İnternet Hızım Olması Gerektiği Gibi Değil

Bu konuyu okuyanlar

Katılım
26 Haziran 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Müşteri hizmetlerini aradık ve akk aşdığımız için internet hızımızın düşeceğini söylediler 3mbps olmalı fakat 50kbs olduğunu belirttik modem ayarlarınızı güncelliyoruz vb vb dediler ve her hangi bir değişiklik yok yaklaşık 3 aydan beri aynı problemi yaşıyorum lütfen yardım edin.
Modem akım durumum:

DSL senkronizasyon durumu:
Yukarı
Bağlantı durumu:
Showtime
Yukarı akım hattı hızı (kbit/s):
146
Aşağı akım hattı hızı (kbit/s):
619
Maksimum yukarı akım hızı (kbit/s):
150
Maksimum aşağı akım hızı (kbit/s):
828
Yukarı akım gürültü güvenliği katsayısı (dB):
9.9
Aşağı akım gürültü güvenliği katsayısı (dB):
8.2
Yukarı akım aralık derinliği:
1
Aşağı akım aralık derinliği:
1
Hat standardı:
ADSL_2plus
Yukarı akım hat zayıflaması (dB):
49.6
Aşağı akım hat zayıflaması (dB):
47
Yukarı akım çıkış gücü (dBm):
12.1
Aşağı akım çıkış gücü (dBm):
17.2
Kanal türü:
Hızlı
DSL çalışma zamanı:
0 gün 0 saat 29 dakika 44 saniye
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,421
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
TT de AKN sonrasında hızımı baya düşürüyor telefon açtıktan sonra düzeltiyorlar. Sorun tesisatınız kaynaklı dediklerinde şimdi mi sorun oldu diye söylendiğim de sorunu çözüyorlar.
 

KNMX

Müdavim
Katılım
2 Temmuz 2017
Mesajlar
6,936
Reaksiyon puanı
3,747
Puanları
113
Ara bir daha konuş müşteri hizmetleriyle. Olmazsa de farklı internet alıcam falan... adamlar yapmak zorunda kalır..
 

Blue Stack

Doçent
Katılım
22 Mart 2017
Mesajlar
606
Reaksiyon puanı
253
Puanları
63
İlginç. O hızlara normalde faturanızdan dolayı kesildiğinde düşmeniz gerekiyor. Ondada internete giremiyorsunuz zaten bir nevi. Müşteri hizmetlerini biraz iptal yönünden tehdit etseniz iyi olacak.
 
Üst