Galaxy Buds Kısık Ses Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
232
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 2 aydır aktif olarak kullandığım Galaxy Buds cihazım hergün olduğu gibi kutusundan çıkarıp kulağıma taktıktan sonra sesi çok düşük vermeye başladı. İlk başta pil düşük zannettim ve kutusuna geri koydum. Bir süre sonra şarjı %100 olmasına rağmen ses yine çok düşüktü. En son düzeydeyken bile ses zor duyulur durumda. Farklı cihazlarda da denedim fakat sonuç yine aynı. Bugün Samsung canlı destek ile konuştum fakat gerçekten verdikleri destek çok kötü. Yapılacak birşey yok, konumunuzu söyleyin servise yönlendirelim dediler. Ne kadar sürede elimde olur ya da tamir mi görecek yoksa değişim mi yapılacak diye sorduğumda yaklaşık 3 haftada elinizde olur, cihaz teknisyenler tarafından incelendikten sonra tamir ya da değişim işlemi gerçekleştirilecektir cevabını aldım. Önerdikleri teknik servislerin yorumlarına baktım ve %90 oranında sürekli olarak kullanıcı hatası bildirimi ile ücret talep ediliğini gördüm. Şuanki durumda hangisi daha kötü bilmiyorum. Aktif olarak hergün kullandığım kulaklığı 3 hafta boyunca kullanamayacak olmam mı, 2 aylık cihazın tamir görecek olması mı, hiçbir şekilde zarar vermeme rağmen servisler yüzünden cihaza ücret talep edilecek olması mı? Önerdikleri 3 ayrı servis yorumları da aynıydı. Cihazın sesinde bozukluk yok kalitesi iyi fakat aşırı kısık ses veriyor. Sizlerden bilen, farklı bir önerisi olan arkadaşlar varsa aranızda çok mutlu olurum. Teşekkürler.
 
Katılım
21 Ağustos 2017
Mesajlar
232
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
 

İnternettin_abi

Öğrenci
Katılım
14 Kasım 2017
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
32
Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 2 aydır aktif olarak kullandığım Galaxy Buds cihazım hergün olduğu gibi kutusundan çıkarıp kulağıma taktıktan sonra sesi çok düşük vermeye başladı. İlk başta pil düşük zannettim ve kutusuna geri koydum. Bir süre sonra şarjı %100 olmasına rağmen ses yine çok düşüktü. En son düzeydeyken bile ses zor duyulur durumda. Farklı cihazlarda da denedim fakat sonuç yine aynı. Bugün Samsung canlı destek ile konuştum fakat gerçekten verdikleri destek çok kötü. Yapılacak birşey yok, konumunuzu söyleyin servise yönlendirelim dediler. Ne kadar sürede elimde olur ya da tamir mi görecek yoksa değişim mi yapılacak diye sorduğumda yaklaşık 3 haftada elinizde olur, cihaz teknisyenler tarafından incelendikten sonra tamir ya da değişim işlemi gerçekleştirilecektir cevabını aldım. Önerdikleri teknik servislerin yorumlarına baktım ve %90 oranında sürekli olarak kullanıcı hatası bildirimi ile ücret talep ediliğini gördüm. Şuanki durumda hangisi daha kötü bilmiyorum. Aktif olarak hergün kullandığım kulaklığı 3 hafta boyunca kullanamayacak olmam mı, 2 aylık cihazın tamir görecek olması mı, hiçbir şekilde zarar vermeme rağmen servisler yüzünden cihaza ücret talep edilecek olması mı? Önerdikleri 3 ayrı servis yorumları da aynıydı. Cihazın sesinde bozukluk yok kalitesi iyi fakat aşırı kısık ses veriyor. Sizlerden bilen, farklı bir önerisi olan arkadaşlar varsa aranızda çok mutlu olurum. Teşekkürler.
Biraz geç bir cevap ama bende sorunu yaşadım şuan çözdüm uygulamadan dokunma kontrollerinden şu ayarı yap sesi hep boyle kısıp aç sorun çözülüyor
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2020-10-16-21-21-48-771_com.samsung.accessory.fridaymgr.jpg
    Screenshot_2020-10-16-21-21-48-771_com.samsung.accessory.fridaymgr.jpg
    22.5 KB · Görüntüleme: 3,743

Şadum

Öğrenci
Katılım
17 Mart 2021
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
47
Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 2 aydır aktif olarak kullandığım Galaxy Buds cihazım hergün olduğu gibi kutusundan çıkarıp kulağıma taktıktan sonra sesi çok düşük vermeye başladı. İlk başta pil düşük zannettim ve kutusuna geri koydum. Bir süre sonra şarjı %100 olmasına rağmen ses yine çok düşüktü. En son düzeydeyken bile ses zor duyulur durumda. Farklı cihazlarda da denedim fakat sonuç yine aynı. Bugün Samsung canlı destek ile konuştum fakat gerçekten verdikleri destek çok kötü. Yapılacak birşey yok, konumunuzu söyleyin servise yönlendirelim dediler. Ne kadar sürede elimde olur ya da tamir mi görecek yoksa değişim mi yapılacak diye sorduğumda yaklaşık 3 haftada elinizde olur, cihaz teknisyenler tarafından incelendikten sonra tamir ya da değişim işlemi gerçekleştirilecektir cevabını aldım. Önerdikleri teknik servislerin yorumlarına baktım ve %90 oranında sürekli olarak kullanıcı hatası bildirimi ile ücret talep ediliğini gördüm. Şuanki durumda hangisi daha kötü bilmiyorum. Aktif olarak hergün kullandığım kulaklığı 3 hafta boyunca kullanamayacak olmam mı, 2 aylık cihazın tamir görecek olması mı, hiçbir şekilde zarar vermeme rağmen servisler yüzünden cihaza ücret talep edilecek olması mı? Önerdikleri 3 ayrı servis yorumları da aynıydı. Cihazın sesinde bozukluk yok kalitesi iyi fakat aşırı kısık ses veriyor. Sizlerden bilen, farklı bir önerisi olan arkadaşlar varsa aranızda çok mutlu olurum. Teşekkürler.
Galaxy wear uygulamasında dokunmaları engelle butonu kapalı olsun. Yanı dokunabilelim. Kulaklığı kulağına tak youtube dan bir müzik aç telefonun sesini sonuna kadar aç. kulaklığın yüzeyine basılı tut 5 saniyeden uzun . Ses açılmaya başlayacak .sesini son seviyeye kadar aç.
 

meta1002

Öğrenci
Katılım
5 Temmuz 2011
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Selam. Ben de aynı sorundan muzdariptim ama bu sorunun çözümü o kadar kolaymış ki inanamadım.

Dokunmaları engelleyi kapalı duruma getirin, daha sonra sağ taraftaki kulaklığın ikincil dokunma kısmına üstüste seri bi şekilde ses sonuna kadar açılana kadar dokunun.

Ikincil dokunma kısmı dediğim alan normal dügme değil kulaklığın köşesindeki bölümdür.
 

amazoom

Öğrenci
Katılım
22 Mart 2007
Mesajlar
24
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Benim kulaklığında sol tarafının sesi çok kısık geliyor ne yaptımsa düzelmedi buna baktıracağım Ankarada yetkili servisi nerededir..
 
Üst