Hepsiburadan aldığım kargo geri gitti

Bu konuyu okuyanlar

Kartal03

Öğrenci
Katılım
4 Aralık 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
31
arkadaşlar hepsiburadan kılıf sipariş vermiştim ürün kargoya gelmiş bi takım aksilik oldu o hafta gidip alamadım sonraki hafta baktığımda ürün geri yollanmış dediler hangi işlemleri uygulamalıyım
 

Durmuşkandemir

Profesör
Katılım
19 Mart 2017
Mesajlar
3,942
Reaksiyon puanı
1,098
Puanları
113
Yaş
33
arkadaşlar hepsiburadan kılıf sipariş vermiştim ürün kargoya gelmiş bi takım aksilik oldu o hafta gidip alamadım sonraki hafta baktığımda ürün geri yollanmış dediler hangi işlemleri uygulamalıyım
Hb müşteri hizmetlerini ya da kargo şirketini arayın
 

Kartal03

Öğrenci
Katılım
4 Aralık 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
31
Hb müşteri hizmetlerini ya da kargo şirketini arayın
müşteri hizmetlerini arıyorum açmıyorlar cepmarket satıcısından dan sipariş vermiştim onları arayıp diyoruz 3 gündür tamam kargoya verdik diyolar verecez diyolar 3 gündür oyalıyolarmı anlamadım
 

TeknoBoss32

Profesör
Katılım
15 Kasım 2014
Mesajlar
1,647
Reaksiyon puanı
494
Puanları
83
müşteri hizmetlerini arıyorum açmıyorlar cepmarket satıcısından dan sipariş vermiştim onları arayıp diyoruz 3 gündür tamam kargoya verdik diyolar verecez diyolar 3 gündür oyalıyolarmı anlamadım
Hocam biraz geç olsa da gelir bence.Thh ye başvur derdim ancak kılıf için uğraşma.Sen Yine ara biraz sert giriş.Thh başvururum falan de gönderirler.
 

Kartal03

Öğrenci
Katılım
4 Aralık 2016
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
31
Hocam biraz geç olsa da gelir bence.Thh ye başvur derdim ancak kılıf için uğraşma.Sen Yine ara biraz sert giriş.Thh başvururum falan de gönderirler.
teşekkürler azönce cepmarkete mesaj attım "Tamam evet bugün verilmiş olması gerekiyor ben dışarıdayım arkadaşa söyledim vermiştir. En geç cumaya kadar gelmiş olur. " dedi umarım cuma günü gelir bende uğraşmak istemiyorum
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kasım 2008
Mesajlar
13,809
Reaksiyon puanı
510
Puanları
113
Böyle bi sorun oluşursa ilk yapacağınız şey. O firmanın müşteri hizmetlerini aramak veya o firmanın sosyal medya hesaplarından durumu anlatmak. Tabi satın aldığınız ürünün kodunu vermelisiniz. Sonra onlar inceleyip parayı karta geri aktarıyorlar. Benim de başıma böyle bişey gelmişti bu şekilde çözüldü.
 

beyzabetül

Profesör
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
3,290
Reaksiyon puanı
356
Puanları
83
son günlerde nedense hepsiburada ilgili hergün şikayet konusu açılıyor
 
Üst