Hepsiburada.com Harddisk Rezaleti

Bu konuyu okuyanlar

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
ss2gc.jpg



13.09.2010 tarihinde Dente Hero H5250 modelinde hazır toplama bilgisayar almıştım.

Haziran ayında bilgisayarın hard diskinde bad sector oluşmuştu mavi ekran verip duruyordu.

Bende hard disk'i garantili olmuş olmasından dolayı almış olduğum yer olan D-Market Hepsiburada ya 14.07.2012 tarihinde Yurt İçi Kargo ile gönderdim.

ss3gt.jpg



16.07.2012 tarihinde teslim olmuştu. Teslim olduğuna ait birde mail gönderdiler. Buraya kadar herşey normal gidiyordu.

ss4fr.jpg


02.08.2012 (2 ağustos) tarihinde ürün servisten döndüğü yönünde bilgi girmiş hepsiburada!

ss5ci.jpg


Bende beklemeye başladım tabi ürün servisten dönmüş tarafıma gönderilecek diye bekliyorum.

Ama gelin görün ki Bugün itibariyle ( 11.09.2012 ) tarafıma ürün gönderilmemiştir.

14.07.2012 tarihinden 11.09.2012 tarihine kadar hiçbirşey gelmedi tarafıma nede bir bilgi verildi.

İnternet sitelerinden ve müşteri hizmetlerinden sürekli aramama rağmen sürekli geçiştirildim. Kaydınızı aldık genel müdürlük tarafından incelenecek vs.

ss6e.jpg


Zannedersem harddisk imi kaybettiler 2 aydır ürün ortada yok. Devletin koymuş olduğu 20 iş günü çoktan geçti 30 iş gününü bile aştı.

Ne yapmam gerektiği hakkında danışmak istedim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar.


 

ShadowFix

..........
Katılım
14 Mayıs 2008
Mesajlar
2,570
Reaksiyon puanı
77
Puanları
48
Yaş
40
Tüketici mahkemesine elindeki belgelerle başvur, onlar gereğini yaparlar merak etme.
 

oslun

Dekan
Katılım
2 Aralık 2008
Mesajlar
7,665
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
THH'ye dilekçe yazıyorsun, biraz bekliyorsun, olumlu cevap gelince HB'ye fakslıyorsun.. Bak bakalım sıfır hard diski nasıl yolluyorlar
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
Tüketici mahkemesine elindeki belgelerle başvur, onlar gereğini yaparlar merak etme.

THH'ye dilekçe yazıyorsun, biraz bekliyorsun, olumlu cevap gelince HB'ye fakslıyorsun.. Bak bakalım sıfır hard diski nasıl yolluyorlar

Dilekçe örneği var mıdır acaba THH ın. Yarın ilk işim tüketici hakem heyetine gideceğim. Birde bu heyet kaymakamlıkta mıydı? ilçelerde nerededir? (Hatay / İskenderun)

@hayalci @trnc
 

kanalistanbul

Asistan
Katılım
26 Mayıs 2012
Mesajlar
277
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Birşey yapabileceğini sanmıyorum. Ben yaklaşık 13 ay önce gold computerdan hard disk almıştım. Aynı olay geldi başıma,13 aydır ne para iadesi nede ürün gönderildi. THH 'ye gittim tabi oradakilerde sitenin avukatlığını yapıyorlar. Her haftasonu laf olsun diye imzaya çağırdılar beni. Güya şirket anlaşmak istemiş,bende talebimi geri çekmediğimi açıklamak için imza atmalıymışım. Oradaki 3-5 tane dinazor kafalı devlet memuruna anlatamadım bunu. 6 hafta sonra bende sıkıldım artık, en az 10 defa başvurumun devamı için imza atmıştım. THH'deki memurların umrunda bile değildi, imza bahanesiyle kararı uzatıyorlardı. 2 ay sonunda ben imza vermeyi reddettim,onlarda kendi kafalarına göre kapattılar olayı. Nasıl olur bilmiyorum,ama ne karar çıktı nede gold'dan arayan oldu bir daha. Şuan ürün elimde değil ve gold'dan alacağım 240 lira var.

İstanbulda Sefaköydeki THH'de yaşadım bu olayı. Yani ücra bir yerde falan da değil,İstanbul'un göbeğindeki Sefaköy belediyesi binasındaki THH'de yaşadım.
 

friendly

Rektör
Katılım
19 Mart 2009
Mesajlar
11,874
Reaksiyon puanı
671
Puanları
113
Hepsiburada.com derttir, sıkıntıdır, insanın parayla rezil olabileceği yegane alışveriş portalıdır. HB sayesinde 2 yıldan beridir ellemediğim, incelemediğim ve kutusunu elime almadığım hiç bir şeyi satın almıyorum. Müşterisinin karşısına çıkmaya tenezzül etmeyen ve cevap vermeyen guzide portaldır. Şikayervar sitesine girip biraz incelemek lazım ibret almak için.
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
Birşey yapabileceğini sanmıyorum. Ben yaklaşık 13 ay önce gold computerdan hard disk almıştım. Aynı olay geldi başıma,13 aydır ne para iadesi nede ürün gönderildi. THH 'ye gittim tabi oradakilerde sitenin avukatlığını yapıyorlar. Her haftasonu laf olsun diye imzaya çağırdılar beni. Güya şirket anlaşmak istemiş,bende talebimi geri çekmediğimi açıklamak için imza atmalıymışım. Oradaki 3-5 tane dinazor kafalı devlet memuruna anlatamadım bunu. 6 hafta sonra bende sıkıldım artık, en az 10 defa başvurumun devamı için imza atmıştım. THH'deki memurların umrunda bile değildi, imza bahanesiyle kararı uzatıyorlardı. 2 ay sonunda ben imza vermeyi reddettim,onlarda kendi kafalarına göre kapattılar olayı. Nasıl olur bilmiyorum,ama ne karar çıktı nede gold'dan arayan oldu bir daha. Şuan ürün elimde değil ve gold'dan alacağım 240 lira var.

İstanbulda Sefaköydeki THH'de yaşadım bu olayı. Yani ücra bir yerde falan da değil,İstanbul'un göbeğindeki Sefaköy belediyesi binasındaki THH'de yaşadım.

Geçmiş olsun [MENTION=272576]kanalistanbul[/MENTION] aynısı başıma gelmez inşallah. Şuan aynı şekilde Samsung 500 GB Sata harddisk 200 TL civarlarında.

Hepsiburada.com derttir, sıkıntıdır, insanın parayla rezil olabileceği yegane alışveriş portalıdır. HB sayesinde 2 yıldan beridir ellemediğim, incelemediğim ve kutusunu elime almadığım hiç bir şeyi satın almıyorum. Müşterisinin karşısına çıkmaya tenezzül etmeyen ve cevap vermeyen guzide portaldır. Şikayervar sitesine girip biraz incelemek lazım ibret almak için.
[MENTION=63117]friendly[/MENTION] Bu ay içerisinde arızaya gönderdiğim 4. parça ama 3ünün para iadesi yapıldı bunda sorun yaptılar işte. Bakalım uğraştıracaklar beni ama olsun.


teşekkür ederim bakayım [MENTION=51495]trnc[/MENTION]
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Şahsın olarak yapabileceğin tek şey bir daha ne kendin ne eşini ne dostunu HB den alışveriş yaptırmayacaksın.

Onun dışında Tüketici Haklarına başvurursun, her halikarda haklı bulunacaksın.
HB sana yeni disk verecektir muhtemelen.


İşte HB nin kötü tarafı bu.
İnsan bir hizmet alıyor, muhattap yok. Sıkıntı var açıp bağırman lazım çağırman lazım sıkıntı stres atacaksın yok ne bir telefon var ne bir insan.
Mesaj bırakıyorsun 3 gün sonra paşazadeler tenezzül ederse cevap veriyorlar.
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
Dünyada yok böyle müşteri hizmetleri :D

adszngk.png


sssad.png
 

EropaKING

Profesör
Katılım
29 Temmuz 2009
Mesajlar
1,652
Reaksiyon puanı
17
Puanları
0
Uzun süredir HB'den alışveriş yapıyorum...Süper kampanyalar yapıyorlar, harika indirimleri var ve birçok ürünü anında bulabiliyorsunuz...Alışveriş işlemleri, ödeme kısmı da gerçekten güvenli bir şekilde bir yapılıyor. Anlaşmalı kargolarıyla da gayet güzel gönderi sürelerine sahipler...Eğer şansınız varsa ve herşey yolunda giderse HB gerçekten 10 numara bir sitedir.

FAKAT, gel gör ki tüm güzellikler ÜRÜNLERDE SORUN OLMADIĞI SÜRECE yaşanıyor...Eğer ki üründe bir sorun varsa ve sizin için artık tek çözüm olan IADE süreci başladıysa, bittiniz demektir...

Iade sürecinde bu kadar adi ve haysiyetsiz bir site olamaz...olmamalı da..ama maalesef var ve olmaya da devam edecek gibi görünüyor... Öncelikle hiçbir muhatabınız yok...Telefonla doğrudan ulaşamıyorsunuz...Eğer ulabiliyorsanız da ben bilmiyorum...Diyelim ki mesaj attınız, bu durumda da olur da biri zahmet ederse onun keyfini bekleyip STANDART cevap kalıplarından birini görüyorsunuz.

HB ile IADE/DEĞİŞTİRME sürecine tüm kardeşlerime ALLAH kolaylıklar versin. inşAllah hiçbirimize de böyle bir duruma düşme şansızlığını yaşatmasın.

[MENTION=69705]EnverYigit[/MENTION] kardeşim, inşAllah sorunun bir an önce çözülür.
Tüketici Hakları ile birlikte Sikayetvar.com'u da denemeni tavsiye ederim.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
Parayı bulunca baya bildiğin bir tarafları kalktı bunların.
Olabildiğince sanalpazar, gittigidiyor tarzı sitelere yöneldim ben artık.

En son Ramazan ayından önce hizlial dan bir süper hızlı bir klima aldım.
Klimanın gelmesi, takılması falan ramazan bitmişti...
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
Uzun süredir HB'den alışveriş yapıyorum...Süper kampanyalar yapıyorlar, harika indirimleri var ve birçok ürünü anında bulabiliyorsunuz...Alışveriş işlemleri, ödeme kısmı da gerçekten güvenli bir şekilde bir yapılıyor. Anlaşmalı kargolarıyla da gayet güzel gönderi sürelerine sahipler...Eğer şansınız varsa ve herşey yolunda giderse HB gerçekten 10 numara bir sitedir.

FAKAT, gel gör ki tüm güzellikler ÜRÜNLERDE SORUN OLMADIĞI SÜRECE yaşanıyor...Eğer ki üründe bir sorun varsa ve sizin için artık tek çözüm olan IADE süreci başladıysa, bittiniz demektir...

Iade sürecinde bu kadar adi ve haysiyetsiz bir site olamaz...olmamalı da..ama maalesef var ve olmaya da devam edecek gibi görünüyor... Öncelikle hiçbir muhatabınız yok...Telefonla doğrudan ulaşamıyorsunuz...Eğer ulabiliyorsanız da ben bilmiyorum...Diyelim ki mesaj attınız, bu durumda da olur da biri zahmet ederse onun keyfini bekleyip STANDART cevap kalıplarından birini görüyorsunuz.

HB ile IADE/DEĞİŞTİRME sürecine tüm kardeşlerime ALLAH kolaylıklar versin. inşAllah hiçbirimize de böyle bir duruma düşme şansızlığını yaşatmasın.

@EnverYigit kardeşim, inşAllah sorunun bir an önce çözülür.
Tüketici Hakları ile birlikte Sikayetvar.com'u da denemeni tavsiye ederim.
@EropaKING Eyvallah kardeş valla artık gözüm parasında değil sadece gelecek yanıma o hard disk, onun derdindeyim :)

Hepsiburada yı çok sık kullanırım ben aslında sadece bu üründe sıkıntı çıktı. Bu harddisk ten sonra bir tane daha yolladım onun para iadesi yapıldı mesela :) 5 defa arıza gönderdim sorun olmadı. tabi bu ikinci hesap hb da. Bana verdiği hediye çekleri vs çok tatminkar zaten. ağustos ayında alışveriş yaptım diye 50 + 50 tl hediye çeki verdi. :D ayrıyetten birde 30 tl vermişti :D

adszamx.png

72802924.png


Parayı bulunca baya bildiğin bir tarafları kalktı bunların.
Olabildiğince sanalpazar, gittigidiyor tarzı sitelere yöneldim ben artık.

En son Ramazan ayından önce hizlial dan bir süper hızlı bir klima aldım.
Klimanın gelmesi, takılması falan ramazan bitmişti...
@sebastiantr aynen dediğin gibi sanırım vermiş 10 tane müşteri servisine eleman basma kalıp kelimeler. Adama bıktım artık şu "aciliyetiniz iletilmiş olup en kısa sürede işleminiz sonuçlandırılacaktır" lafından diyorum cevap olarak yazdığımı yazıyor :D Hızlıal dan bir defasında çok çektim ondan beri bakmıyorum bile sitelerine.
 

sebastiantr

Profesör
Katılım
28 Ağustos 2012
Mesajlar
2,617
Reaksiyon puanı
13
Puanları
0
@EropaKING Eyvallah kardeş valla artık gözüm parasında değil sadece gelecek yanıma o hard disk, onun derdindeyim :)

Hepsiburada yı çok sık kullanırım ben aslında sadece bu üründe sıkıntı çıktı. Bu harddisk ten sonra bir tane daha yolladım onun para iadesi yapıldı mesela :) 5 defa arıza gönderdim sorun olmadı. tabi bu ikinci hesap hb da. Bana verdiği hediye çekleri vs çok tatminkar zaten. ağustos ayında alışveriş yaptım diye 50 + 50 tl hediye çeki verdi. :D ayrıyetten birde 30 tl vermişti :D


@sebastiantr aynen dediğin gibi sanırım vermiş 10 tane müşteri servisine eleman basma kalıp kelimeler. Adama bıktım artık şu "aciliyetiniz iletilmiş olup en kısa sürede işleminiz sonuçlandırılacaktır" lafından diyorum cevap olarak yazdığımı yazıyor :D Hızlıal dan bir defasında çok çektim ondan beri bakmıyorum bile sitelerine.

Hızlıal ın şöyle bir avantajı var işte.
Telefonla müşteri hizmetleri var adamlarda...

Telefon açıp bi 10-15dk bekledikten sonra karşınıza çıkan müşteri temsilcisine Allah topunuzun belasını versin diyip telefonu yüzlerine kapatınca insan yine kendini iyi hissediyor :D :D :D
 

elturbo

Top-notch Сasual Dating - Living Women
Cezalı
Katılım
8 Eylül 2009
Mesajlar
41
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
[MENTION=45414]enver[/MENTION]yiğit sen 2 ay beklemissin. Ben Hepsiburadadan aldığım telefonlardan 2 tanesini garantiye yolladım. Ürün Servise Yönlendirildi diye mesaj attılar aradan 4 ay geçti. Müşteri hizmetlerine 2 kez mail attım ayrıca telefonla aradım. "Aciliyetiniz ilgili servise bildirildi "diye mesaj atıyorlar ama yinede faaliyet yok. En son Şikayetvar sitesine şikayette bulundum onada kopyala yapıştır cevap verdiler. ama telefonlardan hala haber yok. bir daha hepsiburada. com mu Allah Korusun.
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
@enveryiğit sen 2 ay beklemissin. Ben Hepsiburadadan aldığım telefonlardan 2 tanesini garantiye yolladım. Ürün Servise Yönlendirildi diye mesaj attılar aradan 4 ay geçti. Müşteri hizmetlerine 2 kez mail attım ayrıca telefonla aradım. "Aciliyetiniz ilgili servise bildirildi "diye mesaj atıyorlar ama yinede faaliyet yok. En son Şikayetvar sitesine şikayette bulundum onada kopyala yapıştır cevap verdiler. ama telefonlardan hala haber yok. bir daha hepsiburada. com mu Allah Korusun.
Bu üçüncü ay kardeş aynen dediğin gibi :D

Ne lanet lafmış yahu :)

Aciliyetiniz iletilmiş olup kısa süre içerisinde işlemleriniz sonuçlandırılacaktır.
 
Üst