GTX 1660Tİ Monitor önerisi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Selim Akinci

Üyecik
Katılım
7 Tem 2019
Mesajlar
36
Puanları
8
Arkadaşlar merhaba size 2 sorum olucak.Ben itopyadan kasa sipariş edicem GTX 1660ti ryzen 5 2600 sistem.Bu sistem icin 1080P 75Hz monitor yetermi bir sıkıntı çıkarırmı görüntü yırtılması fln bütçem 500 550tl 2.Sorum itopya güvenilirmi kargo olarak?Birde ben bu hafta pazar sipariş etsem kaç günde kasa?
 

met 35

Dekan
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
5,355
Puanları
113
Konum
İZMİR
O bütçe ile zaten 144 hz bi monitör almanız mümkün değil.Tüm ayarları fulleyerek ,belirgin bi yırtılma olacağını pek sanmıyorum.
 

Şimdi yedim seni

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
3,163
Puanları
113
Arkadaşlar merhaba size 2 sorum olucak.Ben itopyadan kasa sipariş edicem GTX 1660ti ryzen 5 2600 sistem.Bu sistem icin 1080P 75Hz monitor yetermi bir sıkıntı çıkarırmı görüntü yırtılması fln bütçem 500 550tl 2.Sorum itopya güvenilirmi kargo olarak?Birde ben bu hafta pazar sipariş etsem kaç günde kasa?
Oyun grafik ayarları ultra'ya alarak birde vsync açarak yırtılmaların önüne geçebilirsiniz.

İtopya gönderme konusunda iyi biryer ama satış sonrası ilgi düşük para iade gibi kolay birşey de bile 29 gün bekledim ürün değişimi gibi bir şeyde ne olur düşünmek istemiyorum.
 

MrKadir

Profesör
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
1,650
Puanları
83
Konum
Turkiye
Geçen sene para iadesinde 2 hafta bekledim.Aradılar kasa stokta yok başka koyalım dediler ama babam olmaz dedi.
Sonra 3.nesli bekledim burdayım yakında topluyorum sistemi.Şunu da söylim telefonlara bakmıyorlar.mail de bakmamışlardı bana sonra facebook sayfasına yazdım sonra iade hallettiler.
 

met 35

Dekan
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
5,355
Puanları
113
Konum
İZMİR
Geçen sene para iadesinde 2 hafta bekledim.Aradılar kasa stokta yok başka koyalım dediler ama babam olmaz dedi.
Sonra 3.nesli bekledim burdayım yakında topluyorum sistemi.Şunu da söylim telefonlara bakmıyorlar.mail de bakmamışlardı bana sonra facebook sayfasına yazdım sonra iade hallettiler.
Geçen sene para iadesinde 2 hafta bekledim.Aradılar kasa stokta yok başka koyalım dediler ama babam olmaz dedi.
Sonra 3.nesli bekledim burdayım yakında topluyorum sistemi.Şunu da söylim telefonlara bakmıyorlar.mail de bakmamışlardı bana sonra facebook sayfasına yazdım sonra iade hallettiler.
Kadir, 3600 gelip,ateşleyince bi haber verirsin artık. :)
 

Şimdi yedim seni

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
3,163
Puanları
113
Tahminen Perşembe günü falan ben 3600'ü ateşlerim işlemci bugün gelmesi gerekiyordu ama 15 temmuz olduğu için çalışmıyorlar yarın gelir tahminen. Anakartı ise bugün alıcam Perşembe anca gelir. Ama hala b450 hakkında düşünüyorum.
 

Şimdi yedim seni

Profesör
Katılım
18 Eyl 2018
Mesajlar
3,163
Puanları
113
X470 almam.Uyguna bulabilirsem x570 alırım amaB450 kâfi.
Güzel ben baya düşündüm anakart seçimini 3000serisi overclok olmuyor zaten 3.5 GB geçen ssd alamiyacağım için 570 saçma geldi x470 alıcaktım 4.3ghz geçmeyen işlemci b450 ilede olur dedim dolu b450 aldım az önce.
 

met 35

Dekan
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
5,355
Puanları
113
Konum
İZMİR
Olucağını sanmıyorum ssd hızından başka bir artısı olucak gibi durmuyor.
Güzel ben baya düşündüm anakart seçimini 3000serisi overclok olmuyor zaten 3.5 GB geçen ssd alamiyacağım için 570 saçma geldi x470 alıcaktım 4.3ghz geçmeyen işlemci b450 ilede olur dedim dolu b450 aldım az önce.
3500 mb/sn NVME SSD leri daha alamazken, 5000 MB/sn SSD peşine düşmenin bi alemi yok zaten.
 

MrKadir

Profesör
Katılım
5 Haz 2018
Mesajlar
1,650
Puanları
83
Konum
Turkiye
Hangi anakartı aldınız acaba ?
Bir de 3000 serisi neden OC olmuyor ?
 
Üst
stat counter