İnternet Hızları

Konusu 'Türk Telekom İnternet' forumundadır ve claven tarafından 28 Nisan 2012 başlatılmıştır.

  1. claven

    claven Üyecik

    Katılım:
    26 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    - İnternet Hızları

    Arkadaşlar dünki kesintiden sonra İnternet Hızınızda düşüş oldu mu?

    Benim 14 Mbps olan hızım kesintiden sonra 1.50 Mbps'ye kadar düştü, üstelik AKK 41 gb. Sizdede böyle bir sorun var mı?
     
  2. T800

    T800 Profesör

    Katılım:
    13 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.765
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Bende de kısa bir süreliğine akn yüzünden düşen hızım tavan yapmıştı ama yine düştü..
     
  3. sansursuz

    sansursuz Üyecik

    Katılım:
    16 Nisan 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    netlimitsiz paketim ile 1.1mb/s sabit download görüyorum. dünkü kesintiden sonra akk ile düşen hızım eskisi gibi oldu yani 1.1mb/s..
     
  4. MasterFather

    MasterFather Profesör

    Katılım:
    10 Aralık 2006
    Mesajlar:
    4.314
    Beğenileri:
    51
    Ödül Puanları:
    48
    nedir bu ttnetten cektiğimiz.
     
  5. WebNick

    WebNick Profesör

    Katılım:
    18 Mart 2012
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Ben TTnet kullanmıyorum, biri kullanıyorum. Altyapı aynı ama firma farklı.

    Neyse forumda defaaten dile getirmiştim akk bana vurmadı diye. Dün kesintiden sonra benim hızı düşürmüşler. Ayın 28 inde akk ile tanıştım:cursing:

    Dün demiştim bu adamlar hızlara ayar çekiyor diye. Firavun herifler beni yanıltmadı. Zıkkım ettiler interneti yere batasıcalar.:cursing::cursing::cursing:
     
  6. demduam

    demduam Üyecik

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar benim hızım 8Mbps idi Adil kullanıum diye ayın 14 ünde düşüş gerçekleşti
    dün neredeyse modem hiç IP almadı hız bi yükseldi bi düştü 800kbyte - 1mbyte ile indiriyordum 1 saat önce yine hat gitti şu an hızım 50- 70 kb arası

    yere batsın bu ttnet inşallah batar....
    adam gibi bir hizmet yok paraya gelince iş hemen alıyorlar ama hizmet sıfır...
     
  7. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    aynen ama ben dün aldım ttneti ama benim internet 8mbps ama hız mükemmel arkadaşlar sizce yandex browsır ı indiriyimi
    hızlı diyolar
     
  8. Neutral

    Neutral Profesör

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    38
    İndir kardeşim sorunsuz ve hızlı çalışıyor. 1 Aydır kullanıyorum.
     

Sayfayı Paylaş