İnternet'im Çok yavaşladı,Arıza

Bu konuyu okuyanlar

BlackNatsuZero

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2018
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Yaş
25
Merhabalar D-smart'ın İnternetini sorunsuz olarak tam paketimle rahat bir şekilde kullanıyordum. Şubat'ın 2'de bir sorunla karşılaştım 8mps paketim varken hızım birden 1mps'e düştü. Dsmart Müşteri Hizmetlerini aradığım zaman bir elektrikçi çağırıp kabloları değiştirmemiz gerektiğini söylemişti. Ve bizde CAT6 ile değiştirdik ama sorunum devam ediyor. Müstakil evde yaşıyorum. Sorun Türk Telekom Kutusundamıdır ? Yan komşumuz telefon hattının sürekli gidip geldiğini söylemişti. Onun hat ile bizim internet aynı T.T.K'e bağlı sorunu çözmek için kimlere müracaat etmem gerekiyor ?
 

CapScroLL

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,682
Puanları
113
Yaş
26
Sorun altyapıyla alakalı, genelde sorunu hiç üstelemeden müşteriye bağlarlar. Tekrar arayıp bağlantı sorununuzu dile getirin ve oradan işlem yapmalarını isteyin, yine bir değişiklik olmazsa hız ile ilgili arıza kaydı oluşturmak istediğinizi söyleyin. Türk Telekom genelde altyapısında pek oynama yapmaz, internet var mı var o zaman uğraşmam dercesine hareket ederler. Son 2 defadır eski altyapıya sahip eve taşınıyorum ankastre kutuları babamdan yaşlı desem yeridir. Hız desen sınır 4 Mbps ama aldığım 2 Mbps, upload 0.1-0.2 Arası, arayıp yükseltmeyi denesem bağlantı kopuyor adamlar yapmak için santrale kadar gidiyor. Tabi gelmeleri de geldiklerinde yapıp gitmeleri de ayrı bir dert... 2 Sokak yukarıda binaları var ama yakın çevrelerine bile doğru düzgün bağlantı sağlamıyorlar ki. Ülkenin başına bela soyguncu bunlar, Allah hepimizin yardımcısı olsun.
 

BlackNatsuZero

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2018
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Yaş
25
Sorun altyapıyla alakalı, genelde sorunu hiç üstelemeden müşteriye bağlarlar. Tekrar arayıp bağlantı sorununuzu dile getirin ve oradan işlem yapmalarını isteyin, yine bir değişiklik olmazsa hız ile ilgili arıza kaydı oluşturmak istediğinizi söyleyin. Türk Telekom genelde altyapısında pek oynama yapmaz, internet var mı var o zaman uğraşmam dercesine hareket ederler. Son 2 defadır eski altyapıya sahip eve taşınıyorum ankastre kutuları babamdan yaşlı desem yeridir. Hız desen sınır 4 Mbps ama aldığım 2 Mbps, upload 0.1-0.2 Arası, arayıp yükseltmeyi denesem bağlantı kopuyor adamlar yapmak için santrale kadar gidiyor. Tabi gelmeleri de geldiklerinde yapıp gitmeleri de ayrı bir dert... 2 Sokak yukarıda binaları var ama yakın çevrelerine bile doğru düzgün bağlantı sağlamıyorlar ki. Ülkenin başına bela soyguncu bunlar, Allah hepimizin yardımcısı olsun.

Benim sorunum yoktu birden :D En son internetim şubat'ın birinde süperdi sağlamdı 7yi buluyordu sabah açtım baktım ne birşey indirebiliyorum ne Youtube'dan video izleniyor. Ben Dsmart ile uğraşacağıma şu Türk Telekomu arasam daha iyi olur herhalde bizim sokaktaki 3 evde sorun var tek bende yok. Bir kişi daha internet kullanıyor sanırım onun TTNET onunla aynı durumdayız ama aktif kullanmıyor. Aslında bunların birkaç yılda bir gelip şu O kutuları değiştirmesi gerekiyor sanırım Devreleri paslanmıştır.

---- Mesajlar birleştirildi ----

 
Son düzenleme:

alcasar

Asistan
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
194
Reaksiyon puanı
51
Puanları
28
Başka modem bulablirsen arkadaşından felan dene. Sonra olmadı yine bulabilirsen başka bilgisayar dene. Yine olması kablolarını tamamen bi kontrol et. Enson ve şüpeli kısım ise bilgisayarını virüs gibi şeylere karşı bi tarat.
 

CapScroLL

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,682
Puanları
113
Yaş
26
Başka modem bulablirsen arkadaşından felan dene. Sonra olmadı yine bulabilirsen başka bilgisayar dene. Yine olması kablolarını tamamen bi kontrol et. Enson ve şüpeli kısım ise bilgisayarını virüs gibi şeylere karşı bi tarat.
Hocam aynı anda komşusu da sorun yaşıyorsa sorun altyapıdan kaynaklanıyordur ama öneriniz de göz ardı edilmemeli.


Benim sorunum yoktu birden :D En son internetim şubat'ın birinde süperdi sağlamdı 7yi buluyordu sabah açtım baktım ne birşey indirebiliyorum ne Youtube'dan video izleniyor. Ben Dsmart ile uğraşacağıma şu Türk Telekomu arasam daha iyi olur herhalde bizim sokaktaki 3 evde sorun var tek bende yok. Bir kişi daha internet kullanıyor sanırım onun TTNET onunla aynı durumdayız ama aktif kullanmıyor. Aslında bunların birkaç yılda bir gelip şu O kutuları değiştirmesi gerekiyor sanırım Devreleri paslanmıştır.
Dsmart'ı ararsanız onlar zaten Türk Telekom ile iletişime geçecektir, altyapı kaynaklı sorunlara TT bakıyor ev içinde oluşan sorunlara ise firma yetkilileri. Ben Vodafone ADSL kullanıyorum altyapı TT'ye ait olduğu için dış sorunlara TT elemanı, iç sorunlara Vodafone elemanı geliyor. Eğer benim ve @alcasar'ın dediklerini uyguladığında sorun çözülmezse yine arayıp TT ile yazışma başlatmak istediğini söyleyebilirsin.
 

BlackNatsuZero

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2018
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Yaş
25
Hocam aynı anda komşusu da sorun yaşıyorsa sorun altyapıdan kaynaklanıyordur ama öneriniz de göz ardı edilmemeli.



Dsmart'ı ararsanız onlar zaten Türk Telekom ile iletişime geçecektir, altyapı kaynaklı sorunlara TT bakıyor ev içinde oluşan sorunlara ise firma yetkilileri. Ben Vodafone ADSL kullanıyorum altyapı TT'ye ait olduğu için dış sorunlara TT elemanı, iç sorunlara Vodafone elemanı geliyor. Eğer benim ve @alcasar'ın dediklerini uyguladığında sorun çözülmezse yine arayıp TT ile yazışma başlatmak istediğini söyleyebilirsin.

Başka modem bulablirsen arkadaşından felan dene. Sonra olmadı yine bulabilirsen başka bilgisayar dene. Yine olması kablolarını tamamen bi kontrol et. Enson ve şüpeli kısım ise bilgisayarını virüs gibi şeylere karşı bi tarat.

Ben o modemdir bilgisayardır hepsini denedim gittim arkadaşımın yeni topladığı 1 hafta olmayan bilgisayarı kurdum buraya. gene aynı sonuç modem desen 1 aylık sorunsuz çalışıyor. Arkadaşın evde denedim üstüne üstlük evdeki eski modemimide denedim. Bu ne altyapıymış. boşuna yeni kablo çektirdim herhalde. En iyisi bir arıza kaydı çıkarttırayım altyapıda olduğundan bahsediyim yeni kablo bile çektirdim diyeyim. Benden bukadar. Dışarıdaki zamazingoyu kırarlar mı yenisimi takarlar bilemem yani :D
 

alcasar

Asistan
Katılım
10 Ocak 2010
Mesajlar
194
Reaksiyon puanı
51
Puanları
28
Hocam aynı anda komşusu da sorun yaşıyorsa sorun altyapıdan kaynaklanıyordur ama öneriniz de göz ardı edilmemeli.



Dsmart'ı ararsanız onlar zaten Türk Telekom ile iletişime geçecektir, altyapı kaynaklı sorunlara TT bakıyor ev içinde oluşan sorunlara ise firma yetkilileri. Ben Vodafone ADSL kullanıyorum altyapı TT'ye ait olduğu için dış sorunlara TT elemanı, iç sorunlara Vodafone elemanı geliyor. Eğer benim ve @alcasar'ın dediklerini uyguladığında sorun çözülmezse yine arayıp TT ile yazışma başlatmak istediğini söyleyebilirsin.
Ben o modemdir bilgisayardır hepsini denedim gittim arkadaşımın yeni topladığı 1 hafta olmayan bilgisayarı kurdum buraya. gene aynı sonuç modem desen 1 aylık sorunsuz çalışıyor. Arkadaşın evde denedim üstüne üstlük evdeki eski modemimide denedim. Bu ne altyapıymış. boşuna yeni kablo çektirdim herhalde. En iyisi bir arıza kaydı çıkarttırayım altyapıda olduğundan bahsediyim yeni kablo bile çektirdim diyeyim. Benden bukadar. Dışarıdaki zamazingoyu kırarlar mı yenisimi takarlar bilemem yani :D
Herşeyimi yeniledim internetim çalışmıyo yeni bi port istiyorum de.
 

BlackNatsuZero

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2018
Mesajlar
43
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Yaş
25
Teşekkürler sorunu hallettik sorun şuymuş Ankestre kutusu değişmedi Biz kabloyu değiştirdik yah. Değiştirdikten sonra aramadık Dsmart Müşteri hizmetlerini oradan bir ayar yapmaları gerekiyormuş ilginiz için teşekkür ederim :)
 
Üst