Frst22
Öğrenci
- Katılım
- 2 Mayıs 2017
- Mesajlar
- 87
- Reaksiyon puanı
- 10
- Puanları
- 8
S7 Edge Şarj Kablosu Oturmama Sorunu
Bu konuda da göreceğiniz üzere cihaz servise girmiş kullanılmış cihaz çıktı müşteri hizmetlerine danıştığımda Kolay İade'yi başlatmamı tavsiye ettiler ancak;
1-Ben seçenek olarak Aparat Eksik seçtim ve tek tek anlattım servise girdiğini eksik aparatları acaba yanlış mı yaptım direk mi iade etmeliydim beğenmedim diye (bence bu saçma olur o kadar müşteri hizmetleriyle görüşüp)
2-Servis raporunu cihazı iade ederken kutunun içine mi koymalıyım yoksa fotosunu felan bir yere mi göndermeliyim
3-İadeyi reddetme gibi bir durum olur mu o kadar eksiğe ve kullanılmış telefona ?
Bu konuda da göreceğiniz üzere cihaz servise girmiş kullanılmış cihaz çıktı müşteri hizmetlerine danıştığımda Kolay İade'yi başlatmamı tavsiye ettiler ancak;
1-Ben seçenek olarak Aparat Eksik seçtim ve tek tek anlattım servise girdiğini eksik aparatları acaba yanlış mı yaptım direk mi iade etmeliydim beğenmedim diye (bence bu saçma olur o kadar müşteri hizmetleriyle görüşüp)
2-Servis raporunu cihazı iade ederken kutunun içine mi koymalıyım yoksa fotosunu felan bir yere mi göndermeliyim
3-İadeyi reddetme gibi bir durum olur mu o kadar eksiğe ve kullanılmış telefona ?