Garanti süreci

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
17 Tem 2018
Mesajlar
61
Puanları
8
Herhangi bir samsung cihazınızı garantiye verdinizmi ve sonuçları ne oldu (j7 prime cihazımın batarya değişimini yaptırmak istiyorum)
 

<<Dkn nyz>>

Dekan
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
18 Mar 2018
Mesajlar
9,553
Puanları
113
Konum
Ankara
Değişim olur para alırlar kullanıcı kaynaklı diye
20 gün içinde teslim etmezler ise seve seve sıfır verirler
 

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
4,306
Puanları
113
Konum
İzmir
İzmir Konak'ta S8 cihazımı burn in den dolayı verdim. Para talep etmeden ekran değişimi yapıldı yanında jack girişi ve batarya değişimi yapıldı. Telefon kabı hediye ettiler. Ayrıca suya dayanıklılığını da kaybetmediğini belirttiler. 1 hafta serviste kaldı. Ben aşırı memnunum.
 

Usain

SDN⚡
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
5,273
Puanları
113
İzmir Konak'ta S8 cihazımı burn in den dolayı verdim. Para talep etmeden ekran değişimi yapıldı yanında jack girişi ve batarya değişimi yapıldı. Yanında telefon kabı hediye ettiler. Ayrıca suya dayanıklılığını da kaybetmediğini belirttiler. 1 hafta serviste kaldı. Ben aşırı memnunum.
Peki alınan yere (Teknosa) mi verilmeli yoksa Samsung bayisine mi? Orası alır mı, nasıl işliyor süreç?
 

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
4,306
Puanları
113
Konum
İzmir
Peki alınan yere (Teknosa) mi verilmeli yoksa Samsung bayisine mi? Orası alır mı, nasıl işliyor süreç?
Ürünün garantisine bağlı. Bazen Teknosa alıp Samsung'a veriyor. Bazen Teknosa kendi halletmeye çalışıyor. Alırken garantisi hakkında ne dediler?
 

Usain

SDN⚡
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
5,273
Puanları
113
Ürünün garantisine bağlı. Bazen Teknosa alıp Samsung'a veriyor. Bazen Teknosa kendi halletmeye çalışıyor. Alırken garantisi hakkında ne dediler?
Hiç hatırlamıyorum. 2017 Ağustosta almıştım. Bir kere sd kart kızağı sıkıştığı için vermiştim Teknosa'ya tamir etmişlerdi ama kendileri mi yaptılar, gönderdiler mi bilmiyorum.
 

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
4,306
Puanları
113
Konum
İzmir
Hiç hatırlamıyorum. 2017 Ağustosta almıştım. Bir kere sd kart kızağı sıkıştığı için vermiştim Teknosa'ya tamir etmişlerdi ama kendileri mi yaptılar, gönderdiler mi bilmiyorum.
Kutunun sağ üstünde bandrol gibi bir şey varsa Samsung Türkiye garantilidir ve kendin servise verebilirsin.
 
Katılım
17 Tem 2018
Mesajlar
61
Puanları
8
Bn cihazımı resmi samsung bayisinden aldım sol üstünde yuvarlak bandrol vardı j7 prime cihazımı versem batarya değişimi yaparlar mı şarjı hızlı gidiyor
 

Usain

SDN⚡
Yönetici
Mod. Adayı
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
5,273
Puanları
113
Bn cihazımı resmi samsung bayisinden aldım sol üstünde yuvarlak bandrol vardı j7 prime cihazımı versem batarya değişimi yaparlar mı şarjı hızlı gidiyor
Siz de benim gibi Samsung Memembers'dan Sistem kayıt verilerini gönderin ve sorununuzu belirtin. Pil sağlığına göre işlem yapacaklar galiba.
 

cngzkyz

Profesör
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
2,787
Puanları
63
Konum
İstanbul
Ben arabayla üstünden geçip arka cam kısmı pert ettim. Seve seve servis parası verdim.
 
Üst
stat counter