Hepsiburada sitesinden 26 eylül 2016 tarihinde aldığım telefonu şebeke sorunu nedeniyle kargodan aldığım aynı gün geri iade yaptım. Telefon Hepsiburadanın kendisinde değilde bir mağazasında olduğu için onlardan gelecek mesajı beklediklerini söylediler. Neyse Bugün 10 ekim 2016 Hepsi burada sitesinin bana gönderdiği mesaj.
Değerli Müşterimiz,
xxxxxx numaralı siparişinizde bulunan General Mobile Discovery 16 GB isimli ürününüz xxxxxxx Yurtiçi Kargo takip numarasıyla satıcı firmaya ulaşmıştır. Satıcı firma ürün kontrolünü sağlamıştır. İade talebiniz hakkında sorun bildiriminde bulunarak iade işlemini bekletmeye almıştır.
Ürünün satıcı firması ile iade talebinin reddedilmesi hakkında tarafımızca görüşme yapılacaktır. Yapılacak görüşme sonucunda iade talebiniz uygun bulunursa ücret iadesi gerçekleştirilecektir. İade talebinizin kabul edilmemesi durumunda ürün, satıcı firma tarafından sizlere Yurtiçi Kargo ile geri gönderilecektir.
Ürün iade koşulları hakkında detaylı bilgiye Sık Sorulan Sorular - Hepsiburada.com linki üzerinden ulaşabilirsiniz.
İade işlemleriniz sonuçlandığında üyelik hesabınızda kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme yapılacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Yani satıcı firma şebeke sorunu olduğu halde ve 14 gün içinde gönderdiğim halde iade işlemimi reddetti. Bu durumda ne yapmamı tavsiye edersiniz. Direk tüketici mahkemesine gitmelimiyim?
Değerli Müşterimiz,
xxxxxx numaralı siparişinizde bulunan General Mobile Discovery 16 GB isimli ürününüz xxxxxxx Yurtiçi Kargo takip numarasıyla satıcı firmaya ulaşmıştır. Satıcı firma ürün kontrolünü sağlamıştır. İade talebiniz hakkında sorun bildiriminde bulunarak iade işlemini bekletmeye almıştır.
Ürünün satıcı firması ile iade talebinin reddedilmesi hakkında tarafımızca görüşme yapılacaktır. Yapılacak görüşme sonucunda iade talebiniz uygun bulunursa ücret iadesi gerçekleştirilecektir. İade talebinizin kabul edilmemesi durumunda ürün, satıcı firma tarafından sizlere Yurtiçi Kargo ile geri gönderilecektir.
Ürün iade koşulları hakkında detaylı bilgiye Sık Sorulan Sorular - Hepsiburada.com linki üzerinden ulaşabilirsiniz.
İade işlemleriniz sonuçlandığında üyelik hesabınızda kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme yapılacaktır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
Yani satıcı firma şebeke sorunu olduğu halde ve 14 gün içinde gönderdiğim halde iade işlemimi reddetti. Bu durumda ne yapmamı tavsiye edersiniz. Direk tüketici mahkemesine gitmelimiyim?