. telefon arızalarının o izle uzaktan yakından ilgisi yok. çok şaşırttılar benı bugun keyıflerıne göre telefon değişimi yaptılar, ben ve benım gibi değişim isteyip de işini zorlaştırdıkları insanlara da biz burada herkesın telefonunu değiştireceksek batarız tarzı laflar edildi. sahip olduğum hakları biliyorum hepsini araştırıp da geldim dediğimdeyse de "iyi etmişsiniz" dediler. resmen dalga geçtiler ya. bu durumda ne yapabilirim. yarın 5.30 a bir randevu daha aldım ve bu sefer başka bırı ilgilenecekmıs fakat o da bugünkü duruma dair bilgilendirildi yani o da saçmalayacak galiba. kaldı ki telefonun ekranının paramparça oldugu ve kasaya aldığı darbeden dolayı muhtemelen kasa acıklıgı olan telefonu 270 tl ye değiştirmişlerdi hatta o telefon sdn ekibinindi ve video hala duruyor. tüketici haklarına başvurmam için yeterli sebebim yok mu sabrım taştı vallahi

O çalışanlara bir sorsanıza işe yeni mi alınmışlar. Anlattığınıza göre konuşma üslupları hiç hoş değil. Şaşırdım. Apple böyle ince şeylere önem verir. Yarın ki randevuda da aynı şey olursa önce Apple'a mail atın sonra tüketici haklarına başvurun.
 

seyhmus21

Müdavim
Katılım
19 Mart 2013
Mesajlar
1,962
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
yenıden merhabalar. bugun randevuya gittim. yine bana dediler ki telefonun bu sorunlarından dolayı değişimi gerçekleştirilmeli fakat ses açma kapama yerinde nokta kadar bir iz var o yüzden 700 liraya ancak değişim yaparız dediler, yenı telefonu verip eskisini tamir edeceklerınde o ufak nokta kadar iz onların telefonu duzeltmelerını zorlastıracak ve kalıbrasyon hatası olmasına neden olacakmış, yok efendım kasa açıklığı yaratacakmış gibi akıllarına ne gelirse söylediler. yahu butun bu sorunlar telefonun kendısınden kaynaklanmasına rağmen o görmezden gelinecek izi bahane etmelerini anlayamıyorum. telefon arızalarının o izle uzaktan yakından ilgisi yok. çok şaşırttılar benı bugun keyıflerıne göre telefon değişimi yaptılar, ben ve benım gibi değişim isteyip de işini zorlaştırdıkları insanlara da biz burada herkesın telefonunu değiştireceksek batarız tarzı laflar edildi. sahip olduğum hakları biliyorum hepsini araştırıp da geldim dediğimdeyse de "iyi etmişsiniz" dediler. resmen dalga geçtiler ya. bu durumda ne yapabilirim. yarın 5.30 a bir randevu daha aldım ve bu sefer başka bırı ilgilenecekmıs fakat o da bugünkü duruma dair bilgilendirildi yani o da saçmalayacak galiba. kaldı ki telefonun ekranının paramparça oldugu ve kasaya aldığı darbeden dolayı muhtemelen kasa acıklıgı olan telefonu 270 tl ye değiştirmişlerdi hatta o telefon sdn ekibinindi ve video hala duruyor. tüketici haklarına başvurmam için yeterli sebebim yok mu sabrım taştı vallahi
Bence uğraşmayın direk tüketici hakları mahkemesine gidin burası Türkiye burada hakkınızı aramazsanız kimse umursamaz o telefon için gider gelirsiniz apple store'dan hayatta telefon almam mis gibi genpa varken apple garantisi perişanlık türkiyede ne yazık ki geçenlerde yazılım sıkıntısı için gittim Faruk Süren yüzünden kimse yüzümüze bakmadı hiç beklemedim yazılım sıkıntısını restore ile giderdim apple store'da resmen tipe bakıyorlar bir de ismine
 

trm

Asistan
Katılım
20 Ekim 2015
Mesajlar
473
Reaksiyon puanı
52
Puanları
28
0 (216) 282 15 11 bu numarayı ara ve şikayet et senle ilgilenen şahsın yaptıklarını anlat gerekeni yaparlar
 

benjamin14

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2013
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. dünkü randevuda anladıkları dilden konusunca ve adam kayırdıklarını gözlemlediğimi ifade edince biraz tedirgin oldular açıkçası ve hemen lafı çevirmeye basladılar. bir önceki gunku elemanlara kesınlıkle ücretsiz değişim yapılmayacak denmiş olmalı ki dün "ücretsiz değişim yapın, zaten dunku mudur ücretsiz değişim yapılsın diye not bıraktı" laflarını duyunca baya bi şaşırdılar. sonrasında hemen değişim yapalım getirin falan deyip lafı çevirmeye başladılar. ben, peki tamam değişimi yapın fakat işinizi kötüye kullandığınızı düşünüyorum, sizi şikayet etmeme engel olmayacak bu yapacağınız değişim deyince de bir sürü özür, aman efendım sizi bu kadar yormak istemezdik kusura bakmayın gibi laflar. yani anlayacağınız ilk etapta müşteriyi yolmak gibi bir amaçları var ve cok sinir bozucu
tekrardan vakit ayırdığınız için sağolun
 

Beyazıt07

Asistan
Cezalı
Katılım
27 Aralık 2015
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Yaş
34
arkadaşlar teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. dünkü randevuda anladıkları dilden konusunca ve adam kayırdıklarını gözlemlediğimi ifade edince biraz tedirgin oldular açıkçası ve hemen lafı çevirmeye basladılar. bir önceki gunku elemanlara kesınlıkle ücretsiz değişim yapılmayacak denmiş olmalı ki dün "ücretsiz değişim yapın, zaten dunku mudur ücretsiz değişim yapılsın diye not bıraktı" laflarını duyunca baya bi şaşırdılar. sonrasında hemen değişim yapalım getirin falan deyip lafı çevirmeye başladılar. ben, peki tamam değişimi yapın fakat işinizi kötüye kullandığınızı düşünüyorum, sizi şikayet etmeme engel olmayacak bu yapacağınız değişim deyince de bir sürü özür, aman efendım sizi bu kadar yormak istemezdik kusura bakmayın gibi laflar. yani anlayacağınız ilk etapta müşteriyi yolmak gibi bir amaçları var ve cok sinir bozucu
tekrardan vakit ayırdığınız için sağolun


Hiç sevmediğim şey zaten bir sürü para veriyoruz. bide böyle demezler mi. Apple Bu adami Deli Eder!!!
 

Beyazıt07

Asistan
Cezalı
Katılım
27 Aralık 2015
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Yaş
34
Gençler Sanırım Apple Türkiye KVK ile Anlaşmışlar. O yüzden KVK'ya yönlendirme Yapmış olabilirler. Apple'ın sitesinde randevu almaya caliştim ama mevcut konumda Gördüğüm kadarıyla Hep kvk Servislerini gösteriyorlar. Apple Watch'larda dahil.
 

utkucux

Öğrenci
Katılım
27 Şubat 2014
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
3
Puanları
8
Benim biladerim apple yetkili servisinde çalışıyor ben ona gönderiyorum cihazda hiç bir şey olmasın o direk değiştirip 2 gün içinde yenisini tekrar gönderiyor bana ve garanti bitmesine yakın cihaz tr garantili ise son 1 ay kaldıysa 3 daha ekliyor garantiye böyle gidiyor çok arkadaşımın cihazını değiştirdim ben her hafta gönder yenisi gelsin :) apple iyidir :)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

evet apple kvk ile anlaşmalı kvk ya veriyor cihazı benim biladerim de kvk da çalışıyor ücretsiz değişim yapıyor

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Kardeşim benim biladerim applenın kvk servisinde çalışıyor yalan o hikaye anakart falan ben cihazı aldım 6 ay oldu 5s batarya %85 e düştü ömrü biladere gönderdim 2 iş günü içinde hemen 0ı geldi oradaki tuttuğu rapor önemli çoğu 5 10 arkadaşımında değiştirdim ben hiç sıkıntı olmadı kulaklıkta gönderdim hemen yenisi geldi şarj kablosu dersende öyle yani garanti bitimine son 1 ay vardı arkadasımın hemen gönderdik 5si yenisi geldi ve + 3 ay daha garanti verdiler değişim yaptırıyorum ben sürekli arkadaşlarıma eşime dostuma
 

Beyazıt07

Asistan
Cezalı
Katılım
27 Aralık 2015
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Yaş
34
Benim biladerim apple yetkili servisinde çalışıyor ben ona gönderiyorum cihazda hiç bir şey olmasın o direk değiştirip 2 gün içinde yenisini tekrar gönderiyor bana ve garanti bitmesine yakın cihaz tr garantili ise son 1 ay kaldıysa 3 daha ekliyor garantiye böyle gidiyor çok arkadaşımın cihazını değiştirdim ben her hafta gönder yenisi gelsin :) apple iyidir :)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

evet apple kvk ile anlaşmalı kvk ya veriyor cihazı benim biladerim de kvk da çalışıyor ücretsiz değişim yapıyor

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Kardeşim benim biladerim applenın kvk servisinde çalışıyor yalan o hikaye anakart falan ben cihazı aldım 6 ay oldu 5s batarya %85 e düştü ömrü biladere gönderdim 2 iş günü içinde hemen 0ı geldi oradaki tuttuğu rapor önemli çoğu 5 10 arkadaşımında değiştirdim ben hiç sıkıntı olmadı kulaklıkta gönderdim hemen yenisi geldi şarj kablosu dersende öyle yani garanti bitimine son 1 ay vardı arkadasımın hemen gönderdik 5si yenisi geldi ve + 3 ay daha garanti verdiler değişim yaptırıyorum ben sürekli arkadaşlarıma eşime dostuma

Senin iş iyimiş :D bizimkini görmez sanırım :D
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Dayı iyi reklam yaptın 2-3 konuda yeter da.
 

utkucux

Öğrenci
Katılım
27 Şubat 2014
Mesajlar
77
Reaksiyon puanı
3
Puanları
8
Dayı iyi reklam yaptın 2-3 konuda yeter da.
yürü be genç osman ne reklam yapacam be ben millet burada gerçekleri görsün diye uğraşıyoruz ama senin gibi çekenmeyen insanlar oldukça sizden bir yol olmaz dostum.
 
Üst