Bloother
Müdavim
- Katılım
- 29 Ekim 2013
- Mesajlar
- 10,949
- Reaksiyon puanı
- 2,327
- Puanları
- 113
- Yaş
- 35
Sayın Türk Telekom kullanıcıları, reklam tuzaklarıyla abone yapılan ve 14TL ücret kesen içerik servislerine ödemeyi, müşteri hizmetlerini arayarak kapattırabilirsiniz. Mobil ödeme ile alakalı değildir. Bunu kapatamıyoruz diyen müşteri temsilcilerine inanmayın. Hatta ismini alıp, yanlış bilgi verdiği için şikayet edeceğinizi söyleyin.Türk Telekom Genel Müdürlüğünden bu bilgiyi almış olup, bu servislere ödemeyi az önce kapattırmış bulunmaktayım. Kapatma işlemi 72 saat içinde gerçekleşmektedir. Diğer operatörler hakkında bir bilgim bulunmamaktadır.
Ücret İadesi Hakkında
Başınıza böyle bir olay geldiği anda derhal sms ile üyeliği iptal ederek, sms'te verilen MH numarasını arayın. Bilginiz olmadan veya yanlışlıkla abone olduğunuzu, servisi kullanmadığınızı ve paranızın geri iade edilmesini istediğinizi bildirin. Kullanmadığınızı sistemden tespit edip paranızı geri iade edeceklerdir.
ÖRNEK:
Sorularınızı ve başınıza gelen olayları, müşteri temsilcileri ile yaptığınız görüşmeleri vs bu başlık altında paylaşabilirsiniz.
Ücret İadesi Hakkında
Başınıza böyle bir olay geldiği anda derhal sms ile üyeliği iptal ederek, sms'te verilen MH numarasını arayın. Bilginiz olmadan veya yanlışlıkla abone olduğunuzu, servisi kullanmadığınızı ve paranızın geri iade edilmesini istediğinizi bildirin. Kullanmadığınızı sistemden tespit edip paranızı geri iade edeceklerdir.
ÖRNEK:
Sorularınızı ve başınıza gelen olayları, müşteri temsilcileri ile yaptığınız görüşmeleri vs bu başlık altında paylaşabilirsiniz.