Galaxy Nexus neden mi güncelleme alamadı? Cevabı Google verdi!

Konusu 'Android' forumundadır ve hasanistan44 tarafından 1 Kasım 2013 başlatılmıştır.


  1. melodileriyakar

    melodileriyakar Üyecik

    Katılım:
    31 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    O kadar uzun süre güncelleme alması bana göre kafidir, olmuş iki yıl daha fazlasını beklemek bence fazla. Ömür boyu güncelleme verecek hali yok ki zaten telefon da kaldırmaz. Iki yıldan sonra custom roma yönelmeli, yok ben bulaşmam bu işlere deniyorsa bu süreden sonra alt sürüm kullanmak zor gelmemeli ya da yenisi alınmalı. Ne telefonlar çıktı daha altı ay olmuş güncellemesi kesilmiş. Nexus'un en baba yönü güncelleme olayı değil, geliştiricilerden aldığı destek ve müthiş performansıdır.
     


  2. metinogtem

    metinogtem Üyecik

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Olaya süre olarak bakmamak lazım . Diğer cihazlar gibi değil nexus cihazlar , daha çok geliştirici cihazı olarak satılıyo . Onun için multimedya tarafı fazla ön plana çıkmaz . Daha çok son sürüm uygulamalar geliştirmek için desteklenir google tarafından . Onun için işlemci / ram gibi donanımsal özellikler yettiği sürece destek verilmesi gerekirdi .

    Bu zamana kadar da öyle oldu zaten . Nexus one a desteği kestiğinde niye destek kesildi denmedi çünkü artık nexus one ın yeni sürümü kaldırmayacağı belliydi . Ama burda özellikler yetmiyo değil de (zaten yetiyo) 18 ay geçti dendi .

    Şimdiden Galaxy Nexus için 4.4 custom rom lar çıkmaya başladı ama alpha sürümleri var . Ama bu romları google yapsa daha iyi ve kararlı olmazmıydı
     
  3. erso81

    erso81 Üyecik

    Katılım:
    14 Şubat 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    24 ay garantisi olan telefonu zorla son 6 ayında garantiden çıkarmak da denebilir bu yapılan
     
  4. metinogtem

    metinogtem Üyecik

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bi de işi garantiye bırakmamak için "geleneksel olarak" demişler . Keşke teller satılırken belli bir süre güncelleme garantisi verilmesi zorunlu olsa . Microsoft un son zamanlarda yaptığı gibi
     
  5. Ay Parçası

    Ay Parçası Profesör

    Katılım:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.828
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    artık telefon tavsiyelerinde nexsus önerilmesi tarihe karıştı desenize
     
  6. metinogtem

    metinogtem Üyecik

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kesinlikle . Arkadaşıma güncellemelerden dolayı Nexus önerdim , nexus 4 almış . Ne yazıkki 6 ay sonra ona da güncellemeyi kesicekler .Sonrasında o da göze alırsa custom rom lara kalıcak
     
  7. hellmarch

    hellmarch Profesör

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.373
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Ben bu 18 ay muhabbetini anlamadım. Nexus 20 aylık iken güncelleme aldı. Ek olarak ilk mesajdaki link açılmıyor.
     
  8. Ahmetgungor

    Ahmetgungor Asistan

    Katılım:
    26 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    abi bu muhabbet yalan ya reklam olmasın geçen Ya Pocketnow Yada PhoneDog du tam hatırlamıyorum Bir Çipten dolayı Galaxy nexus un kitkatı alamadığı haberini yazmışlardı bence doğru olanıda bu
     
  9. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Anlamazsın çünkü buradakiler hala aynı telden çalıyor. 18 ay minimum süre. google donanım üretmiyor ama üreticilerden minimum 18 ay garanti istiyor. texas instruments bittiği için nexus a destek yok. bazıları hala nexus4 e 6 ay sonra destek yok diyor. bu kadar zor mu yazılanı anlamak anlamıyorum. bir de diğer arkadaşların kafasını bulandırıyorlar. o kadat diyoruz kahve muhabbeti yapmayın diye ama işte yok anlamıyorlar.

    neyse arkadaş, anlayacağın 18 ay minimum süre. google firmalardan sürücü desteği aldıkça tüm nexus lara güncelleme desteği verecek.

    o kadar yazmamıza rağmen hala kalkıp biri nexus 4 e güncelleme 6 ay sonra bitecek diye yazar şimdi. harbiden pes doğrusu
     
  10. metinogtem

    metinogtem Üyecik

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Diğer link uçmuş . Bu link çalışıyo : https://support.google.com/nexus/answer/3468085?hl=tr

    18 ay durumunu açıkça anlatıyo

    - - - Mesaj Güncellendi - - -

    O sorun yüzünden tamamen alamaz diye bişey olucağını sanmıyorum . Öyle bişey olsaydı XDA geliştiricileri 4.4 sürümünü galaxy nexus a isteselerdi de getiremezlerdi ama alpha sürümü çıktı bile. Zaten her yerde "çipte olan bi sorun" deniyo . Google da da aradım ama ayrıntılı bişey yok . En mantıklı cevap google ın sayfasında yazdığı gibi 18 ay ki onu da ne kadar mantıklı kabul edebilirsek . Sonuçta bu güncellemeleri samsung vermiyo google veriyo . Samsung sadece üretici konumunda
     
  11. erso81

    erso81 Üyecik

    Katılım:
    14 Şubat 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    microsoftun önünü açmak için yapılan hareketler bunlar :closedeyes:
     


  12. neskalii

    neskalii Profesör

    Katılım:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.932
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    38
    düşük sistemlere de hitap edicekmiş bu iyi oldu kitkat :D
     
  13. acer

    acer Dekan

    Katılım:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.903
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Saf android deneyimi :D Saf :D:D
     
  14. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    nexuslarda zaten ham android var cyanogenmod kesin çıkar 5-6 yemişim google yi
     
  15. Jomolocco

    Jomolocco Doçent

    Katılım:
    4 Eylül 2012
    Mesajlar:
    864
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    İphone 3gs e kac yil destek verdi adamlar siz hala android peh :)
     
Taslak kaydedildi Taslak silindi

Sayfayı Paylaş