Garantide Ücret İadesi ve Değişim Hakkında Bilinmesi,Yapılması Gerekenler

Konusu 'Akıllı Telefonlar' forumundadır ve mmrtylmz tarafından 13 Ekim 2014 başlatılmıştır.


  1. ebuzz44

    ebuzz44 Üyecik

    Katılım:
    9 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    iyi günler ikinci el aldığım sony c5 ultra telefon güncellemeden sonra ön kamera pasif oldu bide wifi kapattığım halde pil kullanımı kısmında wifi açık gözüküyordu ve pil tüketiyordu. bu iki sorundan dolayı kvk servisine gönderdim. telefon geri geldiğinde ön kamera çalışıyordu ama wifi problemi hala giderilmemişti. çok üstüne düşmeyeyim dedim. ancak arama yapmak istediğimde telefonu yanağıma yaklaştırdığımda ekran kapanmıyordu sensörü bozmuşlar. telefonu ikinci kez bu iki problemden dolayı servise gönderdim bide sorunları göstermek için iki adet video çekip telefonun dahili belleğine attım bunuda arıza kağıına belirttim. kısa sürede geri geldi ve yaptıkları şey batarya değiştirip sözde yazılımı güncellemek. tabi telefonu aldığımda iki problem de devam ediyordu. ekrana dikkatli baktığımda iki adet ölü piksel ve güç kısmının oraya denk gelen ekran kısmında hafif sararma fark ettim. bunlar önceden varmıydı yokmuydu emin değilim. ancak bu problemleri hepsini belirtip tekrar aynı servise gönderdim. şimdi sistemden kontrol ettiğimde çok komik yine batarya değiştirildi yazılım güncellendi yazıyor. ayrıca bu gönderişimde muadili ile değiştirlmesini talep etmiştim. şimdi telefon bi kaç güne bana gelecek size sorum ikinci el aldığım için fatura sahibini tanımıyorum onun için para iadesi istemiyeceğim ancak muadili ile değiştirilmesini servisten yada thh ye vererek alabilirmiyim. nsıl bir yol izlemem gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
     
    mrtglr55 bunu beğendi.


  2. fatihemail

    fatihemail Üyecik

    Katılım:
    27 Nisan 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    kastamonu
    herkese merhaba. ben de samsung garanti mağduru binlerce kişiden birisiyim. insan mağdur olunca ne kadar çok kader ortağı olduğunu daha iyi anlıyor. allah kimseyi düşürmesin. benim elimde 6 adet servis fişi ve iadeli taahhütlü gönderdiğim dilekçenin posta gönderisi var ancak dilekçe fotokopisini bulamıyorum bu önemli mi hakem heyetine başvuru yaparken? bir de dilekçe ekinde olması zaruru ekler var mıdır? verdiğiniz bilgiler için çok tşk ederim.
     
  3. Xsibel.k

    Xsibel.k Üyecik

    Katılım:
    8 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Kadın
    Yer:
    Bursa gursu
    Telefonun LG k 10 garanti 1sene dolmadi suresi 2yil telefonum düştü kırıldı ekran parçalandı yüzü kamera gitti düzgün diil kasiyo çok garantiye versem iPhone 5gibi telefonla değiştirme hakkım varmi
     
  4. Mrtaltg

    Mrtaltg Punisher Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    22 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    1.011
    Ödül Puanları:
    113
    ekran kırığı müşteri hatasına girer garanti sadece üretimden kaynaklı hataları telafi etmek için var büyük birihtimal servis siden tamir için bir meblağ ister ama değişim sanmam
     
  5. ilgarulas

    ilgarulas Üyecik

    Katılım:
    8 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    BALIKESİR
    Herkese selamlar öncelikle.Telefonu alalı tam 1 hafta oldu ve bu 1 haftalık süreçte - bildirimlerin gelmemesi - bazı programların kendiliğinden kapanması ve çift tıklama ile açma/kapatma yapamamam -bazı uygulamalarda(facebook,instagram..) takılmalar veya donmalar gibi sorunlar yaşıyorum telefonu garantiye versem yada direk olarak iade talep etsem sizce iade isteğim kabul edilir mi? cevaplarsanız çok sevinirim.
     
  6. Sezer006

    Sezer006 Üyecik

    Katılım:
    22 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Ankara
    Merhaba xa ultra telefonumu sinyalizasyon sorunları ile servise verdim ancak güncelleme yapıldı tarzında geri gönderildi ama sorunun gitmediğini gördüm tekrar verdim bu seferde darbe kaynaklı arıza denildi Power tuşunun yanında çatlak var denilerek çatlak denmez çizik demek daha doğru benim açımdan garanti dışı bırakıp ücret istediler bu model zaten kronik arızaları olan bi model tek ben değil bi çok kullanıcısı aynı şeylerden şikayetçi ve darbe kaynaklı bi sorun olmadığını biliyorum madem bi sorun vardı ilk seferde tespit edilip neden yapılmadı anlamıyorum bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim. Teşekkürler şimdiden.
     
  7. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    mmrtylmz kardes sana bir sorum olacak samsung note 5 vardi bende dusurdum ekran kirildi 600 tlye yaptirdim sonra ekranda sararma oldu goturdum kullanici hatasi dediler 1000 tl istediler bende kabul etmedim baska bir servise goturdum benim hatam yokmus garanti dahilinde degisti ucretsiz sonra yine aynisi sonra yine ve yine toplamda 5 gitti servise parca tedarik edilmemis 45 gun beni aramadilar sormadilar sonra telefon acip telefonunuz degisime girdi gelin yeni telefonunuzu alin dediler bende para iadesi talep ettim teknosadan almistim telefonu elimdeki 5 servis fisiyle saticiya gitmeden direk thh ye gittim beni hakli buldu para iadesi dedi fakat teknosa bana dava acti sence kim hakli ?
     
  8. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Size bir sorum olacak samsung note 5 vardi bende dusurdum ekran kirildi 600 tlye yaptirdim sonra ekranda sararma oldu goturdum kullanici hatasi dediler 1000 tl istediler bende kabul etmedim baska bir servise goturdum benim hatam yokmus garanti dahilinde degisti ucretsiz sonra yine aynisi sonra yine ve yine toplamda 5 gitti servise parca tedarik edilmemis 45 gun beni aramadilar sormadilar sonra telefon acip telefonunuz degisime girdi gelin yeni telefonunuzu alin dediler bende para iadesi talep ettim teknosadan almistim telefonu elimdeki 5 servis fisiyle saticiya gitmeden direk thh ye gittim beni hakli buldu para iadesi dedi fakat teknosa banadava acti sence kim hakli ?
     
  9. YUSUSF

    YUSUSF Üyecik

    Katılım:
    3 Haziran 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    ANKARA
    arkadaşlar telefonum huawei gr5 şarj soketi bozuldu bende sadece telefonu teleservice garantiye yolladım kullanıcı hatası dediler telefonum 20 iş günü içinde gelmek zorunda mı
     
  10. Mrtaltg

    Mrtaltg Punisher Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    22 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.192
    Beğenileri:
    1.011
    Ödül Puanları:
    113
    Kullanıcı hatası veya üründen kaynaklı hata fark etmez servis lerim yasal günü 20 iş günü dür
     
  11. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Size bir sorum olacak samsung note 5 vardi bende dusurdum ekran kirildi 600 tlye yaptirdim sonra ekranda sararma oldu goturdum kullanici hatasi dediler 1000 tl istediler bende kabul etmedim baska bir servise goturdum benim hatam yokmus garanti dahilinde degisti ucretsiz sonra yine aynisi sonra yine ve yine toplamda 5 gitti servise parca tedarik edilmemis 45 gun beni aramadilar sormadilar sonra telefon acip telefonunuz degisime girdi gelin yeni telefonunuzu alin dediler bende para iadesi talep ettim teknosadan almistim telefonu elimdeki 5 servis fisiyle saticiya gitmeden direk thh ye gittim beni hakli buldu para iadesidedi fakat teknosa banadava acti sence kim hakli ?
     


  12. PARAzitCELL

    PARAzitCELL Doçent

    Katılım:
    5 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    766
    Beğenileri:
    199
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    teknosa davayı neden açmış, sebep neymiş , yazabilir misin ? haklı gerekçe olarak ne ileri sürmüş...?
     
  13. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Kagit gelmedi daha hakem kurulu kararina itiraz diyor ihbar olunan samsung elektronics dava ya dahil etmis onuda tahminimce kullanici hatasi var diyecek yada kotu servis isciligi diyecek samsungun uzerine atacak ondan alsin parasini diyecek yada daha oncede teknosadan para iadesi aldim zoruna gitti benide magdur etmek icin isi yokusa suruyor yada bir ihtimal daha var samsungla bir olup davayi kazanmak baska bir ihtimal yok fakat burada samsungun benim yanimda olmasi gerekir cunki degisim karari veren samsung kalkipta mahkemede kullanici hatasi var teknosa hakli derse yalan soylemis olur ben daha once toplamda 2 defa para iadesi aldim s4 ve s6 edge birinin para iadesini samsungtan digerinin para iadesini teknosadan aldim ikisininde ekraninda iz kaliyordu oyun oynuyordum izi cikiyordu servis fisleri ve en son bana cikardiklari ayipli mal raporlariyla bunu kanitladim fakat note 5 te ilk yere dusurdum telefonu ekran kirildi degistirdim 600 tlye sonra bu iz olayi bunda da cikti.
     
    Son düzenleme: 3 Haziran 2017
  14. PARAzitCELL

    PARAzitCELL Doçent

    Katılım:
    5 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    766
    Beğenileri:
    199
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    istanbul
    anladığım kadarıyla(!) size dava açılmamış , thh nin kararına itiraz edilmiş. eğer öyleyse normaldir itiraz etmeleri ama bildiğim kadarıyla (eskiden öyle idi.. şimdi de değişmemiştir) thh kararları kesindir ve değişmez. karar sizin lehinize çıkmışsa endişelenecek bir durum yoktur. bence eninde sonunda para iadesini alırsınız. eğer vermez iseler thh kararı ile icraya verirsiniz söke söke alırsınız faiz ve masrafları ile birlikte.
     
  15. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Bende icraya vericektim ama sonra dava acildigini gorunce dava tarihide kasimin sonunda 6 ay var yani faiz ve masraflarla istemeyi dusundum bakalim ne olacak.
     
  16. treelock

    treelock Asistan

    Katılım:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    28
    Cihaz ilk başta boot loob denilen arızaya düştü. Teleservice'ye verdim 2 gün sonra yaptık diye verdiler, aldığım dakika arıza devam ediyordu. Yazılım güncelleyip verdiler kısaca. Sonra tekrar verdim, bu sefer 10 günde verdiler, aldım 3 gün kullandım yine aynı arıza başladı. Gittim tekrar verdim, 15 gün kaldı bu sefer ve anakart değişti. Sonra cihaz düzeldi derken ön kamera çalışmıyordu aldığımda kontrol etmedim büyük ihtimalle bağlamadılar. Sonra ön ve arka kamerayı değiştirdiler 4. seferinde. Ancak aldım cihazı şimdi de aşırı bir yavaşlama söz konusu oldu ve nadir de olsa boot loob yapıyor. Bende 1.5 ay önce elimde ki belgeler de THH'ye başvurdum hala bekliyorum.
     
  17. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Garanti dahilinde 1 sene icinde 4 defa ariza ve parca degisimi yapildiysa para iadesi yada degisim talep edebilirsin.
     
  18. treelock

    treelock Asistan

    Katılım:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    28
    Eee biliyorum? Öyle yaptım zaten.
     
  19. Hayalet1981

    Hayalet1981 Üyecik

    Katılım:
    1 Haziran 2017
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Yer:
    Istanbul
    Para iadesi istemekte gec kalmissin onu demek istiyorum 4.den sonrada telefonu teslim almissin 4. Defa goturdugunde eger parca degisirse para iadesi yada degisim talep ediyorum diye onlara soylemeliydin onlarda seni arardi zaten sorardi sana.Burada thh ye de gitmene gerek yok.Para iadesi yapmadilar diye de yazmamissin zaman kaybi yapmissin.Sen talepte bulunmadigin surece 10 kerede gotursen parca degistirirler.
     
    Son düzenleme: 5 Haziran 2017
  20. treelock

    treelock Asistan

    Katılım:
    25 Ocak 2011
    Mesajlar:
    347
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşım; ben 2. verişimden itibaren 2-3-4 yani 3 defa değişim istiyorum diye servis raporuna yazdırdım, Teleservice Sony kabul etmedi diye cevap verdi, Sony'ye yazdım Sony'de bizle alakası yok, Dünya'nın en kaliteli teknik servisi Teleservice ne derse o olur dedi.

    Benim yapacağım son hamle dava açmak oldu yani.
     
Taslak kaydedildi Taslak silindi

Sayfayı Paylaş