GittiGidiyor'da ki Mağazanın Umursamazlığı!!!

Bu konuyu okuyanlar

Bilgili99

Müdavim
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,108
Reaksiyon puanı
252
Puanları
63
Sony Z2 telefnum için yan kapak aldım orjinal diye satılan ürün yansanayi olabildiğince kalitesizdi firmaya mesaj yazdım gönderin değişelim dediler. Gönderdim ürünü teslim aldı. Şimdi ortada ne ürün var nede firma mesajlarıma dönmüyor telefonları açmıyor. artık dolandırıldığımı düşünmeye başladım. Sakın Gittigidiyordan ve özelliklede ozay-gsm - Alış ve Satış Yorumları - GittiGidiyor linkini verdiğim satıcıdan alış veriş yapmayın çok üzülürsünüz
 

Transistor

Müdavim
Katılım
5 Ağustos 2016
Mesajlar
4,261
Reaksiyon puanı
1,085
Puanları
113
Ürünü iade etmeden önce, "ürün bana ulaştı" butonuna bastın mı?
 

Bilgili99

Müdavim
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,108
Reaksiyon puanı
252
Puanları
63
Ürünü iade etmeden önce, "ürün bana ulaştı" butonuna bastın mı?
Ürün geldi. Kontrol ettim doğru ürün onayladım. Ama telefona takmadım. Sonra takınca telefona yerine oturmadığını gördüm. Satıcıya Gittigidiyordan mesaj attım. Birinciye cevap vermedi. İkinciye gönderin değişelim dedi. Ürünü gönderdim teslim aldı. Daha sonra ne gittiyordan nede satıcıdan bir ilgi göremedim. Pazartesi savcılığa suç duyurusunda bulunacağım inşallah.
 

Transistor

Müdavim
Katılım
5 Ağustos 2016
Mesajlar
4,261
Reaksiyon puanı
1,085
Puanları
113
Ürün geldi. Kontrol ettim doğru ürün onayladım. Ama telefona takmadım. Sonra takınca telefona yerine oturmadığını gördüm. Satıcıya Gittigidiyordan mesaj attım. Birinciye cevap vermedi. İkinciye gönderin değişelim dedi. Ürünü gönderdim teslim aldı. Daha sonra ne gittiyordan nede satıcıdan bir ilgi göremedim. Pazartesi savcılığa suç duyurusunda bulunacağım inşallah.
Geçmiş olsun. Böyle durumlarda A'dan Z'ye denemek lazım. Öyle butona basmak lazım. Adam parayı alınca umursamamıştır.
 

uydu3405

Doçent
Katılım
16 Şubat 2016
Mesajlar
657
Reaksiyon puanı
115
Puanları
43
Yaş
49
Burada devreye bilinçli tüketici olmak fikri giriyor.Neden derseniz alım işlemini onaylamak tüketiciye verilmiş ve bunun bir süresi var elinize geçer geçmez saatlik süre değil günlük bildiğim kadarı ile 7 gündü şimdi alıcı bunu onaylarsa memnun ve eline geçti gözüyle bakılır.

Eğer gelen ürün istediğimiz değilse başka bir şeyse kırıksa sorunluysa işte bu yüzden gittigidiyor un sistemi var bu onaylama işlemi.Bunu sadece alıcı aldığından memnunsa yapar.
Geçmiş olsun lütfen daha bilinçli olalım.
 

seyhmus21

Müdavim
Katılım
19 Mart 2013
Mesajlar
1,962
Reaksiyon puanı
255
Puanları
83
Alır almaz deneyecektiniz olur mu olmaz mı ürünü onayla butonuna bastınız mı artık geri dönüşü olmuyor gittigidiyor satıcı ile alıcı işine pek karışmaz parayı çeker komisyonunu alır yan gelir yatar Alıcıyı korumak adına ürünü onayla diye bir buton koymuş ama siz onaylamasanızda o parayı geri satıcıya aktarıyor kaç gün sonra önemli olan ürünü onaylamayıp satıcıyı şikayet ederseniz iyi olacaktı ama onaylayınca gittigidiyor pek sallamıyor alıcıyı
Çok para vermemişseniz hiç uğraşmayın derim
 

Bilgili99

Müdavim
Katılım
26 Nisan 2011
Mesajlar
2,108
Reaksiyon puanı
252
Puanları
63
Herkes o süper aklını kendine saklasın. Satıcı değiştirmemiz mümkün değil dese haklısınız da. Adam gönder değişelim diyip ürününde paranında üstüne yattı. Boş laf üretmeden önce konunun özünü bi anlayın!
 

penguin

Müdavim
Katılım
11 Haziran 2009
Mesajlar
3,494
Reaksiyon puanı
201
Puanları
63
Bu üç kağıtçı ve çakal satıcıların ağır cezalar verilerek e-ticaret faaliyetlerinden tamamen men edilmesi gerek. Çakma ürünü orijinal diyerek satmak sahtekarlıktır. Markaya, e-ticarete ve tüketiciye büyük zararlar veriyor.
 
Üst