Roketçi Tavşan
Asistan
- Katılım
- 21 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 232
- Reaksiyon puanı
- 64
- Puanları
- 28
Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 2 aydır aktif olarak kullandığım Galaxy Buds cihazım hergün olduğu gibi kutusundan çıkarıp kulağıma taktıktan sonra sesi çok düşük vermeye başladı. İlk başta pil düşük zannettim ve kutusuna geri koydum. Bir süre sonra şarjı %100 olmasına rağmen ses yine çok düşüktü. En son düzeydeyken bile ses zor duyulur durumda. Farklı cihazlarda da denedim fakat sonuç yine aynı. Bugün Samsung canlı destek ile konuştum fakat gerçekten verdikleri destek çok kötü. Yapılacak birşey yok, konumunuzu söyleyin servise yönlendirelim dediler. Ne kadar sürede elimde olur ya da tamir mi görecek yoksa değişim mi yapılacak diye sorduğumda yaklaşık 3 haftada elinizde olur, cihaz teknisyenler tarafından incelendikten sonra tamir ya da değişim işlemi gerçekleştirilecektir cevabını aldım. Önerdikleri teknik servislerin yorumlarına baktım ve %90 oranında sürekli olarak kullanıcı hatası bildirimi ile ücret talep ediliğini gördüm. Şuanki durumda hangisi daha kötü bilmiyorum. Aktif olarak hergün kullandığım kulaklığı 3 hafta boyunca kullanamayacak olmam mı, 2 aylık cihazın tamir görecek olması mı, hiçbir şekilde zarar vermeme rağmen servisler yüzünden cihaza ücret talep edilecek olması mı? Önerdikleri 3 ayrı servis yorumları da aynıydı. Cihazın sesinde bozukluk yok kalitesi iyi fakat aşırı kısık ses veriyor. Sizlerden bilen, farklı bir önerisi olan arkadaşlar varsa aranızda çok mutlu olurum. Teşekkürler.