GOLD Bilgisayar sahtekarlığı duyurun

Bu konuyu okuyanlar

hndnshn

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Gold bilgisayar Şirketinin ve beraber halka tezgah kuran ortağı ECC firmasıylan beraber halkı soyuyorlar


Öncelikle herkese merhabalar.

Bunu yazan arkadaşımıza sormak istediğim bir kaç şey olacak.

Sıvı teması dendiğinde aklınıza ilk gelen çamaşır makinesi bulaşık makinesi gibi durumlar ise sizin bilinçli bir tüketici olduğunuzdan şüphe duyuyorum. Siz kendinizden hiç şüphe duymadınız mı bu konuda?

Sadece tv için geçmeyen bu durum. Sıcak ortamda kaldığında ki oturma odası salonlar her zaman sıcak ve neme müsait yerlerdir.
Ayrıca sizin canınız yanmış cihazınız arızalı çıkmış cihazınızda arıza olmasaydı bir sorun olmayacak sizde bir gün olsun garantisini merak etmeyecektiniz. Golddan ilk kez alışveriş yapmış olamazssınız. Mutlaka alışveriş yapıyorsunuz. Şimdi birşeye uyuz oldunuz sanıyorsunuz ki tv ile beraber firmaları çalışanları satın alıyorsunuz.

Eğer kaçak olduğunu düşünüyorsanız neden adalet bakanlığına kadar bunu taşıyıp dükkanı kapattırmıyorsunuz?

Güvenlik birimlerimiz deli mi? neden bu firmanın mağazaları açık. Doğubank vakasını bilirsiniz. Şu anda hergün baskın yiyorlar kaçak dediğimiz bu durumlarda haklı olacağınız firmalar bu tarz firmalardır.
Seni kimse oraya zorla çağırmamış kafana silah dayayıp alışveriş yap dememiş. Burada kızmış olduğun gold değil kendi hırsından konuşuyorsun.

Ben bir çok firmadan alışveriş yapıyorum. Goldun sadece genpa, kvk, lg,samsung vs vs her firma ile çalışması var ayrıca kendi ithalatlarıda var.

Eğer bunu orada satın alırken görüştüğünüz kişiye sorsaydınız sizi yeterince aydınlatırdı.

Lg dediğiniz firma sıvı temasını teşhis etmiş olsaydı. Bunu garanti mi sayacaktı hayır!

Bu sefer Lg ye laf edecektiniz :)

Çamur attığınızda iyce düşünerek atın... Kendi bilinçsizliğinizi insanlara yayıp bilişim sektöründe bilinçli olanlarla kendiniz ile dalga geçirtmeyin derim :)

Saygılarımla...
 

pannekamp

Öğrenci
Katılım
30 Haziran 2008
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
2 sene önce GOLD bilgisayar internet sitesinden 1 tane laptop, 1 tane mause, 1 tane laptop çantası, 2 tane mause pad ve 1 tane de usb bellek aldım.Allahdan laptop,mause ve usb bellek doğru geldi çanta farklı mause pad 1 tane geldi o anda karar verdim birdaha GOLG bilgisayara tövbe ettim ki çoğu doğru olduğu halde.
 

Quickly

Doçent
Katılım
8 Ekim 2009
Mesajlar
773
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Öncelikle herkese merhabalar.

Bunu yazan arkadaşımıza sormak istediğim bir kaç şey olacak.

Sıvı teması dendiğinde aklınıza ilk gelen çamaşır makinesi bulaşık makinesi gibi durumlar ise sizin bilinçli bir tüketici olduğunuzdan şüphe duyuyorum. Siz kendinizden hiç şüphe duymadınız mı bu konuda?

Sadece tv için geçmeyen bu durum. Sıcak ortamda kaldığında ki oturma odası salonlar her zaman sıcak ve neme müsait yerlerdir.
Ayrıca sizin canınız yanmış cihazınız arızalı çıkmış cihazınızda arıza olmasaydı bir sorun olmayacak sizde bir gün olsun garantisini merak etmeyecektiniz. Golddan ilk kez alışveriş yapmış olamazssınız. Mutlaka alışveriş yapıyorsunuz. Şimdi birşeye uyuz oldunuz sanıyorsunuz ki tv ile beraber firmaları çalışanları satın alıyorsunuz.

Eğer kaçak olduğunu düşünüyorsanız neden adalet bakanlığına kadar bunu taşıyıp dükkanı kapattırmıyorsunuz?

Güvenlik birimlerimiz deli mi? neden bu firmanın mağazaları açık. Doğubank vakasını bilirsiniz. Şu anda hergün baskın yiyorlar kaçak dediğimiz bu durumlarda haklı olacağınız firmalar bu tarz firmalardır.
Seni kimse oraya zorla çağırmamış kafana silah dayayıp alışveriş yap dememiş. Burada kızmış olduğun gold değil kendi hırsından konuşuyorsun.

Ben bir çok firmadan alışveriş yapıyorum. Goldun sadece genpa, kvk, lg,samsung vs vs her firma ile çalışması var ayrıca kendi ithalatlarıda var.

Eğer bunu orada satın alırken görüştüğünüz kişiye sorsaydınız sizi yeterince aydınlatırdı.

Lg dediğiniz firma sıvı temasını teşhis etmiş olsaydı. Bunu garanti mi sayacaktı hayır!

Bu sefer Lg ye laf edecektiniz :)

Çamur attığınızda iyce düşünerek atın... Kendi bilinçsizliğinizi insanlara yayıp bilişim sektöründe bilinçli olanlarla kendiniz ile dalga geçirtmeyin derim :)

Saygılarımla...

Fake hesap açıp cevap vermişler gibime geldi. :D

Yalnız savunma komedi, sıcak ve nemli olurmuş oturma odaları, güleceğim diye koltuktan düştüm :D

Arkadaşlar, eğer Sanayi ve Ticaret Bakanlığı bu tarz olaylar ve firmalar karşısında gerekli önlemi almazsa, meydanı boş bulan istediği gibi at koşturur. Türkiye'de maalesef çoğu sektörde olduğu gibi elektronik ürünleri sektöründe de denetim eksikliği var. Buna tüketici olarak biliçsizliğimiz de eklenince ortaya böyle tablolar çıkıyor. Benim düzeleceği konusunda pek umudum yok. Allah yardımcımız olsun.
 

REDFOKS

Müdavim
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
63
Gold-hızlıal paralel ithalat ürünlerini insanlara sattığını bilmeyen yok. Ben onlara çakma garantili ürünler diyorum. Neyse reklamcılarını buralardan uzak tutsunlar başka bir şey istemez
 

asdasd91

Öğrenci
Katılım
30 Aralık 2012
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Öncelikle herkese merhabalar.

Bunu yazan arkadaşımıza sormak istediğim bir kaç şey olacak.

Sıvı teması dendiğinde aklınıza ilk gelen çamaşır makinesi bulaşık makinesi gibi durumlar ise sizin bilinçli bir tüketici olduğunuzdan şüphe duyuyorum. Siz kendinizden hiç şüphe duymadınız mı bu konuda?

Sadece tv için geçmeyen bu durum. Sıcak ortamda kaldığında ki oturma odası salonlar her zaman sıcak ve neme müsait yerlerdir.
Ayrıca sizin canınız yanmış cihazınız arızalı çıkmış cihazınızda arıza olmasaydı bir sorun olmayacak sizde bir gün olsun garantisini merak etmeyecektiniz. Golddan ilk kez alışveriş yapmış olamazssınız. Mutlaka alışveriş yapıyorsunuz. Şimdi birşeye uyuz oldunuz sanıyorsunuz ki tv ile beraber firmaları çalışanları satın alıyorsunuz.

Eğer kaçak olduğunu düşünüyorsanız neden adalet bakanlığına kadar bunu taşıyıp dükkanı kapattırmıyorsunuz?

Güvenlik birimlerimiz deli mi? neden bu firmanın mağazaları açık. Doğubank vakasını bilirsiniz. Şu anda hergün baskın yiyorlar kaçak dediğimiz bu durumlarda haklı olacağınız firmalar bu tarz firmalardır.
Seni kimse oraya zorla çağırmamış kafana silah dayayıp alışveriş yap dememiş. Burada kızmış olduğun gold değil kendi hırsından konuşuyorsun.

Ben bir çok firmadan alışveriş yapıyorum. Goldun sadece genpa, kvk, lg,samsung vs vs her firma ile çalışması var ayrıca kendi ithalatlarıda var.

Eğer bunu orada satın alırken görüştüğünüz kişiye sorsaydınız sizi yeterince aydınlatırdı.

Lg dediğiniz firma sıvı temasını teşhis etmiş olsaydı. Bunu garanti mi sayacaktı hayır!

Bu sefer Lg ye laf edecektiniz :)

Çamur attığınızda iyce düşünerek atın... Kendi bilinçsizliğinizi insanlara yayıp bilişim sektöründe bilinçli olanlarla kendiniz ile dalga geçirtmeyin derim :)

Saygılarımla...
arkadaşa katılıyorum bence olayı gold olarak düşünmeyin lg sattığı ürüne güvenip garanti vermiyor başta sonra aynı sıvı temasını lg götürsen de yapmazlardı onlarda yeni ekran parası ısterlerdi ve diğer arkadaşların dediği sözde sağlam yerlere garantiye ürün gönderdim müsteriye iyi davranıyolar sorun çözülüyo kısa sürede olsa ürün elimize ulaşıyor ama kaç gün sağlam kalmaya devam edecek sıkıntı orada bir teknolojik alet sorunluysa satanda değil üreten de sorun aramak lazım.
 

Quickly

Doçent
Katılım
8 Ekim 2009
Mesajlar
773
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
arkadaşa katılıyorum bence olayı gold olarak düşünmeyin lg sattığı ürüne güvenip garanti vermiyor başta sonra aynı sıvı temasını lg götürsen de yapmazlardı onlarda yeni ekran parası ısterlerdi ve diğer arkadaşların dediği sözde sağlam yerlere garantiye ürün gönderdim müsteriye iyi davranıyolar sorun çözülüyo kısa sürede olsa ürün elimize ulaşıyor ama kaç gün sağlam kalmaya devam edecek sıkıntı orada bir teknolojik alet sorunluysa satanda değil üreten de sorun aramak lazım.

Savunmacıların mesajları niye tek haneli sayılarda? Dikkatimi çekti sadece. :D
 

madmex

Müdavim
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
ARKADAŞIM BENİM anlamadığım aldığında garanti firman ECC yazmıyormuydu ?
 

asdasd91

Öğrenci
Katılım
30 Aralık 2012
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bir an savunuyormuşsunuz gibi geldi de bana. Arkadaşa katılıyorum falan yazınca siz. :)
bozulan bir ürüne kim bakarsa baksın fahiş fiyatlar verecek bu konuda yapa bileceğimiz birşey yok bence goldu suçlamaktansa lg suçlamamız lazım masanın üstünde duran bir tv nin içine nemle de olsa nasıl su aldığını.
 

madmex

Müdavim
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
bozulan bir ürüne kim bakarsa baksın fahiş fiyatlar verecek bu konuda yapa bileceğimiz birşey yok bence goldu suçlamaktansa lg suçlamamız lazım masanın üstünde duran bir tv nin içine nemle de olsa nasıl su aldığını.

Hiçbirini suçlamıcan , eline kapı gibi garanti kağıdı veriyorlar. Sorucan abi nedir bu ECC ne değildir işine gelmeyeni almayacaksın nokta.
 

REDFOKS

Müdavim
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
63
bozulan bir ürüne kim bakarsa baksın fahiş fiyatlar verecek bu konuda yapa bileceğimiz birşey yok bence goldu suçlamaktansa lg suçlamamız lazım masanın üstünde duran bir tv nin içine nemle de olsa nasıl su aldığını.

Arkadaşım sorun markada değil Sen dışardan ne olduğu belirsiz ürünü al markayı suçla; bak adamlar ne yapmışlar bırakın bu işleri
 

asdasd91

Öğrenci
Katılım
30 Aralık 2012
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Hiçbirini suçlamıcan , eline kapı gibi garanti kağıdı veriyorlar. Sorucan abi nedir bu ECC ne değildir işine gelmeyeni almayacaksın nokta.
peki şöyle anlatıyım teknosadan laptop aldım 2 kere garantiye gitti 2 seferde fan arızasını belirttim ama ilkinde fan değişti dediler inanmıyorum ikincide bakım yapıldı dediler garanti bitince artık içini açabildim ve kapağın kasaya oturdugu ayaklarından biri kırılıp fanın içine gitmiş ve ilk garantiden geldiğinde o parça bilgisayarın içinde geziniyordu ikinci geldiğinde ses yoktu fana kaçırmışlar işte garantiye göndermesem daha iyiydi bence ben açıp cımbızla aldım parçayı ikinci gönderdiğimde fana bakım yapmayı bırak vidalarını söküp kapağını bile açtıklarını sanmıyorum bu mudur sizce yetkili servis ?

Arkadaşım sorun markada değil Sen dışardan ne olduğu belirsiz ürünü al markayı suçla; bak adamlar ne yapmışlar bırakın bu işleri
doğru olanı yapmışlar yapılması gerekende bu zaten ama benim bahsettiğim ürünün kalitesi düşük olduğundan fiziksel hasar alıp bozulması ve bu sorundan dolayı para istemeleri ancak senin bana gösterdiğin yazılımsal bir sorun garanti kapsamına giriyor yani.
 

madmex

Müdavim
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
peki şöyle anlatıyım teknosadan laptop aldım 2 kere garantiye gitti 2 seferde fan arızasını belirttim ama ilkinde fan değişti dediler inanmıyorum ikincide bakım yapıldı dediler garanti bitince artık içini açabildim ve kapağın kasaya oturdugu ayaklarından biri kırılıp fanın içine gitmiş ve ilk garantiden geldiğinde o parça bilgisayarın içinde geziniyordu ikinci geldiğinde ses yoktu fana kaçırmışlar işte garantiye göndermesem daha iyiydi bence ben açıp cımbızla aldım parçayı ikinci gönderdiğimde fana bakım yapmayı bırak vidalarını söküp kapağını bile açtıklarını sanmıyorum bu mudur sizce yetkili servis ?


doğru olanı yapmışlar yapılması gerekende bu zaten ama benim bahsettiğim ürünün kalitesi düşük olduğundan fiziksel hasar alıp bozulması ve bu sorundan dolayı para istemeleri ancak senin bana gösterdiğin yazılımsal bir sorun garanti kapsamına giriyor yani.

Teknosa , Gold , Vatan her ne ise aldığın tüm cihazların servisleri farklılidir. Hangi servisten bahsediyorsun? ismi ne cismi ne ?
 

İSYAN-1

Asistan
Katılım
8 Şubat 2009
Mesajlar
149
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
ben fransada LG marka monitör aldım, kutusundan çıkardım taktım arızalı çıktı aynı saat içinde aldığım yeri aradım bizi değil servisi ni arayacaksınız dediler aradım, LG serviside bizi değil aldığınız yeri arayacaksınız dediler. ben herşeyi göze alarak satın aldığım yerde kavga dövüş değiştirdim. burada da üçkağıtçılık tamamen LG'dedir. LG bir dünya markası ise malına sahip çıkmalı ki değil zaten . size tavsiyem LG marka birşey almayın bunlar dünyanın heryerinde aynılar. ne alakaysa topu hep satıcıya atıyorlar. bu yazdıklarımıda sakın yabana atmayın ki mağdur olmayasınız.
 

asdasd91

Öğrenci
Katılım
30 Aralık 2012
Mesajlar
34
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Teknosa , Gold , Vatan her ne ise aldığın tüm cihazların servisleri farklılidir. Hangi servisten bahsediyorsun? ismi ne cismi ne ?
teknosa dan aldığım laptop un başına geldi bunlar exper di markası örneğin normal kullanımda kulaklık girişinin platini kırıldı bilgisayara gömülü olan birşey nasıl kırıldı diye garanti dışı olur yorumsuz ancak arayıp yapalım mı diye sormadan 2 3 günde ürün geri elime ulaşıyor

vatandan segeta harici disck aldım onunda usb girişi kırıldı aynı şekilde ürünü yapmaya tenezzül etmiyorlar hemen geri yolluyorlar.

gold dan aldığım ürünlerde şimdiye kadar bir sorun çıkmadı.
 

angel75

Müdavim
Emektar
Katılım
13 Temmuz 2011
Mesajlar
5,272
Reaksiyon puanı
18
Puanları
38
bugüne kadar Gold Bilgisayar'dan 1 Sony, 1 Samsung marka televizyon, birçok mouse, birçok usb bellek, cd, printer, laptop vs aldım.

televizyonlarımda hiçbir sorun çıkmadı. geçenlerde bir mouse' um bozulmuştu.. götürdüm.. 1 hafta içinde bana tamir edip geri verdiler.

bu arada; markaların resmi internet sitelerinde bulunmayan ürünlerin paralel ithalat ile mağazalarda satıldığını bilmeyen olmamalı..

televizyon alıyorsun, kahve makinesi değil. iyice araştır öyle al.
 

Wolker

Müdavim
Katılım
2 Kasım 2006
Mesajlar
1,542
Reaksiyon puanı
2
Puanları
38
Vallahi arkadaşlar 6-7 yıl oncesinde bir ilgi alakasızlık yaşadım o zamandan bu zamana kadar hayatta bedavaya verse dahi gidip almam,Sonuç olarak pek karakter sahibi firmalar değiller herşey satana kadar sonrası tırt ...
 

yedekmeyl

Öğrenci
Katılım
13 Haziran 2008
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Öncelikle geçmiş olsun ama benim anlamadığım bazı yerler var. Benim bildiğim televizyonlarda -ki samsung ve lg televizyonda aldım- masaüstüne de duvara da kursan servis geliyor ve garantini başlatıyor. bu durumda ilk aldığınızda kim kurdu televizyonu. Lg mi eec mi?. Ben burada goldun çok suçu olduğunu düşünmüyorum.
 

Colours

Öğrenci
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
konuya yazılanları okumadım ama tüketici mahkemelerine yada mahkemeye gidin, kat be kat çıkartırsınız hemde goldun imajı yerle bir olur.
 

EinsteinKafa

Öğrenci
Katılım
2 Şubat 2013
Mesajlar
26
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Gold dan uzak durun kardeşim. Adamlar pislik. müşteri çekemiyolar adam gibi sonra gelen nadir müşterileride soyup soğana çeviriyorlar, dolandırıyorlar. Uzak dur kardeşim kaldırımın diğer tarafından yürü yani o derece.
 

osmansrl

Öğrenci
Katılım
8 Şubat 2013
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Tüketici hakem heyetine başvurmanı tavsiye ederim.
 

ceeport123

SDN Okuru
Katılım
16 Şubat 2010
Mesajlar
14
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Gold Bilgisayar mı AMAN TÖVBE...

Geçenlerde dizüstü bilgisayarım için "KINGSTON 4 GB DDR3 1066 MHZ, 2 adet / 112.11 TL" ram siparişi verdim bu beceriksiz yerden... Ürün sayfasında kargo bedava ve aynı gün teslim yazıyordu (hep buna kanıyoruz ya zaten) neyse havale mi yaptım onayladılar, sipariş sayfasına baktığımda aynı gün "Siparişiniz Sevk Edilmiştir." yazıyordu ohh ne güzel dedim günlerden Perşembe..

Cuma günü tekrar baktım "Kargo takip" bildirimi gözükmüyor. Destek talebinde bulundum gelen yanıt;

"Değerli Müşterimiz,Siparişiniz kargoya teslim edilmiştir.
Kargo firması kendi içerisinde fatura kesmediğinden dolayı kargo takip numaranız oluşmamıştır.Oluştuğunda sipariş takip sayfasında güncellenecek olup,güncelleme sabah saatlerinde yapılmaktadır.
Saygılarımızla"

Cumartesi günü yine baktım "Kargo takip" bildirimi gözükmüyor. Destek talebinde bulundum gelen yanıt;

"Değerli Müşterimiz;Konu ilgili birime iletilmiştir.En kısa sürede kargo takip numaranız güncellenecektir.Yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz.
Saygılarımızla."


Bu işin böyle olmayacağını anladım ve şu talebi geçtim Pazar günü;

"Ürün hangi kargo firmasına / şubesine teslim edildi bilgi verin direkt firma ile iletişime geçeceğim, böyle OLMAZ !"
Cumartesi verilen yanıt kopyala / yapıştır yapıldı ve bana aynen gönderildi...


Pazartesi (04.03.2013) günü benim şalterler attı adam oyalıyor belli aşağıdaki talebi attım tekrar;
"Ürün hangi kargo firmasına / şubesine teslim edildi bilgi verin direkt firma ile iletişime geçeceğim, böyle OLMAZ !"

Gelen yanıt;
"Değerli Müşterimiz,
Ürününüz yarın stoklara girecektir. Yarın kargoya teslimatı sağlanacaktır. Yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz.

Saygılarımızla,

Gold.com.tr"


İPTAL talebinde bulundun bakalım geri ödemeyi alabilecez mi ?
(Yazışmamın tüm dökümüde bence mevcut.)

EEE Ben şimdi ne yapayım Allah'a mı havale edeyim... REZİLLİK resmen !
İşte Gold.com.tr den alışveriş deneyimim kulağıma küpe oldu, size de bir tecrübe olsun diye yazdım...


Saygılarımla.
 

AHMT06

Asistan
Katılım
8 Şubat 2013
Mesajlar
214
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
tekrar geçmiş olsun bencede hakkını aramalısın
 

hndnshn

Öğrenci
Katılım
22 Ocak 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
İnternet alışverişlerinde yaşanmayan sorun değil ki bu!!! Ben hepsi burada gitti gidiyor her yerden alışveriş yapıyorum kaldı ki golddan teknosadan her yerden alıyorum. Hatta indirimde olanı internetten takip etmek kolay olduğu için internet alışverişi daha keyifli geliyor bana. Sorun yaşanmıyor mu tabiki yaşıyorum. Geçen aldığım hat kesme makasını 1 hafta bekledim nerde buldum bilin bakalım 3 şube dolaşmış MNG kargodan çıktı. Her fimaya arada ki firmalar yüzünden doğruca bakamıyorsak bizim yetersiz objektif bakışımızdandır. Kimse kusura bakmasın. Herkes önce kendinden mesuldur.
 

Technologic

Öğrenci
Katılım
21 Ocak 2013
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İnternet olsun mağaza olsun teknoloji ürünlerinin hepsinde sıkıntı olabilir. Önemli olan elbette perakendecinin çözüm sağlaması ancak üretici firmalar teknik servis konusunda mağazalara sorun çıkartabiliyor. Çünkü müşteriyle nasılsa birebir muhattap değiller arada mağaza personeli var. Durum böyle olunca yetkili servisler işi çoğu zaman yokuşa sürüyor. En iyisi bozulan ürünü mağazaya değil direkt üretici firmanın teknik servisine götürmek.
Paralel ithalatta ise üretici firmanın servisi olmasa da her zincir perakendeci endi ithal ettiği ürüne bir garanti belgesi ve servis hizmeti koymak zorunda. Zaten bunu yapmadan faturalı ürün satamazlar. Böyle durumlarda paralel ithalat ürününün garanti ve servis hizmetini nerenin verdiğini bilmeniz-sormanız lazım.

Doğubank gibi kaçak ürün getiren, gittigidiyor, sahibinden, sanalpazar gibi platformlardan kaçak-kayıtsız-garantisiz cihaz satışı yapanlar ile zincir mağazaları kesin bir biçimde birbirinden ayırmanız lazım. Zincir teknoloji mağazaları paralel ithal ettiği her ürünün gümrük vergisini hatta cep teller için BTK harçlarını, tv'ler için TRT harçlarını devlete ödüyor ve garantisi için sanayi bakanlığından onay alıyor. Satıştan sonra da müşteriden aldıları KDV'sini devlete ödüyor. Bu yüzden zincir teknoloji mağazalarının garantisiz ürün satması neredeyse imkansızdır.

Ayrıca ürününüz bozulduğunda faturasıyla birlikte servise vermek etmek zorundasınız. Ürünün faturası yoksa hiçbir mağaza (Teknosa, Gold, Bimeks, Vatan, Media Markt, Saturn, Electro World, Darty) sizin ürününüzü garanti kapsamına almaya mecbur değildir.

Ayrıca paralel ithalat konusunda eleştiri yapanlara şunu söyleyim: Siz Migros, Carrefour, Kipa, Real'de satılan teknoloji ürünlerinin çoğunun paralel olduğunu bilmiyor musunuz? Bunu sadece teknoloji marketleri mi yapıyor sanıyorsunuz? Kanuna aykırı bir durum olsa bunu kimse yapamazdı.

Ürünümün garantisi yok diyene gülerim. Ya servisini bulamamıştır yada ürünü doğubank gibi yerlerden almıştır hatırlamıyordur. Elma ile armutu karıştırmayın yeter.
 

ALANPEACE

Öğrenci
Katılım
5 Mart 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
30
bizde 2 bilgisayar aldık Asus marka benimki 2,5-3 yıl sonra bozuldu ama benden kaynaklı olduğunu düşünüyorum.Gold ucuz ve sağlam mal satıyor bence şimdi telefon alıcam ıphone 7 lere bakıyorumda 250-260 tl daha ucuz ,teknosa ve diğer yerlerdende telefon almıştım 1 yıl gitmedi şimdi Gold sizcede mantıklı değilmi?(googlede aratınca her elektronik firmanın düzenbaz olduğu belli zaten)
 

bozdaagg

Öğrenci
Katılım
7 Mayıs 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
33
Gold denilen dolandırıcıların istanbulda geçmişteki şubelerine güvenerek internettenki yüzlerce olumsuz yorumu hiçe sayarak onlinedan alışveriş yaptım (büyük pişmanlık) . ben bir hata yaptım başka insanların da tuzaklarına düşmesini istemem .alalı iki ay oldu bilgisayarı aktif kullandığım süre 1 hafta. kendileriyle müşterileriyle ve kargo şirketleriyle iletişim 0 . sadece 2 kişinin çalıştığı çagrı merkezilerinin sözünün hiçbir güvenirliliği yok . biligsayar geldiğinde kasa yerinde açıklık vardı farkedip geri yolladım ve ya para iadesi ya yeni ürün istememe arayıp elli kere onarılma istememe rağmen 0 aldığım bilgisayar oldu onarılmış bigisayar ve geri yolladılar ki tüketici olarak bunu kabul etmemek benim hakkımmış malesef sonradan öğrendim . bunu bile beceremediler arayıp adresimi düzeltmeme rağmen sürekli yanlış adres sebebiyle kargo şirketini bilgilendirmedikleri için bilgisayar golda gönderildi ve bu sürec 20 günü aştı bilgisayara ihtiyacımın olması cabası her şeye ılımlı yaklaşırken şu an bir hafta oldu ve touchpad kısmı bozuk bir haftadır ve hiçbir zedelenme görmeyen bir bilgisayar KESİNLİKLE ALMAYIN .
 
Üst