Galaxy S10 Plus, S10 ve S10e Kullanıcıları Kulübü

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Administraktör

Profesör
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
4,470
Puanları
113
Konum
Türkiye
ben kullaniyorum telefona cok şıklık katliyor led cover da cok islevsel kullanmışlar. ama sıklık buyuk artisi var.
Mesaj otomatik birleştirildi:


telefonu sifirladim ve duzelmedi wakelock beceremedim
Sıfırladıktan sonra aynı uygulamaları tekrardan kurmaman gerek. Sadece bilinen uygulamalar(gerçi bazen bilinen uygulamalarda sıkıntı yaratıyor ama)
 

Administraktör

Profesör
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
4,470
Puanları
113
Konum
Türkiye
bisey yok sosyal medya bide alisveris uygulamalari var onun disinda bilinmedik uygulama kurmadim
3 günlük cihazda batarya sorunu olacak hali yok. Zaten android sisteminin şarj tüketmesinin tek açıklaması uygulamalar... Siz dediğim gibi ayarlar üzerinden tüm uygulamaları gözden geçirin. Ve çeşitli kombinasyonlar deneyin.

Wakelock olayını halledemediyseniz
Cihazınızın usb hata ayıklamasını açın wakelock u yükleyin
https://chrome.google.com/webstore/detail/unlocker-for-wakelockdete/bgeplmmblegmdackkcemjkpngngocgjp linkinden chrome eklentisini bilgisayara kurun. Ve usb bağlantılarını kurun. Sonra cihazınınız gözüktünten sonra Connection mode logosunun, USB logosu olduğuna emin olun. Eğer USB logusu değil ise 1 kere üzerine tıklayın. Bu işlemi grant battery stats logosuna tıklarak da yapabilirsin.

Şimdiye kadar pek çok kişiye yardım ettim ancak size yardım etmekte zorlandığım kadar kimseye yardım etmekte zorlanmadım. Çünkü bana tam geri dönüt vermiyorsunuz. Mesela wakelock kurun diyorum link atıyorum kuramadım diyorsunuz. Halbukisi takıldığınız anlamadığınız yeri yazsanız size hemen geri dönüt yapıp yardımcı olacağım. Yada uygulamaları tek tek kombinasyonlarla silin yükleyin pil süresu etkilenmediyse geri yükleyin ve bu işlemi sıkıntılı uygulama bulunana kadar deneyin diyorum ancak sizden bir geri dönüş alamıyorum.
 

stinghardyzz

Profesör
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
2,836
Puanları
113
s10 plus makro fotoğraf cekebiliyormu acaba
Mesaj otomatik birleştirildi:

daha guxel fotoğraf cekmek icin hangisini acayim hangisini kapatayim
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

harun272

Asistan
Katılım
15 Eyl 2016
Mesajlar
210
Puanları
28
Konum
Ankara
ben kullaniyorum telefona cok şıklık katliyor led cover da cok islevsel kullanmışlar. ama sıklık buyuk artisi var.
Mesaj otomatik birleştirildi:


telefonu sifirladim ve duzelmedi wakelock beceremedim

Bu led cower siyahımı beyazımı güzel olur telefon prizma beyazı yani siyahı çizilirmi diye şüpheleniyorum birde arka ledler çok şarj harcıyormu
 

progamer7206

Doçent
Katılım
14 Şub 2019
Mesajlar
716
Puanları
63
ben kullaniyorum telefona cok şıklık katliyor led cover da cok islevsel kullanmışlar. ama sıklık buyuk artisi var.
Mesaj otomatik birleştirildi:


telefonu sifirladim ve duzelmedi wakelock beceremedim
Led cover ı takınca telefon kalın ve ağırlaşıyormu
 

mei

Profesör
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
1,833
Puanları
38
@stinghardyzz düşmeler de yeterli koruma sağlar mı sence ? Gerçi düşürmeyelim bu telefonu zaten de :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Niye bolt yazdı ki bu
 

stinghardyzz

Profesör
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
2,836
Puanları
113
@stinghardyzz düşmeler de yeterli koruma sağlar mı sence ? Gerçi düşürmeyelim bu telefonu zaten de :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Niye bolt yazdı ki bu
ekrani yanlarini tamamen kaplamiyor. kenarları korur ama acik kisimlari var ses tuslari kilit tusu ve şarj giriş boydan boya acik o yuzde ahim sahim korumaz
 

fbtekstil

Üyecik
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
23
Puanları
3
Samsug bayisine git, 100 liraya babam taktırdı, gayet iyi, sadece parmak izi kalıyoe biraz
Markasi ne idi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kusura bakma patron çevremde s10+ yada p30 pro kullanan kimse yok test etmek nasip olmadı şuanlık youtube testleriyle idare etmeye çalışıyoz ayrıca intenette Exynos lu s10+ testleride var arada 15 dakka fark var eğer 15 dakka senin için büyük bi farksa sen diğer bütün donanım özelliklerini görmezden gelerek p30 pro balonunu alabilirsin
Bende s10 plus kullaniyorim ama arkadasin dedigi gibi p30 pro bataryada fsrk atar samsunga
 
Son düzenleme:

fbtekstil

Üyecik
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
23
Puanları
3
Farktan kastın kaç saat mesela? eğer iki üç saat dersen oturur gülerim sana
2 3 saat dersem gulmekle kalma tukur suratima da oyle degil ikisinide kullandim ortalama olarak bikgi vereyim. Sabah 7.10 da evden cikiyorum aksam 20.00 gibi eve geliyorum. S10 olus ile eve geldigimde %15 lerde sarjim oluyor. P30 pro ile geldigimde %35 lerde sarjim oluyor egerbir mac vs gibi etkinlige gittigimde s10 plus kapanmis oluyor p30 pro %10 larda eve yine getiriyor temiz 4saat farki var en az
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada bende huawei fani degilim elstiriyorum sadece cunku s10 plusu daha cok begendigim icin su anda onu kullaniyorum. Tasarim ses kakitesi video kalitesi olsun daha onde sadece pili daha iyi olmalıydı
 

HH_87

Üyecik
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
51
Puanları
8
Konum
İzmir
Arkadaşlar S10 Plus almak istiyorum fakat şarj süresi ile ilgili soru işaretleri var,Cihazdan batarya ile ilgili ve genel olarak memnunmusunuz?Sıkıntılar varsa Note 10 u beklicem
 

@ardagrbz

Asistan
Katılım
28 Ara 2018
Mesajlar
439
Puanları
63
Arkadaşlar S10 Plus almak istiyorum fakat şarj süresi ile ilgili soru işaretleri var,Cihazdan batarya ile ilgili ve genel olarak memnunmusunuz?Sıkıntılar varsa Note 10 u beklicem
Gerçekten beklentiniz nedir ? Bir hafta dayanması mi? Zaten ideal bi süre 1 gündür yok o marka 2 gün gidiyor yok şöyle böyle diyenler uyduruyor. Ben s10 kullanıyorum ve sosyal medya özellikle de youtube'da çok zaman geçiriyorum. Bu halde bile 1 gün gidiyor. O yüzden için rahat olsun ayrıca note 10' da da çok bi fark olmaz. Samsung'un note 7'den canı çok yandığı için bataryaya abanmıyor.
 

Paganini58

Asistan
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
315
Puanları
28
Arkadaşlar beklemede şarj tüketme durumu halen aynı mı? Samsung S serisinde bütün modeller şarj tüketirdi bekleme modunda. Huawenin bataryada fark atması da bence bu yüzden.
 
Üst
stat counter