Arkadaşlar Selam,
Hepsiburada üzerinden bir kaç ay önce AirMax ayakkabı satın aldım. Satıcısı farklı bir mağaza yani hepsiburada değil. Ayakkabı çok çabuk eskidi hatta parçalandı. Bende incelemeye göndermek istedim üründe hata olduğunu düşünüp. Fatura sipariş sırasında gönderilmediği için HB'ye ulaşıp talep açtım. 2 kez talep açılmasına rağmen satıcı faturayı göndermiyor dediler ve 20 liralık hediye çeki tanımladılar(Ayakkabı 200 TL)
Hepsiburada ile daha sonra yaptığımız görüşmelerde ''Bizim sitemizden faturasız satış yapılamaz, eğer böyle bir şey olduysa kesinlikle mağdur edilmezsiniz'' gibi şeyler söylendi ama gelinen durumda ''Biz mağazaya gerekli yaptırımı uyguladık sizin için bir şey yapamayız'' diyorlar. Mağaza hala satışa devam ediyor.
Başına bu tarz bir şey gelen oldu mu ? THH'ye gittiğimde haklı bulunacağımdan şüphem yok ancak süreçler çok uzun olduğu için önce buraya yazayım dedim..
Hepsiburada üzerinden bir kaç ay önce AirMax ayakkabı satın aldım. Satıcısı farklı bir mağaza yani hepsiburada değil. Ayakkabı çok çabuk eskidi hatta parçalandı. Bende incelemeye göndermek istedim üründe hata olduğunu düşünüp. Fatura sipariş sırasında gönderilmediği için HB'ye ulaşıp talep açtım. 2 kez talep açılmasına rağmen satıcı faturayı göndermiyor dediler ve 20 liralık hediye çeki tanımladılar(Ayakkabı 200 TL)
Hepsiburada ile daha sonra yaptığımız görüşmelerde ''Bizim sitemizden faturasız satış yapılamaz, eğer böyle bir şey olduysa kesinlikle mağdur edilmezsiniz'' gibi şeyler söylendi ama gelinen durumda ''Biz mağazaya gerekli yaptırımı uyguladık sizin için bir şey yapamayız'' diyorlar. Mağaza hala satışa devam ediyor.
Başına bu tarz bir şey gelen oldu mu ? THH'ye gittiğimde haklı bulunacağımdan şüphem yok ancak süreçler çok uzun olduğu için önce buraya yazayım dedim..