İphone 5s wi-fi çekim gücü?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Twin

Asistan
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
320
Puanları
16
Arkadaşlar bazılarınız biliyor bir kaç gündür bu telefon için sizlere sorular soruyorum. Sağ olun, var olun elinizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorsunuz.

Dün ip 4s ve 5 kullanan bir tanıdığım ile yine iphone hakkında konuşuyordum ve kendisi bana bu 2 telefonunda wi-fi çekim gücünün düşük olduğunu samsung s3'ün wi-fi'sinin kendi odasından full çekerken sürekli ip4s ve 5'in wi-fi'den düştüğünü belirtti. İphone 5s'in wi-fi özelliklerinde ip5 ile bir farkı yok bildiğim kadarıyla. O zaman İp5s'te de wi-fi sorunu yaşayacağız öyle mi? Bu konuda ne dersiniz?
 

erdemlee

Asistan
Katılım
13 Tem 2012
Mesajlar
208
Puanları
18
Kardeş iphone daha az çeker bende htc one var babamda iphone 5 karşılaştırıyorum benimki bi tık daha iyi çekiyor gibi ama ikisi de ortalama aynı yerde kesiliyor uzaklaştıkça eğer gerçekten iyi bi wifi gücü istiyorsan s5 düşünmen lazım en hızlı bağlantı onda yani olaya bence öyle bakma sıkıntı yaratacağını pek düşünmem her telefonun eksisi artısı var işte sen artık sana uygun olanı al da biz de rahatlayalm kardeş :) aldıktan sonra da yorumlarını yazarsan sevinirim çünkü bende ygs den sonra düşünüyordum ygs de bitti :)
 

Jiraiya06

Security Geldi Hanım !
Onursal Üye
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
11,561
Puanları
83
Konum
.
İphoneların kasası aluminyum olduğundan çekim gücü plastiklere göre daha az sanırım tabikş avantajları ve dezavantajları var kasanın plastik olmamasının :)
 

IELENOR

Asistan
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
472
Puanları
18
İphoneların kasası aluminyum olduğundan çekim gücü plastiklere göre daha az sanırım tabikş avantajları ve dezavantajları var kasanın plastik olmamasının :)
Iphone hastası idim.Fakat elime akana kadar Tasarıma diyecek lafım yok.Kamerasıda öyle ancak ses kalitesi bakımından rezalet.
 

isveçli

Profesör
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
1,672
Puanları
0
benim router evin ortasında olduğu için 5s imin çekiminde bir sorun yok.
ama wc'ye gidip kapıyı kapatırsam hemen düşüyor sinyal :D
S3te sorun yok
 

Twin

Asistan
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
320
Puanları
16
benim wi-fi'de evin ortasında. O değil de wc'de tlf olayına çok güldüm :) neyse ya tek sıkıntısı wi-fi olsun canı sağ olsun.

Erdemlee; kardeşim benden önce sen al da ben de rahatlıyım hem sen htc one'dan gecicen ben 5800'dan üst seviye telefondan gecicek olan sen olduğun için yorumların daha önemli aslında.
 

TURKER

Profesör
Katılım
4 Eyl 2013
Mesajlar
1,115
Puanları
0
İphoneların kasası aluminyum olduğundan çekim gücü plastiklere göre daha az sanırım tabikş avantajları ve dezavantajları var kasanın plastik olmamasının :)
Valla ciddi derecede fark göremiyorum ama aliminyumu plastiğe değişmem :)
 

909

Üyecik
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
2
Puanları
0
Bu sorun tüm iphone larda yok . Mediamarkt de denedim. 4s 5 5c 5s modellerin hepsinde denedim en az 5-6 tane wifi görebildim. Benm iphone 5 im bir tane bile görmüyor modemden 5 metre uzaklaşayım çekmiyor. Demem o ki şanssızız beyler
 
Üst
stat counter