Garantide Ücret İadesi ve Değişim Hakkında Bilinmesi,Yapılması Gerekenler

Konusu 'Akıllı Telefonlar' forumundadır ve mmrtylmz tarafından 13 Ekim 2014 başlatılmıştır.


  1. PARAzitCELL

    PARAzitCELL Asistan

    Katılım:
    5 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    489
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    ramazan ayındayız, daha anlayışılı olalım. gereksiz, yararsız tartışmalara girmeyelim.
     


  2. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
  3. PARAzitCELL

    PARAzitCELL Asistan

    Katılım:
    5 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    489
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    Konuşurken itiraz etmeyene veya haklı olduğu halde, münakaşayı terk edene, Cennette bir köşk verilir.[Taberani]

    münakaşa değil münazara, istişare için buradayız. işlerimizi birbirimize danışmak, yardımlaşmak için...
     
    Hayalet1981 bunu beğendi.
  4. robbx100

    robbx100 Üyecik

    Katılım:
    10 Haziran 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Bursa
    Merhaba samsung s6 cihazım arızalandı pil sorunu vardı servise götürdüm tamir edilip geri geldi 2-3 hafta sonra tekrar aynı arıza oluştu tekrar götürdüm herhangi bir arıza görülemediğini söylüyorlar ama sorunum hala devam ediyor 3. kez götüreceğim nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardım edin ve arıza görülmedi diye verdikleri raporlar sayılıyor mu iade veya değişim için?
     
  5. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Parca degistirilmedigi surece raporlar ise yaramaz diye biliyorum sadece test edip gonderiyorlar batarya cabuk mu bitiyor eger oyle ise sorun sarj cihazindada olabilir baska bir sarj cihazi ile sarj et.
     
  6. Frst22

    Frst22 Üyecik

    Katılım:
    2 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Türkiye
    Hocam merhabalar, size bir konu hakkında danışmak istiyorum
    20-25 gün önce bir adet S8 satın aldım Samsung mağazasından ve cihaz hoparlör arızası verdi (baştan beri yavaş yavaş arttı sorun), 4 gün önce cihazı bu sorundan dolayı servise verdim ve oradaki görevliye Cihaz Değişimi İsteniyor notunu düşürttüm. Bugün internetten durum kontrolu yaptığımda tamir tamamlandı ibaresini gördüm. İlk sayfa notlarında okuduğum kadarıyla onarım da yapılabilir diye belirtmişsiniz tamam bu kısmı normal olabilir ama cihaz sonuçta çok yeni ve fabrika çıkışı hatalı. Başka forumlarda firma zarar eder diye beni servise çamur atmakla suçlayan arkadaşlar da oldu değişim istememi saçma buldular ama mantıklı düşününce üretim hatası cihaz şimdi bir de Samsung gibi bir servis internette sıfırlayıp gönderme şikayetleriyle dolu ve hoparlör sonuçta hassas bir parça. Ve en önemlisi bunların yanında daha yeni bir cihazın içinin açılması bence hiç hoş bir durum değil yani şahsi olarak benim içim rahat etmiyor bunun su geçirmezliği var bilmem neyi var ,var da var. Eğer ben haklıysam nereye başvurmalıyım eğer haksız isem mantıklı bir sebep sunarsanız memnun olurum Teşekkürler.
    --- Gönderi Güncellendi ---
     
  7. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    1 yil icinde 4 kez farkli arizalardan yada 2 kez ayni arizayi tekrarlarsa ve parca degisimi olursa degisim yada para iadesi talep edebilirsin ilk defa gittigi icin ucretsiz onarim hakkini kullanmissin fakat bu yeterli degil benim bildigim bu yanlisim varsa diger arkadaslar duzeltsin.
     
  8. samet7dogan7

    samet7dogan7 Üyecik

    Katılım:
    23 Haziran 2017
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    adana
    LENOVO VİBE P1 telefon aldım ikinci elden faturası kutusu tum aksesuarları dahıl.... telefonda sorun cıktı garantiye yolladım kvk teknik seris cihaz degişim aldı ama lenovo cihaz yollamiyormuş degişim talebi yazan kagıt yolluyormüş aldımız magazadan degişim yapıyormuşuz faturada bimeks yazıyordu oraya yolladım ettim cihaz olmadıgi icin para iadesi cıktı hesap numarama kadarherşeeyi verdim ama fatıra benım üstüme olmadıgı için fatura sahıbının onayı olması lazımmış yani iade vermediler fatura benım üstüme degil diye bu yasalmı yoksa para vermemek için bahanemi ???
     
  9. Seçkin1993

    Seçkin1993 Üyecik

    Katılım:
    27 Haziran 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Kadın
    Yer:
    Samsun
    Merhaba samsung note 5 gold kullanicisiyim alali 2 ay 10 gün oldu 1 haftadir telefonumda hergun donma oluyor faceye giriyorum donuyor instagde donuyor camerada donuyor garantiye vermedim henüz kullanici hatasi demelerinden korkuyorum iade hakkim varmi
     
  10. treelock

    treelock Asistan

    Katılım:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Ben tekrar edeyim, Sony telefonum 1 ay içinde 4 defa arıza verdi ve 4 defa yetkili servise tamir olmaya gitti. Sonra düzen yine tutmadı bende THH'ye gittim başvurdum tam 2 ay oldu hala ''savunma istendi'' diye bekliyor. Orada ki görevliler 3 ay sürer demişti, mantık olarak 1 ay içinde bir şeyler olması lazım bakalım bekliyorum.
     
  11. pisst0n

    pisst0n Asistan

    Katılım:
    20 Kasım 2015
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    43
    Merhaba ben 20 haziran da cihazımı vatan bilgisayar ile servise yolladım.

    Hala servis yolunda gözüküyor

    20 iş günü vatana verdikten sonra mı başlıyor yoksa servise ulaştıktan sonra mı ?

    Vatan servise ulaştıktan sonra başlar dedi şimdi 10 gündür boşa mı beklemiş olacağım ben.
     


  12. treelock

    treelock Asistan

    Katılım:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Evet servise kayıt girdikten sonra başlar iş günü.

    Sizde de hata var, Vatan Bilgisayar'a neden veriyorsunuz ki, bulunduğunuz şehirde yok mu telefonun yetkili servisi; KVK-Teleservice-Genpa vs...
     
  13. henselt007

    henselt007 Üyecik

    Katılım:
    2 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Malatya
    iyi gunler bi sorum olacakti. telefonum garanti dahilinde serviste, 30gun oldu. garanti belgesi ve satis sozlesmesi elimde var. ama faturayi kaybettim. fatura olmadan tuketici hakem heyetine basvurup secimlilik haklarimi kullanip urunun yenisini talep edebilir miyim? telefonu takasla aldim, aldigim kisiye ulasamiyorum faturasini kaybemis.yani fatura degisim icin gerekli mi?
     
  14. Mrtaltg

    Mrtaltg Forza Motorsport 7 Moderatör

    Katılım:
    22 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.638
    Beğenileri:
    731
    Ödül Puanları:
    113
    Bulunduğunuz şehirde servis varsa ilk elden götürmeniz daha iyi olur eğer yok ise satınaldığınız yere vemeniz gerekir servis için
    Fatura şart faturasız işlem yapmazlar
     
  15. pisst0n

    pisst0n Asistan

    Katılım:
    20 Kasım 2015
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    43
    Antalya'dayım hocam yok servisi.

    Kerem enginar sen telefonu vatana teslim ettiğinde başlar dedi.
     
  16. treelock

    treelock Asistan

    Katılım:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    333
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    28
    Olabilir araştırmak lazım ama benim bildiğim firmalar üzerinden atıyor suçu, bana 1'inde geldi ben 5'inde servise yolladım diyip 4 gün daha zaman kazanıyorlar.
     
  17. pisst0n

    pisst0n Asistan

    Katılım:
    20 Kasım 2015
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    43
    12. iş günü ve hala servis yolunda diyor eğer öyle bir şey olursa rezillik yani.

    ben boşuna mı bekliyorum 12 gündür.
     
  18. celalettinaktas

    celalettinaktas Doçent

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    574
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Bu zaman kadar bir note 4 cihaza para iadesi birde tab s2 tablete ve iphone 6 telefona değişim almış biri olarak şunları eklemek isterim. Yeni yasaya göre daha önceden 1 ay olan ayıplı mal süresi 6 aya çıkarıldı. Yani 6 ay içerisinde sizin arızalı ürününüze kesinlikle tamir ederek başlarından savma haklatı yok. 1 defa bile servise gitse seçimlik haklarınızo kullanabilirsiniz. İkinci olarak hem üretici hende satıcı firmaya internetteki ayıplı mal dilekçeleri ile mutlaka iadeli taahhütlü ihtar çekmelisiniz. Üçüncü olarak mert beyinde bahsettiği gibi imkanınız olan her süreçte video ve fotoğraf kaydı almanız faydanıza olur. Dördüncü olarak, hem ürünlerin üreticifirmalarının hemde satıcı firmalarının müdürleri başkanları başkan yardımcıları gibi şahsiyetleein mutlaka sosyal medya hesapları vardır. Oradanda seviyeli bir şekilde girişimde bulunmak fayda sağlıyor.
     
  19. henselt007

    henselt007 Üyecik

    Katılım:
    2 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Malatya
    faturayi nasil temin edebilirim? 2.el aldim telefonu, satis sozlesmesinde cihazin fiyati yaziyor, fatura olmazsa degisim de mi yapilamiyor?
    yani faturayi kaybetmek telefonu kaybetmek gibi bisi oluyor bunun herhangi bi tedbiri yok mu?
     
  20. Mrtaltg

    Mrtaltg Forza Motorsport 7 Moderatör

    Katılım:
    22 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.638
    Beğenileri:
    731
    Ödül Puanları:
    113
    maaleef olmuyor şöyle düşünün servis cihazı değişim veya parca isteyeceği zaman diyorki merkeze şuradan şu tarihte şu fatura ile alınmış şu cihaz için parca istiyorum diyor ona görede merkez servise faturalandırıyor parçayı bedava gelmiyor onlarada
     
Taslak kaydedildi Taslak silindi

Sayfayı Paylaş