Huawei HG655d port açma sorunu

Konusu 'Modem' forumundadır ve eSa tarafından 15 Ekim 2012 başlatılmıştır.

  1. eSa

    eSa everything is possible.. Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    5 Kasım 2011
    Mesajlar:
    10.568
    Beğenileri:
    224
    Ödül Puanları:
    63

    - Huawei HG655d port açma sorunu

    Merhaba arkadaşlar, bir sorum olacaktı. Telekom tarafından verilen Huawei hg655d modem üzerinde 9000-9015 arası portları bir ip adresine yönlendirmem gerekiyor. Ancak Nat ayarlarında harici başlama ve bitiş portları olmasına rağmen dahili tarafta tek bir porta yönlendirme oluyor. İç tarafta da bitiş portunu nasıl belirteceğiz.

    Daha önce kullandığım Airties marka modemlerde her iki tarafa da 9000-9015 arası dediğimizde işlem tamam oluyordu.

    Bu konuda bilgisi olan veya başka bir çözüm önerebilecek var mı?

    [​IMG]



    Yani aslında şu ayarı yapmam gerekiyor. Mevcut modemdeki gibi.

    [​IMG]
     
  2. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    bu konuya çözüm bulabildiniz mi ?
     
  3. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    aylardır ugrasıyorum ama port açılmıyor bu modemde
     
  4. Aura

    Aura Üyecik

    Katılım:
    14 Ocak 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Port açmak konusunda ki tüm bilgileri; www.portacmak.com 'a girip hem bilgi sahibi olabilir,hem de otomatik port açabilirsiniz.
     
  5. eSa

    eSa everything is possible.. Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    5 Kasım 2011
    Mesajlar:
    10.568
    Beğenileri:
    224
    Ödül Puanları:
    63
    Konu port açmayı bilmemek değil. Ardışık 15-20 portu tek seferde açabilmek. Belirtilen modemde. Ayrıca verdiğin adrese sen girip baktın mı?
     
  6. raxetul

    raxetul Profesör

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.380
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Ben tek portu kazara bir kere açabilmiştim, nasıl olduğunu anlamadım. Şimdi ne yaparsam yapayım portu açmıyor. TTNet'in kendi saçma sapan icadı sonucunda çıkan firmware yüzünden muhtemelen. Şu an hiç yönlendirme yapamıyorum. TTNet müşteri hattı bizi ilgilendirmiyor diyor, Huawei destek hattındaki biraz daha cins bir şekilde başka bir şey yapma, ayaları yap, başka bir şey yok diyor.
    eSa ben modemin XML yapılandırma dosyasını kurcalayayım yine, sonuç alırsam haber veririm. Sonuç alamazsam birlikte küfrederiz.
     
  7. raxetul

    raxetul Profesör

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.380
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Bağlantı denemesini yerel ağ içinden denersen olmuyor. Diyelimki dış IP'im a.b.c.d portum da ef ise yerel ağa dahil cihazlar
    a.b.c.d:ef şeklinde erişemiyor. Ben 3G ile dışardan dolandım bağlandım. Saçma sapan bir güvenlik koymuşlar modeme. Bir de galiba öncelikle uygulama seçip 80 portuna yönlendirme yapıp, sonra elle portları değiştirmek gerekebilir. Çok saçma bir modem.
     
  8. raxetul

    raxetul Profesör

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.380
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Olmazsa haber ver, XML'de belki bir yeri değiştirmen gerekebilir ama şu an sıkıntı çözüldü.
     
  9. eSa

    eSa everything is possible.. Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    5 Kasım 2011
    Mesajlar:
    10.568
    Beğenileri:
    224
    Ödül Puanları:
    63
    raxetul ilgin için teşekkür ederim. bahsettiğin gibi aynı bağlantı kullanılarak bunun dış ip sinden tekrar içeri zaten giremezsin. Bende 4 adet internet bağlantısı var bu konuda sıkıntı yok. konuya yeterince hakim birisi olarak konu ile huavei nin teknik servisi ile görüştüm, görüşme sonucunda bana; dış başlangıç ve bitiş portlarını yazmamı dahili kısmında da aralığın ilk portunu yazmam gerektiğini söyledi. Olacakmış!

    Benim bahsettiğim portlar voip cihazının çalışması için gerekli portlar. Huaveinin söylediği gibi yapınca evet çalışıyor ancak ses tek taraflı oluyor. Yani söylediği gibi aralıktaki tüm portlar yönlenmiyor.

    Tüm portları tek tek açınca sorun çözülüyor. Bunu zaten biliyordum. Ama tek satırda yapılabilecek bir işlem için 16 tane yönlendirme yapmak zorunda kaldım.

    Sonuç : "Lanet gelsin böyle modeme"
     
  10. raxetul

    raxetul Profesör

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.380
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Modemin yazılımı ikinci porttan ilk portu çıkartarak buluyor aralığa dahil portları. Ben bundan önceki tüm modemlerde de dış ip'yi vererek yerel ağdan kendi sunucuma bağlanmıştım. Adamlar izolasyonu iyi yapmışlar ancak abartmışlar.

    Sonuç: "Bu modemi başımıza saranlara lanet olsun."
     
  11. raxetul

    raxetul Profesör

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.380
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Lanet modem yine port açmıyor... İşin kötüsü ...... TTNet otomasyonu yüzünden, sadece yalın adsl den telefonluya geçtim diye modemi bana zorla sattırlar. (almasam santral ile uyumlu modemi vermeyeceklerdi, üstüne dışarıdan alacağım modem de çalışmayacaktı..)
     
  12. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    ya ben huawei hg655d aldım ve 1604 portunu nasıl açacağım.Lütfen bana yardım edin...
     
  13. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    1604 portunu açmakdaki amaç nedir dark comet nat gibi programlarla ugrasıyorsun anlaşılan
     
  14. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    :sneaky2:ya beyler aynen bende cs 1.6 da port açamam gerek 27015 portları modem markası Huawei HG630a bi türlü olmuyor nerdne yapıcaz !
     
  15. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Aynen Csde Açmam Gerek Ama Nasıl Aççcam Bilimiorm:hammer:
     
  16. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    hibirsey olmuyorsa DMZ ile yölendirin kalitesiz ama etkili
     
  17. Qmer37

    Qmer37 Üyecik

    Katılım:
    23 Eylül 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Ben Yeniyim DMZ İle Port Açılıyor Bu Modemde Az Sonra Nasıl Yapıldığı Hakkında Bir Yazı Yazacağım...
     
  18. Qmer3737

    Qmer3737 Üyecik

    Katılım:
    4 Mart 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kastamonu
    Bu modemde port açabiliyorum yardımcı olabilirim
     

Sayfayı Paylaş