HyperX Cloud II nereye gönderiliyor?

Bu konuyu okuyanlar

CaaanK

Öğrenci
Katılım
30 Ekim 2017
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
22
2017'nin 4. ayında hepsiburada'dan HyperX Cloud II Oyuncu Kulaklığı satın aldım. Şuan garantisi var fakat az kaldı ve ürünle ilgili bir kaç sorunum var ve servise göndermek istiyorum. HyperX'in veya hepsiburada'nın sitesinde gerekli bilgiyi bulamadım bunu nasıl,nereye verebilirim garanti kapsamında?
Teşekkürler.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,992
Puanları
113
Hepsiburada ile iletişime geçmeniz gerek.Onlar sizi gerekli yere yönlendirir.
 

CaaanK

Öğrenci
Katılım
30 Ekim 2017
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
22
Hepsiburada ile iletişime geçmeniz gerek.Onlar sizi gerekli yere yönlendirir.
0850 252 40 00 adlı numarayı aradım işimi göremedim diğer "bize sorun" , "yardım" gibi sekmelerde de yok bir yardımcı olur musunuz bilginiz varsa?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,992
Puanları
113
0850 252 40 00 adlı numarayı aradım işimi göremedim diğer "bize sorun" , "yardım" gibi sekmelerde de yok bir yardımcı olur musunuz bilginiz varsa?
Mobil uygulamadan müşteri hizmetleri ile canlı konuşabilir veya ticket atabilirsiniz.Mobilde daha kolay ulaşılıyor.
 
Üst