Hepsiburada.com "hizmet bedeli"

Konusu 'Teknoloji Haberleri' forumundadır ve conconmirtaza tarafından 19 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. conconmirtaza

    conconmirtaza Üyecik

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    - Hepsiburada.com "hizmet bedeli"

    1 hafta önce www.hepsiburada.com(0 güvenilir alışveriş) sitesinden fiyatı 5,49 TL olan deri eldivenlerden L beden sipariş ettim. Kargo ücreti 3,5 TL'yide ödedim.Toplam 8,99 TL ücreti verdim. Ürünü aldıktan sonra 5 gün geçti.Ürün elime ulaştı. Ürünün sol eli Large beden,sağ eli XL beden ve sağ elin dikişleri atmış, kullanılmış gibiydi. Geri yolladım. Ürünü değiştirip sağlam olan large beden ürün istedim.Fakat firma benden habersiz olarak ürünü iade almış ve paramı(5,49TL) iade etmiş. Vermiş olduğum kargo ücreti de "hizmet bedeli" olarak benden alınmış. Bana herhangi bir hizmet verilmediğini düşünüyorum. Benden alınan bu para haksız kazanç değilmidir? Tamamen firmanın hatası fakat parayı ben ödüyorum.Üstüne üstlük hatalı ürün geliyor.Bide geri göndermek için kargoya gidiyorum.Adamlarla yazışıyorum.Zaman kaybı yaşıyorum.Oda yetmezmiş gibi "hizmet bedeli" o geri veremeyiz diyolar.

    Umarım burdaki problemin para olmadığını anlamışsınızdır.Firmanın bize saygısı yok..%100 güvenilir alışveriş yazmışlar bide.
     
  2. friendly

    friendly Rektör

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    11.222
    Beğenileri:
    118
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Sen değiştirmek istemişsin ama belki de firmanın elinde yeni ve sağlam ürün yoktu ya da hb firması çok şikayet aldığı için ürünle ilgili direkt iade işlemine geçmiş olabilir.

    Ayrıca sanal alışverişlerde standart kuraldır ; iade ettiğin üründe kargo bedelini geri ödemezler.
     
  3. PanxeR

    PanxeR Doçent

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Tamir , değişim vb. şeylerde geri göndermek ücretsiz fakat iade edilen üründe kargo ücreti ödenmez.

    Lütfen elektronik eşya dışındaki giyim kuşam vb. şeyleri gidip bizzat eliniz ile seçip alınız. mont alırsınız illaki bir yeri patlaktır.
     
  4. madmex

    madmex Profesör

    Katılım:
    16 Nisan 2011
    Mesajlar:
    2.607
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    illaki bir yeri patlak değildir :)

    ben çok ayakkabı aldım, giyecek aldım hepside üzerinde bandrollü ve sıfırdı.

    ne yazık ki Hepsi burada'da hala bu amatörlükler var , yıllar önce aldığım ve veri iade edemediğim bir pc vardı neler çektiğimi hiç hatırlatma
     
  5. AneztesiPardusu

    AneztesiPardusu Asistan

    Katılım:
    16 Mart 2013
    Mesajlar:
    415
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben GittiGidiyor 'dan alışveriş yapıyorum şuana kadar 20yi geçik ürün aldım buna cep telefona giyim aksesuar ne eklerseniz var , sorun cıkmadı bir pc sogutma fanı aldım oda galiba kargoda bir fanı kırık cıktı yenisi 2 gün içerisinde ücretsiz sekilde geri geldi
     
  6. conconmirtaza

    conconmirtaza Üyecik

    Katılım:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ürünü iade etsem bende zaten istemem kargo parası falan.Ürünü değiştirin diye yolluyorum ve benden habersiz iade alıyorlar.Sonrada kargo parasını siz ödersiniz diyorlar.Böyle saçmalık olurmu anlam veremiyorum.
     

Sayfayı Paylaş