Galaxy Note 2 Açılmıyor

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


ahmetozdas

Üyecik
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
1
Puanları
0
s.a. arkadaşlar ben note 2 kullanıyorum . öncelerden root anlatımınızla rootlamıstım telefonu bi sorun yok gibiydi . Dün bi format atmak istedim . Recovery moda almak istedim. alamıyordum. note2 yazısı çıkıyor telefonun ekranı kayıyor sonra siyah ekran ve en sonunda tekrar aynı olay . habire reset olup ekran kayıyor. Download moda gecince sorun yok. sonra telefonu normal fabrika ayarlarından sıfırladım . bU SEFER telefon hiç açılmıyor . power tuşuna bastıktan sonra recovary modda olanın aynısı oluyor ve hiç açılmıyor... sammobileden 4.1.2 sürümünü indirdim. odinle yüklesemmi ne yapsam bi anlatırsanız??????????
 

Kadima

Rektör
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
11,985
Puanları
113
s.a. arkadaşlar ben note 2 kullanıyorum . öncelerden root anlatımınızla rootlamıstım telefonu bi sorun yok gibiydi . Dün bi format atmak istedim . Recovery moda almak istedim. alamıyordum. note2 yazısı çıkıyor telefonun ekranı kayıyor sonra siyah ekran ve en sonunda tekrar aynı olay . habire reset olup ekran kayıyor. Download moda gecince sorun yok. sonra telefonu normal fabrika ayarlarından sıfırladım . bU SEFER telefon hiç açılmıyor . power tuşuna bastıktan sonra recovary modda olanın aynısı oluyor ve hiç açılmıyor... sammobileden 4.1.2 sürümünü indirdim. odinle yüklesemmi ne yapsam bi anlatırsanız??????????

odin ile stock romu yükle.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Kolay gelsin note2 telefonum birden telefonla konusurken aramayı sonlandırıp arama yapmamı engelledi ve ardından kapattı kendini. telefon kendi kendine acılıp note 2 yazısı gozukup geri kapanıp duruyor. bataryayı soktüm beklettim fakat aynı problem devam etmektedir. formatta atılmıyor. yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler...
 

pelinckc

Üyecik
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
1
Puanları
0
Telefonum note 2 ve telefon acıldıgında samsung yazısı cıkıyo sonra açılma işlemi tekrarlanıyo bır sonrakinekrana geçmiyor. Telefon bu şekildeyken format atmadan önce yedekliyebilmem mümkün mü
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
bunun çözümünü bulan biri var mı bende de aynı şey oluyor
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
aynı sorun bugun bende de oldu. ne yapmam gerekiyor??
 

mrgogo7

Üyecik
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
40
Puanları
0
Arkadaşlar sorunuzun cevabı aslında çok basit bu sorun önceki romda kalan artık dosyalardan veya ayarlardan kaynaklanıyor, yapmanız gereken;
1- telefonunuzu kapatmak
2- telefonunun açma tuşu + orta tuş + ses açma tuşu'na basarak telefonunuzu açmak
3- Gelen ekranda wipe data ve wipre cache yapmak

Saygılarımla;
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Arkadaşlar sorunuzun cevabı aslında çok basit bu sorun önceki romda kalan artık dosyalardan veya ayarlardan kaynaklanıyor, yapmanız gereken;
1- telefonunuzu kapatmak
2- telefonunun açma tuşu + orta tuş + ses açma tuşu'na basarak telefonunuzu açmak
3- Gelen ekranda wipe data ve wipre cache yapmak

Saygılarımla;

Tşekkür ederim.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
:hammer::hammer::hammer:hiç açılmıyorki kapandı birdahada açılmadı şarja takıyorum yine bir tık yok . Yardım edin :/
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
note 2 telefon bır anda kapandı ve ekranda sadece telfonun modelını yazan yazı cıkıyor ve ıc bır sekılde acılmıyor ne yapmam gerekır
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ya telefonum samsung note 2 şarjı bitti akşam kapandı sabah şarja taktım açılmıyo sadece pil resmi çıkıyo ve şarj olmuyo acil biri yardım etsin lütfen.:crying:
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
benımde aynı sorun sarjım bıttı kapandı acılmıyo sarja takıyorum sarj olmuyo baska batarya taktım yıne acılmadıı ????
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Bu sorunu çözebilen birisi var mı:S Benimde aynısı bugun basıma geldi durup durdugu yerde ve ne format atabiliyorum ne de birşey.. yardımcı olsun birisi lütfen
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
ya telefonum note 2 şarjı bitti hemen taktım açtım sorun yoktu ama sabah uyandığımda telefon kapalıydı şarja taktım yine açılmadı lütfen yardım
 

maho502

Üyecik
Katılım
7 Haz 2014
Mesajlar
3
Puanları
0
arkadaşlar benimde bi sorunum var note 2 kullanıyorum mobil ağa bağlı iken foursquare facebook instagram vb uygulamalardan bildirim gelmiyor wifi ağına balandığım an bildirimler doluyo mobil ağa bağlı ikende nasıl bildirim alıcam düzeltmeme yardımcı olabilirmisiniz?
 

fb1907fb

Doçent
Katılım
22 Haz 2013
Mesajlar
543
Puanları
28
Konum
Kharkiv
Note 2 ve s3 de olan Sudden Death durumuna denk gelmişsiniz Emmc çhip yanmış servise verin
 
Üst
stat counter