Galaxy Note 9 resmen uçuyor!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


ShiftDelete.Net

Teknolojiye dair her şey!
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
5,634
Puanları
0
9 Ağustos’ta tanıtılacak olan Galaxy Note 9 hakkında yeni haberler gelmeye devam ediyor. Son olarak cihazın yeni bir versiyonunun benchmark sonuçları sızdırıldı.

Haberi okumaya devam et...
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,309
Puanları
113
S8 ile S9 arasındaki fark gibi olur Note 8 ile Note 9'un arasındaki fark, Note 8'den pek bir farkı olacağını sanmıyorum. Bu Benchmark'a kananlara da üzülüyorum, S7 Edge bile yeterli performansı sağlarken hem de.
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,625
Puanları
113
Konum
...
Snapdragon 845 kullanacak bi zahmet uçsun ama note 8 de çok hızlı bi telefon benim note 9 dan en büyük beklentim hız değil pil ve gelişmiş s pen
 

CoderxL

Doçent
Katılım
15 Kas 2010
Mesajlar
522
Puanları
63
Konum
root@coderxL:~$
Isınma Konusu ileride Olacak mı acaba Kafamı Karıstıran Tek sorunda bu, Note Serisinde Bu sorunu Yasadım ıcın Can sıkıcı hal aldı..
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,583
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Uçtuğu falan yok. Altı üstü A11 seviyesinde. Apple A12'yi çıkaracak yıllardır 1 sene geriden takip ediyorlar anlamış değilim.
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,625
Puanları
113
Konum
...
S10, note 9'a fark atıcak...
E bi zahmet tasarım tamamen değişecek snapdragon 855 gelecek 3D yüz algılama gelecek 3 kamera olacak daha neler olacak kim bilir.Bu böyle devam eder note 10 da s10 a fark atar s11 de note 10 a derken uzar gider
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,625
Puanları
113
Konum
...
Note serisi bana göre yeni telefonlarda S serisini geçemeyecek.
Note serisi her zaman bir adım öndedir performans olarak yakın olsalarda bazı donanım ve bazı ek özelikler olarak önde örneğin note 9 da 8/512 gb seçeneği olacak diğer yandan normalde samsung note serisinde temel atar s serisinde geliştirirdi bu sefer s9 plusla beraber gelen değişir diyafram dahada geliştirilip note 9 da sunulacak bunun yanında dolby atmos ve irisle yüz tanıma aynı anda çalışması gibi temellerde s9 plusta atıldı
 

kaanm55

Dekan
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
6,210
Puanları
113
Note serisi her zaman bir adım öndedir performans olarak yakın olsalarda bazı donanım ve bazı ek özelikler olarak önde örneğin note 9 da 8/512 gb seçeneği olacak diğer yandan normalde samsung note serisinde temel atar s serisinde geliştirirdi bu sefer s9 plusla beraber gelen değişir diyafram dahada geliştirilip note 9 da sunulacak bunun yanında dolby atmos ve irisle yüz tanıma aynı anda çalışması gibi temellerde s9 plusta atıldı
512GB ne işe yarayacak? S yine geçicek

---- Mesajlar birleştirildi ----

Note 9 ön satista hediye ile gelebilir mi
muhtemelen öyle olacak.
 
Son düzenleme:

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,625
Puanları
113
Konum
...
512GB ne işe yarayacak? S yine geçicek

---- Mesajlar birleştirildi ----


muhtemelen öyle olacak.
S niye geçsin saçmalama note 9 un s9 plustan bariz üstün olacağı belli istediğine sorabilirsin bu sorunun cevabı note 9 millet neden s9 plus almayıp note 9 u bekliyo sanıyosun
 

root61

Profesör
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
1,160
Puanları
83
Konum
Türkiye
Kavisli olmayan 16:9 a yatkın note olsa güzel olurdu ama 8 den pek farklı olmayacak gibi.
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,625
Puanları
113
Konum
...
Harbiden ya. Geçen Note 8'e baktım; uzun, dar, saçma sapan bir tasarıma sahip.
Beğenmediğiniz tasarımı şuan herkes benimsedi s8 'le beraber başlayan akım hala devam ediyor tasarım gerçekten göreceli bişeymiş ilk defa note 8 in tasarımını beğenmeyen birini görüyorum
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,309
Puanları
113
Harbiden ya. Geçen Note 8'e baktım; uzun, dar, saçma sapan bir tasarıma sahip.
Beğenmediğiniz tasarımı şuan herkes benimsedi s8 'le beraber başlayan akım hala devam ediyor tasarım gerçekten göreceli bişeymiş ilk defa note 8 in tasarımını beğenmeyen birini görüyorum
Kusura bakmayın da neyini beğeniyorsunuz o tasarımın? O ekran formatıyla video izlenmiyor 16:9'daki gibi, parmak izinin yeri saçma, dar ve epeyce de uzun; tam bir kanser. S7 Edge, Note FE tasarımı çok daha iyi bana kalırsa.
 

Tttunahan

Profesör
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
4,625
Puanları
113
Konum
...
Kusura bakmayın da neyini beğeniyorsunuz o tasarımın? O ekran formatıyla video izlenmiyor 16:9'daki gibi, parmak izinin yeri saçma, dar ve epeyce de uzun; tam bir kanser. S7 Edge, Note FE tasarımı çok daha iyi bana kalırsa.
Bu akımı samsung başlattı hala devam ediyor egoist apple bile ayak uydurdu sen düşün artık video izlenmiyo derken nasıl izleyemiyosun anlamadım ben telefona film indirip izliyorum muhteşem ekranda izlemesi çok keyifli oluyor youtubeda tek el hareketiyle ekranı büyütüp ekran formatına uygun hale getirebiliyosun.Parmak izine ulaşmada ilk başlarda sıkıntı yaşadım ama şuan alıştım artık elim direk oraya gidiyor.Sen bu gidişle note fe de kalır başka telefon alamazsın bütün telefonlarda ekran formatı değişti bidaha düşün derim.
 

Sucrofe

Profesör
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
3,309
Puanları
113
Kusura bakmayın da neyini beğeniyorsunuz o tasarımın? O ekran formatıyla video izlenmiyor 16:9'daki gibi, parmak izinin yeri saçma, dar ve epeyce de uzun; tam bir kanser. S7 Edge, Note FE tasarımı çok daha iyi bana kalırsa.
Bu akımı samsung başlattı hala devam ediyor egoist apple bile ayak uydurdu sen düşün artık video izlenmiyo derken nasıl izleyemiyosun anlamadım ben telefona film indirip izliyorum muhteşem ekranda izlemesi çok keyifli oluyor youtubeda tek el hareketiyle ekranı büyütüp ekran formatına uygun hale getirebiliyosun.Parmak izine ulaşmada ilk başlarda sıkıntı yaşadım ama şuan alıştım artık elim direk oraya gidiyor.Sen bu gidişle note fe de kalır başka telefon alamazsın bütün telefonlarda ekran formatı değişti bidaha düşün derim.
Zamanla o formata uygun hale gelecektir elbet videolar ama 16:9 ekran formatı ayrı bir keyif. Bence özgün ekran formatları saçmalık, 16:9'un nesi vardı?
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
20,583
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Yav dolar 4,9'u geçmiş. Amiral almak hayal oldu siz hala 16:9, 18:9 muhabbeti yapıyorsunuz. Zaten alamayacaksınız boşuna yorulmayın. :D :D
 

root61

Profesör
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
1,160
Puanları
83
Konum
Türkiye
Üst
stat counter