Garantide Ücret İadesi ve Değişim Hakkında Bilinmesi,Yapılması Gerekenler

Konusu 'Akıllı Telefonlar' forumundadır ve mmrtylmz tarafından 13 Ekim 2014 başlatılmıştır.


  1. henselt007

    henselt007 Üyecik

    Katılım:
    2 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Malatya
    cihazim su anda garantide, ama fatura istemediler. ben faturayi tuketici sorunlari hakem heyetine basvuru yapmak icin istiyorum. yoksa teleservice benden fatura istemedi. simdi sormak istedigim fatura kaybolduktan sonra yenisini nasil temin edebilirim?
     


  2. celalettinaktas

    celalettinaktas Doçent

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    574
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cihaz nereden alınmış ise firma iöe görüşün mutlaka bir nüshası vardır onlarda
     
  3. Herrcin

    Herrcin Üyecik

    Katılım:
    15 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Kayseri
    Merhaba. S7 Telefonumu ekran akması sebebiyle servise verdim. Ekran değişimi yapıldı ve cihazını geri aldım. Sim kart tepsisinin oturmadigini farkeder etmez içeri girdim ve aksama kadar yapılıp geri verileceğini söylediler. Akşam cihazı aldım sim kart tesisinde sorun halledilmisti. Ertesi gün yuzerken bir kac fotograf cekmek istedim ve telefonumu havuza soktum. Telefon su aldı ve garip davranmaya başladı. Tekrar servise götürdüm ve bana bunun kullanıcı hatası oldugunu söylediler. Simdi cihaz serviste haranti durumu belirsiz. Samsungdan cevap bekleniyor. Bana göre ekran değişimi esnasında telefonun yalıtımı iyi yapılmadı. Daha önce su ile defalarca temas ettiği halde hiç bi sorun yaşamadım çünkü. Ayrıca bu telefon ip68 sertifikalı yani yarım saate kadar 1.5 metre derinlikte kalabilir. Nette tonla havuz testi videoları var. Samsungdan kullanıcı hatası yönünde bir karar çıkarsa nasıl bir yol izlemeliyim?
     
  4. Osmanakpnar1907

    Osmanakpnar1907 Üyecik

    Katılım:
    30 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Kocaeli
    Merhaba teknosadan sony Xperia m5 aldım 4. Ay 2016 da yaklaşık 6
    Merhaba teknosadan sony Xperia m5 aldım 4. Ay 2016 da yaklaşık 6 ay sonra arka kameranın toz aldığını fark ettim telefonu hiç düşünmedim arka kameranın sol üst köşesinden açılma yapmış şimdi teknosa dan değişim yada iade talep edebilir miyim yoksa servise gidip gelmeden değişim ve iade olmuyor mu? Şimdiden teşekkürler
    Merhaba teknosadan sony Xperia m5 aldım 4. Ay 2016 da yaklaşık 6 ay sonra arka kameranın toz aldığını fark ettim telefonu hiç düşünmedim arka kameranın sol üst köşesinden açılma yapmış şimdi teknosa dan değişim yada iade talep edebilir miyim yoksa servise gidip gelmeden değişim ve iade olmuyor mu? Şimdiden teşekkürler
    --- Gönderi Güncellendi ---
    Merhaba teknosadan sony Xperia m5 aldım 4. Ay 2016 da yaklaşık 6 ay sonra arka kameranın toz aldığını fark ettim telefonu hiç düşünmedim arka kameranın sol üst köşesinden açılma yapmış şimdi teknosa dan değişim yada iade talep edebilir miyim yoksa servise gidip gelmeden değişim ve iade olmuyor mu? Şimdiden teşekkürler
     
  5. Ahmet3503

    Ahmet3503 Üyecik

    Katılım:
    6 Ağustos 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    İzmir
    Selamlar öncelikle merhaba ben bimeksten 2 yıl 3 ay kadar önce sony xperia z3 aldım telefon daha önce 1 yıllıken garatiye gönderdim sıvı temasından dolayı 09,07,2017 tarihinde tekrar garatiye verdim telefonun kendi garatisi bitmişti ama ben telefonu alırken bimeksin 3 yılık ek garati paketini satın almıştım telefon bu tarihe kadar akibeti hakında hiç bir bilgi verilmedi ben bu durum hakkında ne yapmalıyım bana bir yol gösteririseniz çok minnetar kalırım.. Telefonu vereli nerdeyse 1 ay olcak iş günü olarakta 08,08,2017 tarihinde 21 gün doluyor ürün değişimi veya para iadesi talebinde buluna bilirmiyim bu konu hakında yardımlarınızı bekliyorum ..

    Saygılar..
     
  6. enesgölge

    enesgölge Üyecik

    Katılım:
    21 Haziran 2017
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Muğla
    Merhaba ben 1.5 yıl önce bimeksten note 5 telefonunu aldım. 2 ay önce düşürdüm ekranı kırıldı garantiye gönderdim 650 liraya değiştirdiler 1 ay sonra teslim ettiler. Ve geldiğinde ekranın köşe ve kenarlarından bastırınca az da olsa içine gitgel yapıyordu yani ekranı düzgün takmamışlar. Bir daha gönderdim 20 günde geldi sitede sorunlar düzeltildi filan yazıyordu gönderdiğim gibi geri geldi aynı sorun devam ediyor.
    3. Defa göndermem mi gerekiyo değişim yapmaları için üniversiteye gidince yakında bi de telefonla uğraşmak istemiyorum telefonun kullanımında bi sıkıntı yok ama en yere yakın yerden bile düşse ekranı kırılacak tam oturmamış yerine. Ne yapmalıyım?
     
  7. treelock

    treelock Asistan

    Katılım:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    335
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Beyler THH tebligat geldi kazanmışım, yani para iadesi talebim onaylanmış. Şimdi 15 gün itiraz hakkının dolmasını bekleyip sonra ne yapmam gerekiyor?
     
Taslak kaydedildi Taslak silindi

Sayfayı Paylaş