GOLD dan Paramı nasıl alabilirim?

Bu konuyu okuyanlar

mustafaysu

Asistan
Katılım
23 Mart 2013
Mesajlar
298
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
İyi günler arkadaşlar, GOLD Bilgisayar'dan aldığım Motorola ATRIX telefonumu yaklaşık 4 ay önce para iadesi isteyerek garantiye gönderdim ve telefonumdan 1 ay boyunca haber alamadım, sonra aradım sordum para iadesi yapıldığını söylediler, bundan sonraki 3 ay ise neredeyse her hafta arayarak işlerin ne alemde olduğunu sordum, para aktarım işlemlerinin hala sürdüğünü, muhasebe işlerine iletildiğini söylediler, sürekli bağlantı kurmaya çalışıyorum ama habire 5 ile 7 iş günü veya bu hafta içerisinde yatırılacaktır diyerek oyalayıp duruyorlar. 3 ay önce sikayetvar sitesine durumumu anlattım;

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2357669/

sizce paramı nasıl alabilirim? paraya çökme gibi bir durumları var mı?

3 aydır telefon alacağım ama para elime bir türlü geçmediği için alamıyorum, yardımlarınız için teşekkür ederim.
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Artık biraz kalabalık git bence o şubeye :) parani işte bakalım ozaman ne diyecek:)
 

krkmzmrt

Doçent
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
922
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Valla mahkemeye ver bekleme tazminatı falan filan daha fazla alirsin
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
İyi günler arkadaşlar, GOLD Bilgisayar'dan aldığım Motorola ATRIX telefonumu yaklaşık 4 ay önce para iadesi isteyerek garantiye gönderdim ve telefonumdan 1 ay boyunca haber alamadım, sonra aradım sordum para iadesi yapıldığını söylediler, bundan sonraki 3 ay ise neredeyse her hafta arayarak işlerin ne alemde olduğunu sordum, para aktarım işlemlerinin hala sürdüğünü, muhasebe işlerine iletildiğini söylediler, sürekli bağlantı kurmaya çalışıyorum ama habire 5 ile 7 iş günü veya bu hafta içerisinde yatırılacaktır diyerek oyalayıp duruyorlar. 3 ay önce sikayetvar sitesine durumumu anlattım;

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2357669/

sizce paramı nasıl alabilirim? paraya çökme gibi bir durumları var mı?

3 aydır telefon alacağım ama para elime bir türlü geçmediği için alamıyorum, yardımlarınız için teşekkür ederim.

Sana tavsiyem hukuk forumları var, deneyimli avukatlar soruları yanıtlıyor google da az araştır o forumlarda sor daha yol gösterici olur.

Aslında bulunduğun ilçedeki kaymakamlık binasında tüketici hakları hakem heyeti var oraya gidebilirsin. 3 ay da para iadesi mi olur ya? tüketici hakem heyetine giderken yanında faturanın aslını da götür diyecem ama onuda telefonla birlikte göndermişsindir umarım fotokopisi vardır. O da yoksa satışa ilişkin bazen faturayı e-mail atıyor bu siteler onun çıktısını al satın aldığın ürüne dair ne belge varsa yazışmalar vs yanına al git danış.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

EK BİLGİ:
TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ İÇİN BAŞVURABİLECEĞİNİZ KURUMLAR

  1. Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine,
  2. Tüketici Mahkemelerine,
  3. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne,
  4. Reklam Kurulu Başkanlığına
  5. Valilikler bünyesinde bulunan Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüklerine
  6. “175 Alo Tüketici” Hattına,
  7. Tüketici Bilgi Sistemine (http://www.tuketici.gov.tr)
  8. Tüketicinin korunmasına yönelik faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları olan dernek ve vakıflara,
  9. Ticaret/ Sanayi / Esnaf Odalarına başvuru yapılabilir.
 

mustafaysu

Asistan
Katılım
23 Mart 2013
Mesajlar
298
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Sana tavsiyem hukuk forumları var, deneyimli avukatlar soruları yanıtlıyor google da az araştır o forumlarda sor daha yol gösterici olur.

Aslında bulunduğun ilçedeki kaymakamlık binasında tüketici hakları hakem heyeti var oraya gidebilirsin. 3 ay da para iadesi mi olur ya? tüketici hakem heyetine giderken yanında faturanın aslını da götür diyecem ama onuda telefonla birlikte göndermişsindir umarım fotokopisi vardır. O da yoksa satışa ilişkin bazen faturayı e-mail atıyor bu siteler onun çıktısını al satın aldığın ürüne dair ne belge varsa yazışmalar vs yanına al git danış.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

EK BİLGİ:
TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ İÇİN BAŞVURABİLECEĞİNİZ KURUMLAR

  1. Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine,
  2. Tüketici Mahkemelerine,
  3. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne,
  4. Reklam Kurulu Başkanlığına
  5. Valilikler bünyesinde bulunan Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüklerine
  6. “175 Alo Tüketici” Hattına,
  7. Tüketici Bilgi Sistemine (http://www.tuketici.gov.tr)
  8. Tüketicinin korunmasına yönelik faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşları olan dernek ve vakıflara,
  9. Ticaret/ Sanayi / Esnaf Odalarına başvuru yapılabilir.

hocam faturanın kopyası var hatta garantiye gönderirken verdikleri iletişim formuda var neden gönderdiğime dair filan, üzerinde tüm bilgiler mevcut
son bir kez firmayı arayıp parayı yatırmalarını isteyeyim, olmadı verdiğiniz kurumlara başvurarak hallederiz inşallah


yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim hocam, gelişmeleri yazarım buraya
 

goodolddays

Müdavim
Katılım
30 Ağustos 2010
Mesajlar
6,907
Reaksiyon puanı
202
Puanları
63
Bende de atrix vardı, garantiye yolladım. Garantide 20 iş gününü doldurunca tüketici hakem heyetine başvurdum. Yaklaşık bir ay içinde ücret iadesi kararı çıktı, iki ay sonra da para hesabıma yattı.

Toplam süreç biraz uzun sürdü ama bir buçuk yıl kullandığım telefonun tüm parasını geri aldım :D
 

Lazzz

Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
113
Servis yapacak derken açıklık getireyim de. Dispirotor garantili ürünün ücret iadesini servis yapar ithalat garantili cihazın ücret iadesini ithalatçı yani gold öder.
 

engerex

Müdavim
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
48
Bende de atrix vardı, garantiye yolladım. Garantide 20 iş gününü doldurunca tüketici hakem heyetine başvurdum. Yaklaşık bir ay içinde ücret iadesi kararı çıktı, iki ay sonra da para hesabıma yattı.

Toplam süreç biraz uzun sürdü ama bir buçuk yıl kullandığım telefonun tüm parasını geri aldım :D

Normalde 2 yıl garantili olan telefonun garantisi bir kaç ay geçmişti. Garantiye geçen günleri hesaplatıp garantiyi devam ettirdim. Hakem heyetine başvurup 1 ay sonra sonucu aldım. 1 hafta içinde para hesabıma yattı. Sonuçta 28 ay önce aldığım cihazın parasını alıp askere gittim.. Çokta güzel oldu.
Bu arada tüm aksesuarlarıyla kutulu sıfır ürün, anakart değişimi, sıfır kulak vs bir sürü ıvır Zıpır yaşadım. Ama parayı alıp askere gitmek iyiydi.
 

goodolddays

Müdavim
Katılım
30 Ağustos 2010
Mesajlar
6,907
Reaksiyon puanı
202
Puanları
63
Normalde 2 yıl garantili olan telefonun garantisi bir kaç ay geçmişti. Garantiye geçen günleri hesaplatıp garantiyi devam ettirdim. Hakem heyetine başvurup 1 ay sonra sonucu aldım. 1 hafta içinde para hesabıma yattı. Sonuçta 28 ay önce aldığım cihazın parasını alıp askere gittim.. Çokta güzel oldu.
Bu arada tüm aksesuarlarıyla kutulu sıfır ürün, anakart değişimi, sıfır kulak vs bir sürü ıvır Zıpır yaşadım. Ama parayı alıp askere gitmek iyiydi.
ben de kendime şanslı derdim :D
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
hocam faturanın kopyası var hatta garantiye gönderirken verdikleri iletişim formuda var neden gönderdiğime dair filan, üzerinde tüm bilgiler mevcut
son bir kez firmayı arayıp parayı yatırmalarını isteyeyim, olmadı verdiğiniz kurumlara başvurarak hallederiz inşallah
yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim hocam, gelişmeleri yazarım buraya

Ben böyle durumlarda telefonla konuşmaktan ziyade yazılı iletişim yolunu (e-posta) tercih ediyorum. Çünkü gelen e-posta'nın kanıt değeri nedir bilmem ama en azından elimde başka bir yere sunabileceğim belge nitelikli yanıt oluyor. Birde telefonda çok oyalıyorlar.

Umarım en kısa sürede daha fazla uğraşmadan hakkın olan paranı alırsın. Kolay gele
 

Rint

Müdavim
Katılım
8 Nisan 2013
Mesajlar
1,654
Reaksiyon puanı
360
Puanları
83
BİMER başbakanlık şikayet hattı :) Çok hızlı bir süre içerisinde dönüş olur...
 

Max2Life

Asistan
Katılım
31 Ağustos 2011
Mesajlar
487
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
hocam faturanın kopyası var hatta garantiye gönderirken verdikleri iletişim formuda var neden gönderdiğime dair filan, üzerinde tüm bilgiler mevcut
son bir kez firmayı arayıp parayı yatırmalarını isteyeyim, olmadı verdiğiniz kurumlara başvurarak hallederiz inşallah


yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim hocam, gelişmeleri yazarım buraya

Ne yaptın bir gelişme var mı?
 

mustafaysu

Asistan
Katılım
23 Mart 2013
Mesajlar
298
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ne yaptın bir gelişme var mı?

Hocam firmalar normalde hep aynı mesajları yazarlardı, yani tüm firmaların kullandığı yatıştırıcı mesajlar ama bu sefer şöyle yazmışlar;

"Değerli Müşterimiz;

Konunun aciliyeti muhasebe departmanı yetkilisine iletilmiş olup,işlemlerinizin hızlandırılabilmesi açısından birebir görüşme sağlanmıştır. Yaşanan gecikmeden dolayı özür diler,anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
Gold.com.tr"

Aradılar tüm bilgileri tekrar aldılar, 6 gün oldu, dün tekrar mesaj yazdım bu sefer biraz daha sert davrandım ama cevap gelmedi. Hesaba yattı mı diye bakıyordum 6 gündür, iyice insanı çığırından çıkarıyorlar. Alternatif olarak şikayetimi alo 175 tüketici hattına iletmeyi düşünüyorum. Yani yaptıkları rezilliktir, bir ton cevap veriliyor ama sonuç elde var sıfır. Ne yapacağımı iyice şaşırdım. Alacağım telefonda tükendi tükenecek, indirim bitmeden yetişebilirim inşallah.
 
Üst