Garantide Ücret İadesi ve Değişim Hakkında Bilinmesi,Yapılması Gerekenler

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 2)

Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
iyi günler ikinci el aldığım sony c5 ultra telefon güncellemeden sonra ön kamera pasif oldu bide wifi kapattığım halde pil kullanımı kısmında wifi açık gözüküyordu ve pil tüketiyordu. bu iki sorundan dolayı kvk servisine gönderdim. telefon geri geldiğinde ön kamera çalışıyordu ama wifi problemi hala giderilmemişti. çok üstüne düşmeyeyim dedim. ancak arama yapmak istediğimde telefonu yanağıma yaklaştırdığımda ekran kapanmıyordu sensörü bozmuşlar. telefonu ikinci kez bu iki problemden dolayı servise gönderdim bide sorunları göstermek için iki adet video çekip telefonun dahili belleğine attım bunuda arıza kağıına belirttim. kısa sürede geri geldi ve yaptıkları şey batarya değiştirip sözde yazılımı güncellemek. tabi telefonu aldığımda iki problem de devam ediyordu. ekrana dikkatli baktığımda iki adet ölü piksel ve güç kısmının oraya denk gelen ekran kısmında hafif sararma fark ettim. bunlar önceden varmıydı yokmuydu emin değilim. ancak bu problemleri hepsini belirtip tekrar aynı servise gönderdim. şimdi sistemden kontrol ettiğimde çok komik yine batarya değiştirildi yazılım güncellendi yazıyor. ayrıca bu gönderişimde muadili ile değiştirlmesini talep etmiştim. şimdi telefon bi kaç güne bana gelecek size sorum ikinci el aldığım için fatura sahibini tanımıyorum onun için para iadesi istemiyeceğim ancak muadili ile değiştirilmesini servisten yada thh ye vererek alabilirmiyim. nsıl bir yol izlemem gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
27 Nis 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
kastamonu
herkese merhaba. ben de samsung garanti mağduru binlerce kişiden birisiyim. insan mağdur olunca ne kadar çok kader ortağı olduğunu daha iyi anlıyor. allah kimseyi düşürmesin. benim elimde 6 adet servis fişi ve iadeli taahhütlü gönderdiğim dilekçenin posta gönderisi var ancak dilekçe fotokopisini bulamıyorum bu önemli mi hakem heyetine başvuru yaparken? bir de dilekçe ekinde olması zaruru ekler var mıdır? verdiğiniz bilgiler için çok tşk ederim.
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Bursa gursu
Telefonun LG k 10 garanti 1sene dolmadi suresi 2yil telefonum düştü kırıldı ekran parçalandı yüzü kamera gitti düzgün diil kasiyo çok garantiye versem iPhone 5gibi telefonla değiştirme hakkım varmi
 

Mrtaltg

[email protected]
Yönetici
Super Moderator
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
4,542
Beğeniler
2,019
Puanları
113
Telefonun LG k 10 garanti 1sene dolmadi suresi 2yil telefonum düştü kırıldı ekran parçalandı yüzü kamera gitti düzgün diil kasiyo çok garantiye versem iPhone 5gibi telefonla değiştirme hakkım varmi
ekran kırığı müşteri hatasına girer garanti sadece üretimden kaynaklı hataları telafi etmek için var büyük birihtimal servis siden tamir için bir meblağ ister ama değişim sanmam
 
Katılım
8 May 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
BALIKESİR
Teknoloji büyüdükçe getirdiği sıkıntılar da büyümekte. Özellikle binlerce lira verip aldığımız akıllı telefonlar, her ne kadar dikkatli kullansak da arıza verebiliyor. Teknoloji işi şans işi tabirine inanan biriyim. Kimisi X marka X model cihazı alır, yıllarca sıkıntısız bir şekilde kullanır, kimisi de aynı X marka X model cihazı alır, cihaz teknik servisin elinden bir türlü kurtulamaz. Bu bilgi teknik servisten kurtulamayan cihaz sahiplerine umarım yardımcı olur diyerek başlayalım...
Herkese selamlar öncelikle.Telefonu alalı tam 1 hafta oldu ve bu 1 haftalık süreçte - bildirimlerin gelmemesi - bazı programların kendiliğinden kapanması ve çift tıklama ile açma/kapatma yapamamam -bazı uygulamalarda(facebook,instagram..) takılmalar veya donmalar gibi sorunlar yaşıyorum telefonu garantiye versem yada direk olarak iade talep etsem sizce iade isteğim kabul edilir mi? cevaplarsanız çok sevinirim.
 
Katılım
22 May 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Ankara
Merhaba xa ultra telefonumu sinyalizasyon sorunları ile servise verdim ancak güncelleme yapıldı tarzında geri gönderildi ama sorunun gitmediğini gördüm tekrar verdim bu seferde darbe kaynaklı arıza denildi Power tuşunun yanında çatlak var denilerek çatlak denmez çizik demek daha doğru benim açımdan garanti dışı bırakıp ücret istediler bu model zaten kronik arızaları olan bi model tek ben değil bi çok kullanıcısı aynı şeylerden şikayetçi ve darbe kaynaklı bi sorun olmadığını biliyorum madem bi sorun vardı ilk seferde tespit edilip neden yapılmadı anlamıyorum bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim. Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Istanbul
Değişim kararı çıktıysa ücret iadesi alamazsınız. Ücret iadesi alabilmeniz için size ücret iadesi mi istersiniz değişim mi istersiniz diye sormaları gerekli fakat çoğu servis bunu sormaz ve direk karara bağlar. Hayırlı olsun.
mmrtylmz kardes sana bir sorum olacak samsung note 5 vardi bende dusurdum ekran kirildi 600 tlye yaptirdim sonra ekranda sararma oldu goturdum kullanici hatasi dediler 1000 tl istediler bende kabul etmedim baska bir servise goturdum benim hatam yokmus garanti dahilinde degisti ucretsiz sonra yine aynisi sonra yine ve yine toplamda 5 gitti servise parca tedarik edilmemis 45 gun beni aramadilar sormadilar sonra telefon acip telefonunuz degisime girdi gelin yeni telefonunuzu alin dediler bende para iadesi talep ettim teknosadan almistim telefonu elimdeki 5 servis fisiyle saticiya gitmeden direk thh ye gittim beni hakli buldu para iadesi dedi fakat teknosa bana dava acti sence kim hakli ?
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Istanbul
Size bir sorum olacak samsung note 5 vardi bende dusurdum ekran kirildi 600 tlye yaptirdim sonra ekranda sararma oldu goturdum kullanici hatasi dediler 1000 tl istediler bende kabul etmedim baska bir servise goturdum benim hatam yokmus garanti dahilinde degisti ucretsiz sonra yine aynisi sonra yine ve yine toplamda 5 gitti servise parca tedarik edilmemis 45 gun beni aramadilar sormadilar sonra telefon acip telefonunuz degisime girdi gelin yeni telefonunuzu alin dediler bende para iadesi talep ettim teknosadan almistim telefonu elimdeki 5 servis fisiyle saticiya gitmeden direk thh ye gittim beni hakli buldu para iadesi dedi fakat teknosa banadava acti sence kim hakli ?
 

YUSUSF

Üyecik
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
ANKARA
arkadaşlar telefonum huawei gr5 şarj soketi bozuldu bende sadece telefonu teleservice garantiye yolladım kullanıcı hatası dediler telefonum 20 iş günü içinde gelmek zorunda mı
 

Mrtaltg

[email protected]
Yönetici
Super Moderator
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
4,542
Beğeniler
2,019
Puanları
113
arkadaşlar telefonum huawei gr5 şarj soketi bozuldu bende sadece telefonu teleservice garantiye yolladım kullanıcı hatası dediler telefonum 20 iş günü içinde gelmek zorunda mı
Kullanıcı hatası veya üründen kaynaklı hata fark etmez servis lerim yasal günü 20 iş günü dür
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Istanbul
Size bir sorum olacak samsung note 5 vardi bende dusurdum ekran kirildi 600 tlye yaptirdim sonra ekranda sararma oldu goturdum kullanici hatasi dediler 1000 tl istediler bende kabul etmedim baska bir servise goturdum benim hatam yokmus garanti dahilinde degisti ucretsiz sonra yine aynisi sonra yine ve yine toplamda 5 gitti servise parca tedarik edilmemis 45 gun beni aramadilar sormadilar sonra telefon acip telefonunuz degisime girdi gelin yeni telefonunuzu alin dediler bende para iadesi talep ettim teknosadan almistim telefonu elimdeki 5 servis fisiyle saticiya gitmeden direk thh ye gittim beni hakli buldu para iadesidedi fakat teknosa banadava acti sence kim hakli ?
 
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,143
Beğeniler
801
Puanları
113
Konum
istanbul
teknosa davayı neden açmış, sebep neymiş , yazabilir misin ? haklı gerekçe olarak ne ileri sürmüş...?
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Istanbul
Kagit gelmedi daha hakem kurulu kararina itiraz diyor ihbar olunan samsung elektronics dava ya dahil etmis onuda tahminimce kullanici hatasi var diyecek yada kotu servis isciligi diyecek samsungun uzerine atacak ondan alsin parasini diyecek yada daha oncede teknosadan para iadesi aldim zoruna gitti benide magdur etmek icin isi yokusa suruyor yada bir ihtimal daha var samsungla bir olup davayi kazanmak baska bir ihtimal yok fakat burada samsungun benim yanimda olmasi gerekir cunki degisim karari veren samsung kalkipta mahkemede kullanici hatasi var teknosa hakli derse yalan soylemis olur ben daha once toplamda 2 defa para iadesi aldim s4 ve s6 edge birinin para iadesini samsungtan digerinin para iadesini teknosadan aldim ikisininde ekraninda iz kaliyordu oyun oynuyordum izi cikiyordu servis fisleri ve en son bana cikardiklari ayipli mal raporlariyla bunu kanitladim fakat note 5 te ilk yere dusurdum telefonu ekran kirildi degistirdim 600 tlye sonra bu iz olayi bunda da cikti.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
2,143
Beğeniler
801
Puanları
113
Konum
istanbul
anladığım kadarıyla(!) size dava açılmamış , thh nin kararına itiraz edilmiş. eğer öyleyse normaldir itiraz etmeleri ama bildiğim kadarıyla (eskiden öyle idi.. şimdi de değişmemiştir) thh kararları kesindir ve değişmez. karar sizin lehinize çıkmışsa endişelenecek bir durum yoktur. bence eninde sonunda para iadesini alırsınız. eğer vermez iseler thh kararı ile icraya verirsiniz söke söke alırsınız faiz ve masrafları ile birlikte.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Istanbul
anladığım kadarıyla(!) size dava açılmamış , thh nin kararına itiraz edilmiş. eğer öyleyse normaldir itiraz etmeleri ama bildiğim kadarıyla (eskiden öyle idi.. şimdi de değişmemiştir) thh kararları kesindir ve değişmez. karar sizin lehinize çıkmışsa endişelenecek bir durum yoktur. bence eninde sonunda para iadesini alırsınız. eğer vermez iseler thh kararı ile icraya verirsiniz söke söke alırsınız faiz ve masrafları ile birlikte.
Bende icraya vericektim ama sonra dava acildigini gorunce dava tarihide kasimin sonunda 6 ay var yani faiz ve masraflarla istemeyi dusundum bakalim ne olacak.
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
350
Beğeniler
58
Puanları
28
Dostum öncelikle geçmiş olsun. Cihazın sıkıntısı neydi? Birde süreç hakkında beni bilgilendirir misin? Yani sen ne talep ettin servis nasıl çözüm buldu
Cihaz ilk başta boot loob denilen arızaya düştü. Teleservice'ye verdim 2 gün sonra yaptık diye verdiler, aldığım dakika arıza devam ediyordu. Yazılım güncelleyip verdiler kısaca. Sonra tekrar verdim, bu sefer 10 günde verdiler, aldım 3 gün kullandım yine aynı arıza başladı. Gittim tekrar verdim, 15 gün kaldı bu sefer ve anakart değişti. Sonra cihaz düzeldi derken ön kamera çalışmıyordu aldığımda kontrol etmedim büyük ihtimalle bağlamadılar. Sonra ön ve arka kamerayı değiştirdiler 4. seferinde. Ancak aldım cihazı şimdi de aşırı bir yavaşlama söz konusu oldu ve nadir de olsa boot loob yapıyor. Bende 1.5 ay önce elimde ki belgeler de THH'ye başvurdum hala bekliyorum.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Istanbul
Cihaz ilk başta boot loob denilen arızaya düştü. Teleservice'ye verdim 2 gün sonra yaptık diye verdiler, aldığım dakika arıza devam ediyordu. Yazılım güncelleyip verdiler kısaca. Sonra tekrar verdim, bu sefer 10 günde verdiler, aldım 3 gün kullandım yine aynı arıza başladı. Gittim tekrar verdim, 15 gün kaldı bu sefer ve anakart değişti. Sonra cihaz düzeldi derken ön kamera çalışmıyordu aldığımda kontrol etmedim büyük ihtimalle bağlamadılar. Sonra ön ve arka kamerayı değiştirdiler 4. seferinde. Ancak aldım cihazı şimdi de aşırı bir yavaşlama söz konusu oldu ve nadir de olsa boot loob yapıyor. Bende 1.5 ay önce elimde ki belgeler de THH'ye başvurdum hala bekliyorum.
Garanti dahilinde 1 sene icinde 4 defa ariza ve parca degisimi yapildiysa para iadesi yada degisim talep edebilirsin.
 
Katılım
1 Haz 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Istanbul
Eee biliyorum? Öyle yaptım zaten.
Para iadesi istemekte gec kalmissin onu demek istiyorum 4.den sonrada telefonu teslim almissin 4. Defa goturdugunde eger parca degisirse para iadesi yada degisim talep ediyorum diye onlara soylemeliydin onlarda seni arardi zaten sorardi sana.Burada thh ye de gitmene gerek yok.Para iadesi yapmadilar diye de yazmamissin zaman kaybi yapmissin.Sen talepte bulunmadigin surece 10 kerede gotursen parca degistirirler.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
350
Beğeniler
58
Puanları
28
Para iadesi istemekte gec kalmissin onu demek istiyorum 4.den sonrada telefonu teslim almissin 4. Defa goturdugunde eger parca degisirse para iadesi yada degisim talep ediyorum diye onlara soylemeliydin onlarda seni arardi zaten sorardi sana.Burada thh ye de gitmene gerek yok.Para iadesi yapmadilar diye de yazmamissin zaman kaybi yapmissin.Sen talepte bulunmadigin surece 10 kerede gotursen parca degistirirler.
Arkadaşım; ben 2. verişimden itibaren 2-3-4 yani 3 defa değişim istiyorum diye servis raporuna yazdırdım, Teleservice Sony kabul etmedi diye cevap verdi, Sony'ye yazdım Sony'de bizle alakası yok, Dünya'nın en kaliteli teknik servisi Teleservice ne derse o olur dedi.

Benim yapacağım son hamle dava açmak oldu yani.
 
stat counter